![]() |
Sv: Ketolyse ostekake?
Har laget Gerds ostekake uten bunn flere ganger, og den er knallgod. Blir mer enn fast nok. Jeg lager geleen med bare 1-2 dl. varmt vann, og blander deretter i kaldt vann når gelepulveret er rørt ut. På den måten er fromagen ferdig stivnet i kjøleskapet i løpet av et par timer.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ja, det er denne :) Supergod er den :) |
Suksessterte, er det noe vi kan spise også=? Link takk :-)
|
Sitat:
Bruk søk- funksjonen, takk!;) |
De kakene er veldig enkle å lage og holder seg fint noen dager :)
|
Var inne og sjekket den mokkakake oppskriften som var linket i denne tråden, den så supergod ut:D!
Det sto i oppskriften at det skulle være 70% kokesjokolade i den, er det vanlig kokesjokolade eller den fra sukkerfri? Hvilket merke er best og bruke til denne kaka? Noen som vet? Takk:) |
Jeg halvblandet vanlig kokesjokolade og 86% sjokolade jeg og det ble kjempe godt :)
|
[quote=annimar;691960]
Sitat:
Kan man spise dette på introduksjon på atkins?? hørtes jammen godt ut asså...... |
Sitat:
Jeg får prøve med 86% og heller spise et lite stykke, kan ikke bruke den fra sukkerfritt, blir så gæern i magen av bare en liten bit:( Takk for svar og ha en riktig flott påske:D |
Sitat:
Mulig det blir litt flere enn man skal ha, men jeg datt ikke ut av den etter en bit altså ;) Men hvis du bare bruker 86% sjokolade så kanskje du skal bytte ut den ene skjea med kaffe med fløte, så den ikke blir for sterk. Med mindre du liker den sterk da ;) En fin påske til deg også :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00. |