![]() |
Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
Hei!
Så flott du er! Jeg har bare vært innom her og "snyltet" over lengre tid. Prøver å leve så lavkarbo som jeg kan, og sånne bilder inspirerer meg!!! All respekt til deg. Alderen er på din side, så fortsett som du stevner...:):):) |
Wow, du har vært kjempeflink! Du ser jo fantastisk godt ut!! Det er stor forskjell, ingen tvil om det. Du er jo helt slank nå da, og den flate flotte magen. Ja, all ære til deg. :D
Klem Villemo :-) |
Så mange rørende tilbakemeldinger:rørt: Tusen takk:blomster:
|
Sitat:
Ikke noe overflødig på den ryggen der, MorStine. Ikke magen din heller altså, men den er jeg fornøyd med når det gjelder meg selv også. Men jeg måtte ha hjelp av kirurgi. :) |
:heia::heia::heia:DETTE ER SUPER BRA JOBBA, DU SER FLOTT UT:heia::heia::heia:
|
Nydelige jente med kjemperesultater! Grattis!
|
Wow! Så flink du har vært! Og så fin du er! Dette var litt av en inspiriasjon. Nå kan jeg jo ikke gi meg.
|
ja må virkelig så du var blitt fin :)
Søt før og søt etter så detta var noe og være stolt over :) |
Dæsken!!! Utrolig!!! Gratulerer!!! :D
|
Å!! Jeg vi ha ryggen din!!
Vi er jo like gamle, så jeg har godt håp om at når jeg omsider er ferdigslanket så vil ting holde seg på plass. Kan jeg få lov til å ...kremt... spørre hvordan det gikk med puppene etter vekttapet? Mine har såvidt begynt å bli litt mindre fine enn de var, buhuuu.... |
Ser ikke bildene jeg :( Bare røde kryss
|
jeg og ?
|
Ble med ett borte her og, men ingen røde kryss...
|
Utrolig forskjell! Fy flate for en lekker mage!:stortsmil
|
Sv: Jeg tar bildeutfordringen ...
Nydelig er du! Og til stor insprasjon for oss alle. :) Har du spist egg og bacon til frokost og slat til lunch hver dag?
|
:blomster: Tuuuusen takk alle sammen, blir helt rørt av all skryten deres;) Virkelig verdt å gå ned når man får så flotte tilbakemeldinger!
|
Sitat:
Photobscura: Er ikke til å komme fra at puppene (som det meste annet på kroppen min;) ) har krympet. Nå har jo jeg ammet fire barn også da, de blir ikke akkurat større og fastere etter det;) |
Først nå kunne jeg se bildene dine. *bowdownsmiley*
Du er jo bare såååå lekker, jente!!!!!!! |
Ja, jeg føyer meg med alle de andre her!
Du ser flott ut! Sunn og frisk, og veldig blid:D En inspirasjon for meg, hvertfall!!! |
Hei, har ikke hilst på deg før tror jeg, er ikke så aktiv her inne men leser ofte din journal for å få inspirasjon, du er jo helt nydelig. Gratulerere med fantastiske resultater, drømmer om å se slik ut en gang: )
|
Det må`n si, "fytti grisen"(altså, positivt ment) her har det gått unna,
Så fin figur du sitter igjen med da jente!!!!:ja: Dette var virkelig en inspirasjon:heia::heia: |
:oTusen takk for alle de "rypete" tilbakemeldingene;)
|
Du er jo bare sååå flott! Imponert!
Du er en utmerket inspirasjon! Kan jeg spørre om hva en typisk dagsmeny for deg? Hva er din favorittmat når du går på Ketolyse? Andre gode råd til en nybegynner? |
Sitat:
En typisk da for meg ser slik ut: Frokost Tre Ziggylapper med meierismør, salami, skinke, ost, paprika og agurk. Lunsj: Egg og bacon, salat. Middag: Varierer veldig. Men kjøtt, grønsaker og saus av meierismør og fløte, gjerne soppsausen fra boka, den er blitt en favoritt. Kveld: Spiser jeg sjelden, men av og til blir det en Ziggylapp eller litt smeltet ost med grillkrydder og en blomkålbukett. Min definitive yndlignsrett er Iset sin oppskrift på saftige kyllingfileter i saus: Kyllingfileter Creme fraishe Revet ost Bacon Masse Tikka Masala el Legg kyllingfiletene i en ildfast form. Bland sammen CF, ca 5 ss revet ost og 5-6 ss klippet bacon og MASSE krydder (tikka, karri og andre indisk inspirerte krydder, alt passer her), jeg bruker i tillegg litt chilipulver. Stekes i ovnen til filetene er gjennomstekte. Serveres med en grønn salat med salat gul/grønn paprika, agurk, rødløk og olje. Nammenam. Jeg gikk til anskaffelse av en Tupperware Ultraplus som man kan steke i ovnen i, for den er det lokk på, så slippernoe av væsken å fordampe:) Andre gode råd: Drikk MASSE vann Ta ketolysetablettene HVER dag Varier maten Hold ut og skryt av deg selv! |
Tuusen takk for flott svar!
Ziggylappene er allerede blitt en favoritt her, må lage ny ladning i kveld!:D Iset sin oppskrift høres knall god ut og skal prøves og jeg har en sånn Ultra plus til å lage de i også!:D Rådene dine skal jeg ta med meg! :klem: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01. |