![]() |
Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen
Sitat:
Klem fra BiB |
Akk ja....eia var vi der! var 3 år uten brus...men gradvis har den kommet tilbake gitt! Men jeg er ikke klar for kutt ennå...tørr ikke rett og slett
Nå går det så fint med meg på lavkarbo...og jeg er såååå livredd for å dette ut i spiseforstyrrelser igjen om noe blir forbudt... Det har tatt meg ti år å bli fri...og jeg var skitredd når jeg begynte med dette.....men det går jo bra:) Men nei...våger ikke utfordre skjebnen ennå! |
Sitat:
Da er vi i hvert fall to som kan sitte sammen på sidelinjen å se på :D |
Sitat:
Jaaa:D:D |
Dette er første dagen min på anti- lightbrus- utfordringen. Rett nok er ikke dagen omme riktig ennå, men det ser ut til å gå greit. Jeg fikk en liten ide tidligere i dag om at jeg bare kunne ta ett glass nå i kveld, men har vært streng og sagt NEI!
Det som kanskje er litt dumt, er at jeg begynte på ketolyse- kuren også i dag, så det ble litt mye med både kostomlegging og ingen brus på samme dag. Jeg kjenner det på hodepinen:eek: Men, jeg SKAL klare det:) |
Andre dag på anti- lightbrus- utfordringen her! Det har gått overraskende bra i dag:) Jeg sliter med at jeg er slapp og tung, men har egentlig ikke hatt problemer med å unngå brus. Har t.o.m en flaske Pepsi Max i kjøleskapet, men har ikke vært fristet til å åpne den. Har istedet kjøpt meg Farris med sitronsmak. Ganske god egentlig. Hjelper på når jeg vil ha noe annet en plain ole' water:)
Hvordan går det med dere andre? Ikke si at det er bare meg igjen!! |
Igår drakk jeg kun en halv liter - idag har det blitt rundt en liter, mulig litt over.. (Kan skylde på at jeg hadde besøk, men det er det da ingen vits å skylde på?)
Imorgen.. er jeg tilbake på en halv liter. KUN. :ja: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Bortsett fra et glass gin & sukkerfri tonic (fortsatt ferie :p ) og en munnfull pepsi max, har jeg vært brusfri denne uka. Har heller ikke spist sukkerfri godis :D - alt i alt fornøyd så langt, siden jeg har klart å hente meg inn når jeg har holdt på å kjøpe läkerol...
|
Sitat:
gi meg styrke til å kutte den ene lille cavaliersjokoladen jeg har tatt de siste 4 dagene:( Jeg vet jo, at det sitter i hodet!! |
Sitat:
Nettopp!! Og er det noen som har styrke, er det akkurat deg :klem:! Tenk på den innsatsen du har gjort i forhold til maten, i tillegg til alt det andre livet har bydd på :klem: - jeg er bare søkkimponert, for å si det på godt nordnorsk! |
Hei igjen:) Stikker bare innom for å si at jeg er på min 6. brusfrie dag, og det går fortsatt ganske greit. Var litt fristet i går (lørdagskos = brus), men holdt stand. Farris er blitt min nye venn:)
|
Jeg begynner ikke fra mandag likevel. Har fått noen større problemer jeg må kjempe mot først.
|
Sitat:
|
Jeg er med... Jeg er IKKE avhengig, men synes dessverre at det er en god erstatning for å ikke spise sjokkis og snop i noen glass med Cola Zero... Så fra mandag kutter jeg det helt ut. Med unntak av at jeg kan unne meg ett lite glass til tacoen på fredager... Hvis jeg har lyst på. Den har ikke hemmet nedgangen denne uken, men vann og Farris er jo sunnere!
|
Uffameg.... drakk en god del pepsimax i halga.
Men nå i dag har jeg holdt meg helt borte. Tror jeg skal unne meg et glass og to i helgene uten dårlig samvittighet jeg. Føler at det å unngå pepsimaxen i hverdagene er det viktigste...... |
Det er ikke lett å holde seg helt unna, så jeg skjønner godt dere som tillater brus i helgene. Jeg holder meg fortsatt helt borte, og tenker å gjøre det så lenge jeg greier. Foreløpig har mangelen på brus vært det minste problemet for meg:)
|
Fortsatt brusfri :) til tross for tilbud på brus både her og der :p .. Skal jeg ha noe riktig godt, blir det usøtet mineralvann med smak av sitron eller blåbær. Så langt har det gått bra, autopiloten har ikke slått inn ennå :D
|
Jeg tilstår... Jeg har sprukket:( Men jeg kommer sterkere tilbake... Litt lei av å are drikke vann for tiden og unner meg ett glass eller to innimellom, ikke hver dag altså:)
|
Sitat:
Tar meg et glass av og til, men drikker aller aller mest vann da... |
Fortsatt brusfri. Tror jeg har kommet over verste kneika nå:D
|
Har slutta helt med lightbrus. Vann og kaffe er eneste væskeinntak.
|
Jeg har nok brus igjen for to dager til, deretter begynner jeg også. Litt forsinket, men jeg har sluttet å røyke i mellomtiden, så jeg har gjort en innsats på andre områder. Kan ikke slutte med alt på en gang.
Dere andre er så flinke, jeg blir inspirert! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34. |