![]() |
Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen
Denne har jeg visst ikke sett... Finnes produktene på Jessheim? Å hellige fred, jippi, jippi!!! Godt jeg så det, var i ferd m å bestille. Samme pris som på ketolyse.no?
|
Jeg har handlet ketolyseprodukter på Jessheim. Noen av dem koster 2-3 kroner mer, mens andre koster det samme som på ketolyse.no. MEN: Du slipper jo å betale portoen da ;)
Produktene står nesten ved kassene - helt til høyre i butikken (når du står inne i butikken med nesa vendt mot kassene) - sammen med litt Atkins-barer osv. |
Ultra på Stovner og i Skjetten selger lavkalori mat!
|
Sitat:
|
Vet du Torkil eller noen andre om utslagssteder i Haugesund??
|
Meny Åmot i Modum,Buskerud tar nå inn ketolyse-produkter.. De var litt kritiske til å ta inn produktene da de måtte kjøpe større partier enn private kunder. Håper flere er ineresserte i disse produktene i nærområdet mitt, da jeg har mast meg til at de skulle ta de inn:)
|
Så bra at Meny på Stopp i Sarpsborg har produktene..Jeg bruker bakemixen til pizza o.l så da skal jeg ta meg en tur ned dit....
Jippi :ja: |
Hei
Kan denne tråden endres til "Ketolyseforhandlere", så skal jeg legge inn mange flere MVH Torkil |
Meny Høyden i Moss har alle produktene + pølser.
|
Sitat:
Det hadde vært bra :ja: |
Hei
Nå er tråden oppdatert, håper jeg fikk med alle forhandlere. VennligHilsen Torkil |
Sv: Ketolyseforhandlere
Legger post 1 inn omigjen her jeg (for oss som har vøag nyeste innlegg øverst !), siden den er oppdatert:
(også venter vi på Meny Hillevåg - Stavanger *håpe* *håpe*) Sitat:
|
Hei kjære Nille
Hvis du velger å Håpe-Håpe, kan det ta tid. Litt masing og råd om å ringe f.eks MENY Stoa for å høre deres erfaringer kan være mer effektivt. Vennlig Hilsen Torkil :) |
Okidoki, da skal jeg mase på dem isteden !
Er innom der nesten hver dag, så da får jeg spørre HVER DAG også ! :p |
Sitat:
På grunn av mange forespørsler ;) har MENY Hillevåg : Gartnerveien 4 Stavanger har alle ketolyseprodukter tel: 51585480 Tatt inn alle ketolyseprodukter utenom DVD-kurset. De er vel i butikken 30/10. Vennlig Hilsen Torkil :) |
Er det noen som vet om forhandlere i Troms?? Sånn ca. i Harstad? :D Eller Tromsø? Hadde vært sååååå kjekt:D
|
Noen som vet om det er forhandlere i enten Bærum/sandvika eller Drammen ooh. ?
|
Meny Helgerudhallen står med adresse Sandvika...
(hehe, dette er min første melding her inne. Spennende! Lykke til!) |
Varene på plass i Hillevåg iallefall ! :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei
Enda en ny forhandler. Denne gangen : LIFE Leknes (Kittys Helsekost) Storgata 58 8370 LEKNES 76 08 23 87 Vennlig Hilsen Torkil :) |
Sitat:
|
Hei
Jeg har jo ikke noe med salget av pølser å gjøre, men hører veldig gjerne om MENY Stoa har fått ordnet distribusjonen med kjølebil. Jeg tror det hadde vært veldig interessant for mange i dette forum. Torkil :) |
Årh! Pølsene kommer vel hit den dagen høner flyr i flokk over Gandsfjorden. :sur:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21. |