![]() |
Sv: September/oktober ferskinger
Mål vekt vet ikke ennå
høyde 1.65 vekt 24/9 111 tatt av fra før 0 vekt i dag 109 (-2 uke 1) tatt av 2 kg denne første uke, mens jeg tapte kampen mot søtsuget flere ganger denne uke. Føler det er mindre nå. så håper at denne uke går bedre. |
Kan jeg bli med? Begynte for ei uke siden og er godt i gang med "fargen" på stixen ihvertfalll....
Mål: 62 kg Høyde; 176 Nå: 70 kg Veier meg så ofte jeg vil... hver annen dag, kanskje... hjelper på motivasjonen... :o |
Jeg begynte på kuren tirsdag 18. september :)
Start vekt 79 kg Mål 65 kg Tatt av 5.5 kg Høyde 1.68 m |
Veiedag og vekta viste opp 100 gram, men tar det ikkje så tungt...100 gram er ikkje så mykje å grine for :p
Har for øvrig bestemt å droppe ketolysen til fordel for Fedon....men fortsetter gjerne på tråden her om det er greit? Lykke til alle sammen, dåkke er kjempeflinke!!!!! :heia::spent: :goodluck: |
HMMMPFF...bare gått ned 0,2 denne uka.(tror jeg veier meg igjen på mandag,for nå har jeg fått mensen igår...)
Høyde: 1.70cm Vekt nå: masse.... Tatt av: 4,8kg Lykke til dere andre:) |
Jeg har gått ned tre kilo på tre dager. :o
|
Err, jeg mener to kilo, med et digert :D. Men det er vel vann for det meste. ;)
|
Sitat:
:heia: |
Sitat:
når du er ferdig med mensen så får du deg en overraskelse:) |
Veiedag...er et ingen som veier seg i dag eller?
Eg har gått ned 600 gram denne veka :) Var enda lavere før helga, men men.... |
Joda, skrevet det i dagboka mi her.
Kopierer innlegget hit, jeg. Vekt: 64 kg (- 4 kg fra forrige gang) Midje: 65 cm (- 1 cm fra forrige gang) Mage: 84 cm (- 8 cm fra forrige gang) Rumpe: 104 cm (-6 cm fra forrige gang) Lår 60 cm (- 3 cm fra forrige gang). Til sammen har jeg mistet 18 centimeter på kroppen! 4 kilo! :eek: :D |
Sitat:
|
JIPPI,ned 0,9 siden onsdag:D
Høyde: 1.70cm Vekt nå: masse.... Tatt av: 5,7kg Lykke til dere andre:) Kjenner jeg blir enda mere gira..skal være ekstra flink framover ja:) |
Det er så moro! Men i stad bare "måtte" jeg ha en iskaffe. Dumt, dumt, men det er leeeenge siden sist jeg har drukket noe meieriprodukter. Men kanskje ikke så lurt i begynnelsen. Shit 'au!
|
Uke 1
Mål vekt 68 +/- høyde 168 vekt nå 86,5 tatt av fra før 3,5 Uke 2 Mål vekt 68 +/- høyde 168 vekt nå 85,7 tatt av denne uke 0,8 Uke 3 vekt nå 83,8 tatt av denne uke 1,9 Tatt av totalt: 6,2 OBS: Uke 3 har jeg noen ekstra dager på da jeg endret veiedag fra torsdag til mandag slik at jeg kan følge dere andre;) |
Hei hei..
Jeg begynte på ketolysekuren 26 september... Mål vekt 99.5 høyde 1.63 tatt av til nå 6.9 Huff... det er skummelt å skrive hva jeg veier... men sånn er det.... |
hmmm... får jo ikke fram signaturen???
har jo ingenting m veiing å gjøre men.... ;) |
Sitat:
|
Ja, du er jo og kommet godt i gang... kjempebra!!
Må si at når jeg leser litt innpå her så er det overflod av di som "bare" skal ned 10-15 kilo........ (av di jeg har lest da.... ) så det er godt å se andre som også har litt mer enn det.. :):D |
Syns dere er veldig flinke, lykke til videre:)
|
Jeg begynte på kuren tirsdag 18. september :)
Start vekt 79 kg Mål 65 kg Tatt av 6 kg Høyde 1.68 m |
Heisann!!
Ønsker også å være med, gir stooor motivasjon:) Startet 10.oktober Vekt 94kg Høyde 1,70 Mål: 70kg (i første omgang vertfall) Dere er kjempe flinke alle sammen:=) Done! Below is a preview of your ticker. http://www.phenforum.com/ticker/img,...70,/weight.png |
VELKOMMEN skal du være:)lykke til!!
|
Jeg vil være med.
Start 14.10.07 Vekt 76,4 Høyde 1,62 Mål ned til 60 kg. Jeg er Klar!!!:D |
Ja, gikk på vekta i dag igjenn... (hva har det å si at jeg har mensen nå da`??? ) Jeg var 200 gram letter enn sist jeg veide meg da..
Siden oppstart for 2 uker og 5 dager siden har jeg gådd ner 7.4 kilo.. det er jo noe da...?? Men for å være helt ærlig synes jeg dette er vanskelig... føler at jeg tenker mat hele tiden... hva skal jeg lage til frokost/lunch/middag... også har jeg resten av familien bestående av 4 barn og mann som også skal ha mat... Men har ikke tenkt å gi meg nei.. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38. |