![]() |
Sv: Grove påstander om Ketolysekuren
Les det siste innlegget, Shannon sitt. :snill:
|
Kjenner at jeg både blir provosert samtidig som jeg sitter og humrer og ler over påstandene som kommer fram.
Hva med denne: Innvendinger mot ketogene dietter: - Ketonene er ikke like bra brennstoff for hjernecellene som glukose, man blir slapp og trett, og evnen til problemløsning påvirkes negativt. Eller hva sier du - Duracell-Gerd? Du er jo virkelig "skrekk-eksempelet" i så måte! ;) :D |
Heisann,, Artig tråd det der gitt,,
Fant forøvrig hvor det var klippet fra, http://www.nokadietten.no/helsesiden...vekt.html#keto man skulle jo tro at de burde holde seg for gode for sånt vås, men de er vel kansje bekymret for overskuddet fremover :) |
Nokadietten ja. Artig. Kan tro de skjelver i buksene nå som flere og flere faktisk finner ut at man går like raskt (og mer varig og sunt) ned i vekt med lavkarbo som med disse forferdelige shakene. :lol:
|
Sitat:
Forresten hva heter tråden dere snakker om? Den skulle jeg ha likt å lest! |
|
Er det fryktelig mange som er inne der nå? Kommer ikke inn!
|
Hei
Jeg var inne i og skrev litt, men så siden at det allerede var lagt inn gode svar. Det er synd hvis uvitenhet og manglende kunnskap ( hos ernæringsfysiolog :eek: ) skal hindre andre i å oppleve gleden ved en enklere vei til det lette liv. Flott at noen følger godt med. Vennlig Hilsen Torkil |
Sitat:
Jeg syns det er flott at du - som lege - går inn i slike tråder og forklarer hvordan ting egentlig henger sammen. :) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05. |