![]() |
Sv: Larver i atkinsbar fra dialife
Sitat:
|
Sitat:
men jeg tror at du vil få en gansk så okay stor kunde krets, alle her på forumet :) |
Sitat:
|
Uuuuæh! Å Gud så grusomt!! Jeg føler enormt med deg! Og du som skal på ferie og alt. Skrekk og gru og mye mer enn det. Jeg har vært skikkelig sugen på noe snop i dag, men denne artikkelen fikk meg veldig fort vekk fra de tankene skal jeg si deg. Har nemlig tre atkins barer i skapet, nokså like de du fikk larver av. Åh herregud, det er bare så innmari ekkelt.
Synes også at både Atkins folka og Dialife fortjener kritikk. "vanlig med larver i maten", hva i he.... slags mat spiser de i USA? Jeg pleier ikke spise så mye larver. God bedring, håper dette ikke ødeleger hele ferien for deg! Klem Villemo :-) |
Sitat:
Go For It ! :) |
Tenkte på deg Silje, da jeg leste denne... Du snakket om å gå til pressen..?
http://www.nettavisen.no/innenriks/article1368061.ece |
Jeg fikk en gang en flatbrødpakke med kokonger i spinn på baksiden av en leiv. Den leiven jeg spiste på. :eek:
|
fikk en liten kompensasjon igår i posten. men det er ikke noe jeg spesielt liker. :P men men jeg får se når jeg kommer hjem fra thailand. vi drar på mandag så jeg har ikke spesiellt god tid :P
|
Kan jeg spørre hva du fikk?..:Flere barer??..
Uffameg...er så fælt dette... |
Sitat:
Hva fikk du da... ? :spent: |
jeg og lure ;)
|
Men du Silje, jeg har tenkt ... de larvene kan umulig ha "slått seg ned" i tarmen din? Hadde det vært en type mark/orm, så ... men larver er jo pr def uutviklede individer, og dermed kan de ikke legge egg! Så de eggene du har sett i avføringen må du ha spist, de kan ikke ha blitt lagt etter at du fikk i deg dette.
Skjønner ikke helt hvordan en lege kan gi deg åtte ganger vanlig dose av vermox på bakgrunn av dette, det høres ikke veldig fornuftig ut ... |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
vanlig dose er 1 tabl i uka, men jeg tok 2 til dagen i 3 dager, så pause i 14 dager og rett før jeg drar hjem er det på tide med en ny kur. tingen er at i mine øyne var det som var i baren, er larver, men det kan være noe annet ekkelt. og når jeg oppdaga at baren inneholdt mer enn jeg hadde betalt for så jeg ikke etter egg. men kun flere larver. og det som kom ut på porselenet var definitivt egg, de liknet på sesamfrø med sort tupp. og jeg hadde ikke spist sesamfrø på den tid jeg kan huske. uansett hvor det har kommet fra og hva det er, så var det inni meg. men jeg merker ingenting nå heldighvis. |
Åh, herregud! :eek:
Dette har ikke jeg sett før nå. Og jeg som lykkelig hentet pakke fra Dialife i dag. Dog uten Atkinsbarer, da. |
Denne tråden så jeg ikke før i dag og jeg tror jeg har spist min siste bar etter det bildet!
Det er jo helt utrolig og håndteringen og kompensasjonen var smålig... |
hva fikk du i kompensasjon forresten??
|
Sitat:
Sitat:
|
Du KØDDER??.....Du skulle fått HELE bestillinga di refundert, samt at de burde betalt lege og alt for deg..Og bedt så VELDIG om unnskyldning!!
|
ja. veldig dårlig. så jeg oppfordrer alle til å boikotte hele dialife.
det skal hvertfall jeg. punktum. god service, my ass. god service helt frem til ting ikke går veien :P |
å FY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der ble jeg kvitt suget etter ATKINS bar !! Syned du burde gå til media jeg og ta kontakt med ATKINS produsentene direkte-dialife er vel bare et dårlig mellomledd? De bør definitivt boikottes!! LilleRosin- skal vi slå oss sammen :)? Har også tenkt på det :) behovet er stort :D
|
ÆSJ!! Jeg tror jeg boikotter hele Atkinsgreia jeg. FYSJ!
|
Sitat:
Jeg tror jeg (seriøst altså) hadde blitt alvorlig syk hadde dette hendt meg. Jeg tåler lite i matveien fra før og noe sånnt tror jeg faktisk ville ført til en form for psykisk sykdom. Paranoia der jeg forsøkte klore, skrape og manuelt fjerne hvert eneste spor av baren, larvene og eggene... Og ja jeg vet det er "normalt" med mark i magen nå og da og særlig hos barn. Samt denne bendelormen og sånn. Men hadde dette hendt med meg så hadde jeg nokk gått inn i sjokk eller noe. Kjenner jeg vrir meg bare ved tanken!!! *grøss**grøss**grøss* Har du vært i avisa? |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03. |