![]() |
Sv: Varer fra DiaLife - toll?
Hvordan er det med pris på levering??veldig dyrt eller?lurt å bestille mye i gangen??:)
|
156 kroner ble det da jeg bestilte. Tror du bare må prøve å legge det du skal ha i "kassa" så ser du hva prisen blir. Går nok på vekt.
Du kan legge i kassa uten å betale /gjennomføre ordre. |
Jeg bestilt visst i dag jeg også. Kom på 630 kroner inklusiv frakt. :o
|
Uæææææææææ :eek:
Jeg har bestilt flere ganger fra dialife og har alltid fått samme "spormeldinger" som nevnt ovenfor. Men i dag når jeg sjekka stod dette: Dato Kl Hendelse Poststed 08.12.07 11.45 TIL LAGER 0024 OSLO 04.12.07 07.42 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 0024 OSLO 04.12.07 07.42 ANKOMMET MOTTAKERLAND 0024 OSLO 03.12.07 20.11 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE 02.12.07 23.25 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE TIL LAGER??????? :eek: Vil da ikke ha pakken min satt på LAGER??? :confused: Har noen andre vært borti det?? Typisk meg at MIN pakke blir en stikkprøve... Får vel ikke pakken min nå da.... sukk.....:( |
Jeg tror jeg har fått den beskjeden hver gang..Så har den blitt stående noen dager, så blir den videresendt uten problemer....
|
Dersom man ikke har råd til toll/avgifter bør man ikke handle. Det kan godt skje at man får beskjed om å sende kvittering, selv om det er merket som gave, og da må man betale.
|
Sitat:
Jeg fikk brev om at pakken skal fortolles....:mad: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvordan gikk det, Kanutten?