![]() |
Sv: Et bilde av meg
Jøss, for en respons hehe. Tusen takk dere. :flau:
|
Sitat:
|
Så flink du har vært, du ser veldig godt ut på det bildet og har all grunn til å være stolt av deg selv og det du har klart. Måtte forresten se på bildet en gang til da jeg leste at du fortsatt er en 48-50 størrelse. Synes du ser mindre ut enn det. Ønsker deg lykke til videre med nedgangen. :)
|
sinnsykt bra resultat :ja: jeg digger det iset :) du er jo bare så flink. og som de andre sier, det er deg vel unt. dette har du fortjent, dette er din og familien din sin opptur :D
og du må kose deg masse i sommer. og ikke handle altfor mye klær, hehe. super:klem: |
Djises Gørl!!!!!! Bøyer meg i støvet :heia::heia::heia::heia:
|
må bare signere de andre her Iset... imponerende!!!
|
Det meste er vel sagt, men jeg må bare føye meg i rekken av støvbøyere: Fy for satan, Iset! Utrolig bra! Og du blir jo bare lekrere og lekrere for hver gang du dukker opp med bilde, og du har et rimelig godt råmateriale for å si det sånn;)!!
Velfortjent :klem: |
wow. det ser IKKE ut som du er str 50 eller 48. nærmere 42
|
Sitat:
Dette var utrolig flott Iset! :) Hadde nesten lyst til å si at du ikke burde gå ned noe mer, du ser jo kjempeflott ut!!! Ja, det er all grunn til å bøye seg i støvet for deg!:klem: |
Nydelig dame!!! Ja, jeg er enig, du ser ut til å være maks str 42-44!! Typisk "etter bilde". Du fordeler kiloene bra må jeg si!!!:blomster:
|
jøss.. det var stor forskjell.. så fin du er.. :D
|
OH LOOORD!!!!!http://media.bigoo.ws/content/smile/...emotion_74.gif
FYYYY F**N så FLOTT du er, og såååå flink!!!http://media.bigoo.ws/content/smile/happy/happy_157.gif Tar av meg hatten for deg, atter engang!!!:ja: (jeg MÅ kjøpe meg en hatt....:rolleyes: ) |
Helt utroligt forandring. Dette unner jeg deg så mye:ja: :heia:
Nyt sommeren, jente. Den står rett utenfor og venter på deg:klem: |
Jøss, jeg får helt klump i halsen! Har aldri fått så mange komplimenter som her, og som det jeg har fått etter at jeg gikk ned i vekt. Har hele livet fått høre det motsatte, og det reduserte etterhvert selvtilliten min til 0. Nå er jeg et helt nytt menneske. :D
Morsomt å høre at jeg ser så mye mindre ut hehe. Men jeg føler meg faktisk ikke som 50 heller, men buksene lyver jo ikke da, hehe. Tipper jeg er nede i 48 om et par uker. Jeg var jo nesten 58, så det er jo ganske deilig å være en 50-størrelse når jeg tenker på DET da. Bruker forresten 44/46 i topper/gensere nå. Brukte 56/3XL tidligere. Jeg har gått ned 1 skostørrelse (:eek: ) og 1 bh-cup. Det siste er jeg sjeleglad for, jeg hadde JUR, nå har jeg PUPPER. :lol: |
Sitat:
:lol: |
Så flott!! Du er sannelig en inspirasjon for oss andre ...:)
|
Sitat:
|
Sitat:
*no brain, no pain* http://media.bigoo.ws/content/gif/smiles/smiles_21.gif |
Du ser superbra ut! :)
|
er det muuuuuuuuuuuuuuuulig ??????
Helt utrolig !!!! go Iset :suss: |
Herregud!! Så sinnsykt bra! Også så fiiin som du er!
|
GRATULERER SÅ MASSE!!! Utrolig bra innsats! Inspirerende!
mvh meg :) |
Sitat:
Jeg har også store jur/pupper. Mine går dessverre ikke så mye ned, selv med slanking. Så jeg vurderer å få en brystreduksjon etter at jeg har gått ned en del. Jeg har også gått ned 1 str. i sko. Så nå kan jeg endelig bruke str. 37 igjen. Deilig når topper og bukser blir for store også!! |
Det var jammen inspirerende.
|
Flott jente er du;)
Helt utrolig flink du har vært!!!!! Helt enig om at du ser mindre ut enn str.48-50!:D Keep up the good work!!!!:heia: :heia: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43. |