Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Lavkarboøl og rusbrus... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13636)

Hyper 29-06-07 18:32

Sv: Lavkarboøl og rusbrus...

Da venter jeg på rapport:)

Pris?

Nila 29-06-07 18:35

Tror den kosta 27 kr..(er æresmedlem av korttidsminneklubben:rolleyes: ) og den var helt grei på smak:) Kjente jo at den var kunstig søtet, men kommer helt sikkert til å kjøpe flere:D
Har tatt 2 super nå...og ble plutselig light-headed...hihi..artig...belli fyll veintele...knis

Nila 29-06-07 18:36

var god:) Mere enn grei altså:)

Hikk..og den funker...

Hyper 29-06-07 18:44

hihi..jippi!!

Let us know hvordan magen reagerer også da..
:)

Enid 29-06-07 19:00

Suverent! Greit å kunne spe på Red Light'en med et par tre sånne! Blir litt daft med bare Red Light en hel kveld, etter som de er såpass smakløse.

Photobscura 29-06-07 19:16

Jeg kjøpte én Ringnes Lite nå. Måtte bare prøve, og bortsett fra en bayer som fikk meg helt ut av vater i Berlin for noen måneder siden, så har jeg ikke drukket øl siden jul. Og før det ikke siden september.
Så kan hende jeg er litt skada på ølsmaken, for fy satan det var nam!!!
Iiiiskald!
Men jeg skal ikke la det bli noen vane.
Rødvin har jo veldig mange mindre karber. Må være litt obs mens jeg fortsatt holder på å gå ned.

Enid 29-06-07 19:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 300519)
Jeg kjøpte Ringnes Lite nå.
Så kan hende jeg er litt skada på ølsmaken, for fy satan det var nam!!!
Iiiiskald!

:ja::sikle:

Justina 29-06-07 19:30

På Meny koster Vikingfjorden 25 kroner mener jeg å huske. Synes de er gode jeg, og at de er helt uten karber er selvsagt et kjempe pluss. :D

Håper den holder seg på markedet.

LilleRosin 29-06-07 21:03

Nå har jeg smakt på både RedLight og Vikingfjord jeg da. :o Syntes begge deler smakte kjempegodt! Jeg gikk ut i ferie i dag, og måtte bare kose meg med en øl i sola på terassen. Jeg er kjempeglad for at den RedLight ølen smakte så godt som den gjorde, men jeg må være forsiktig nå i begynnelsen. Holder meg til tørr hvitvin, den er nesten ikke karbo i.

tech 29-06-07 21:30

Så denne tråden litt før 8 og fikk plutselig veldig lyst på alkohol.. Kjappet meg på butikken... tredje butikken jeg var innom hadde Vikingfjord lavkarbo... men gjett, da var det for sent gitt. :)
Æsj, jeg som hadde så veldig lyst på. :)

Vel, jeg får ta det i morgen istedet. Det blir interessant, siden jeg har ikke drukket på mange måneder, og jeg er i ketose + går på medisiner som antagligvis senker alkohol-toleransen. Jaja, blir billigere i hvertfall :p

Nila 29-06-07 21:47

Fikk magevondt etter vikingfjorden da....det gav seg fort da men... Over på rødvin nå:cool: :_plystre: :flau:

Snuppa 29-06-07 21:51

Dette var gode nyheter!
:full: Da kan jeg jo feste litt med god samvittighet i sommer :D

Hyper 29-06-07 22:44

Vi får sørge for at den blir på markedet da:)..
Sponse de litt...
Greit å ha litt flere alternativer iallefall!

tech 30-06-07 19:08

Der har jeg fått prøvd Vikingfjord'en, jeg kan ikke si jeg syntes den smakte godt :s
Syntes den smakte helt likt som den med sukker som jeg smakte før jeg begynte på lavkarbo

Tusta85 30-06-07 19:47

Jeg skal prøve Vikingfjorden etterpå. Ølet fant jeg ikke på butikken her.

Notabella 28-04-12 16:08

Er det noen som vet om denne vikingfjord uten kh finnes ennda ? jeg har ikke sett den.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.