Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Veiing av kroppen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13801)

shallow 25-07-07 23:21

Sv: Veiing av kroppen

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bee (Innlegg 306511)
Var ikke så veldig vanskelig å skjønne hva han mente.:rolleyes:

Takk, føler jeg banner i kirka .. men det får bare være.

Shallow

LilleRosin 26-07-07 08:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av shallow (Innlegg 306467)
Synes det er smart å veie seg hver dag. Nettopp på grunn av dags-variasjoner som spiller inn kan det være vanskelig å fange
opp vektnedgangen hvis man alltid skal veie seg f.eks. hver fredag kl. 08. - Dersom man veier seg hver eneste morgen kan man fange opp ukesminimum og bruke denne som mål på om man har hatt nedgang i stedet for å måtte vente enda en uke på en "god" fredag der hormoner, stress, saltinntak etc. spiller på lag.

Sambo har også fått meg til å veie meg hver dag. Han mener det er best. Jeg har laget meg ett skjema i excell hvor jeg fører inn tallene. Det blir litt opp, og litt ned, men forhåpentligvis mest ned tilslutt. ;) Litt artig å se svingningene i vekten. Når jeg er ferdig, så skal jeg lage meg ett fancy diagram. :D

Dårrit 26-07-07 16:31

Jeg veier meg hver dag og går på veggene når vekten har gått opp. Men nei, jeg klarer ikke å la være.

geysirland 29-07-07 12:17

Etter lang slankeerfaring på 10 år så er veiing 1 gang i uka å foretrekke..for jeg ble så fustrert når vekta gikk opp en dag...:confused:

Men nå har jeg ikke begynt på denne ketolyse kuren enda...sitter enda å venter på gjerde...Kunne like gjerne ha starta i morgen,men er litt lite planlagt... kan man si..men vekta går bare opp og opp..for noen dager siden var jeg 96,6 og i morges var jeg 97.6...

Kan jo være mensen som får meg litt tyngre..men uffatelig fustrerende..vil bare begynne med en gang egentlig. Men venter som sagt på boka Slanke med ketolysekuren... Men det er vel ingenting i veien og bare begynne med å ikke spise karb og drikke 2,5 til 3l vann om dagen.:p :D

Hva gjør dere om natta??? Hater all den tissinga om natta... kunne godt tenkt meg å ha drukket minst på kvelden slik at jeg slipper det der???

Jeg sover på samme rom som en 7 mnd baby og hvis jeg skal fly ørten ganger på do om natta så våkner vel hun også ofte..og det vil jeg helst ikke...

Photobscura 29-07-07 13:28

Hei hei folkens, hva med å trekke fram målebåndet når vektnåla står og dirrer på samme tall som sist?

*målebåndentusiast*:D

stinasol 29-07-07 13:39

Jeg veier meg hver morgen (er alt for nyskjerrig)
men samtidig gjorde det meg ingenting å
ikke veie meg de 2 ukene jeg var på ferie :rolleyes: :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.