![]() |
Sv: Min Journal -> Min Blogg
Synes dette ser veldig bra ut jeg! :D
Blir jo veldig oversiktelig med bloggene! |
Dette blir veldig bra!! Jeg er veldig fornøyd med endringen! :)
|
Jeg er jo ikke så teknisk av meg når det kommer til disse interaktive sakene, men jeg er positivt innstilt til endringer. Jeg sliter fortsatt litt med å finne noen måte å se når min egen eller mine abbonerte blogger er oppdaterte...
Men jeg finner vel ut av det etterhvert. Arti lell:D |
Sitat:
|
Nå blir det for mye å følge med på her.
Jeg har allerede problemer med å følge med i journalene .... Har prøvd å lese blogger, men det var da voldsomt med aktivitet. *timeout* |
Sitat:
|
Sitat:
|
Syns det er synd at journaler avsluttes også for oss som ønsker å beholde den. Jeg ville gjerne hatt min som den er, med de kommentarer jeg får.
Blogg har jeg forsøkt meg på et par ganger før, og det er ikke noe for meg. Syns det er bare rot og uoversiktlig. Det gjelder også når jeg er inne på andres blogger, andre steder. |
Bare lurer: Hvis noen sier til meg at de vil ha meg på sin venneliste så jeg kan lese bloggen deres, må jeg da også legge til dem, eller trenger jeg ikke det?
|
Det lurer jeg på også :confused:
|
Og en ting til: Kan man på noen måte se blogginnlegget man kommenterer mens man skriver? Det er jeg veldig avhengig av å kunne gjøre ... ellers glemmer jeg lett hva jeg ville si :o
|
Når forsvinner journalene? De blir jo fortsatt brukt av de som har opprettet dem..ser veldig rotete og uoversiktlig ut i forumdelen under uleste innlegg nå.
|
Ok, nå spør jeg mye, men jeg er fortsatt helt blånn på opplegget. Skal man lage en ny sånn tråd hver dag, eller kan man ha f.eks tre tråder, hvorav den ene er matoversikt, en er måling/veiing og en er vanlig dagbok?
Det er liksom det jeg prøver meg på nå... Og kan man sitere folk? Akkurat det der skulle jeg gjerne ha kunnet gjort.... |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Jeg skal lage en eksempelblogg nå i formiddag. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
SÅ! Nå har jeg laga fire kategorier for de fire tingene jeg synes det er viktig å ha med seg i de personlige oppdateringene. Takk HP, detta er gøy! |
Sitat:
NÅ skal jeg begynne på eksempelbloggen. |
Jeg har lagt til de som skal ha tilgang til bloggen på venneliste. Likevel er det noen som er på den lista som ikke får tilgang. Kan du sjekke ut det?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvordan er det med "prikkesystemet" på bloggen, får vi ikke brukt det der? Og går det an å endre slik at nyeste kommetarer til en blogg vises først? :o |
Sitat:
|
Og et spm til:
Blogger vi abbonerer på og som blir skrivd i, kommer ikke det på kontrollpanel over oppdaterte tråder? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24. |