Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Stakkars Salma Hayek (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12970)

Photobscura 13-05-07 20:26

Sv: Stakkars Salma Hayek

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten (Innlegg 275610)
Kanskje hun skjønner at du tenkte 'Med vemmelig hilsen' da du skrev det?

:rolleyes:

Ja, haha! v-en står liksom åpen til tolkning der, den;)

Summer 13-05-07 20:30

Fnis, sånn ja.

Fru R 14-05-07 07:59

Hehe fedonisten, bra tenkt :D

Men jeg syntes at det er ikke noe bedre enn å avslutte et ellers hissig innlegg med et noe ironisk
Med vennlig hilsen ;)

Digget innlegget ditt jeg Photobscura :)

Flott jobba !

Photobscura 14-05-07 08:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fru R (Innlegg 275752)
Hehe fedonisten, bra tenkt :D

Men jeg syntes at det er ikke noe bedre enn å avslutte et ellers hissig innlegg med et noe ironisk
Med vennlig hilsen ;)

Digget innlegget ditt jeg Photobscura :)

Flott jobba !

Takk!
Det må ha vært min ironiske underbevissthet at works!

Fru R 14-05-07 08:13

Håper du opplever det flere ganger !;)
Isåfall vil jeg lese :D

Dolly 15-05-07 13:00

Innlegget i side 2 er iallefall litt redigert..

hun har fjerna dette utsagnet:
Sitat:

Sykehusantrekk?
Salma ble nylig observert på shopping i luksuriøse Avenue Montaigne i Paris. Skuespilleren var iført en blå kjole som minnet mest om et sykehusantrekk.
Kanskje hun psyker seg opp til tiden på fødestuen?

Summer 15-05-07 13:13

Det er redigert mer enn det, men ikke godt nok. Artikkelen er fortsatt lavmåls og latterlig.

Kunne det ikke stått noe slikt som:

Salma Hayek gravid: Heldiggrisen henne som ser så vakker ut som gravid. Og så opplysningene opp shoppingturen og hvem hun er gravid med, når hun skal føde, og hvor kanskje. Uten beskrivelser og latterligggøring av kroppen. Jeg mener; vi kan se bildet. Og vi kan vurdere selv. Hva lavmåls tanker forfatteren gjør seg er irrelevant og et kraftig sleivspark mot kvinner og allermest tenåringsjenter som skal skape seg et bilde av verden og seg selv og verdier og holdninger.

Dolly 15-05-07 13:15

Ja det burde bli lagt ut en unskyldning for det hun hadde skrevet

ser nå at den er mer endret

Photobscura 15-05-07 13:55

Mohahah! Jeg føler den fjerde statsmakt mellom mine fingre:D

Nå, det var fortsatt en teit sak, nå er det liksom ikke en sak i det hele tatt.
Men half a victory, still!
Bra at man blir LITT hørt da.

donjuanwannabe 15-05-07 21:06

"..ser ut som en ekte amerikaner" (om Selma H). Det er så dumt!

Nok en dum overfladisk tabloid artikkel. Jeg blir så lei av artikler av typen: "se hun har rynker", "la på seg", "alderen tynger", "kjøpte fly", "bygger palass", "tjente det og det", "fiffen på premiere" ... er såå lei. Drømmen min er å starte en avis med bare ordentlige nyheter uten kjendismas, og pengemas. Hadde vært noe det. (kanskje uten politikk også, er jo bare mas og kjefting der i gården "jeg har rett". "nei du tar feil, jeg har rett", "du sa det for 2 år siden" "nei det gjorde jeg ikke det så"). VG og Dagbladet er jo som seoghør å regne også. Og tv2 er jo rene seoghør-kanalen. Og side2 er vel en tv2-side og? Og se på nettsiden seher.no. Makan....

Photobscura 15-05-07 21:09

Håh! DJW, du skulle sett artikkelen FØR vi sendte sinnabrev til dama som skrev den;)

Lemen 15-05-07 21:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe (Innlegg 276697)
"..ser ut som en ekte amerikaner" (om Selma H). Det er så dumt!

Nok en dum overfladisk tabloid artikkel. Jeg blir så lei av artikler av typen: "se hun har rynker", "la på seg", "alderen tynger", "kjøpte fly", "bygger palass", "tjente det og det", "fiffen på premiere" ... er såå lei. Drømmen min er å starte en avis med bare ordentlige nyheter uten kjendismas, og pengemas. Hadde vært noe det. (kanskje uten politikk også, er jo bare mas og kjefting der i gården "jeg har rett". "nei du tar feil, jeg har rett", "du sa det for 2 år siden" "nei det gjorde jeg ikke det så"). VG og Dagbladet er jo som seoghør å regne også. Og tv2 er jo rene seoghør-kanalen. Og side2 er vel en tv2-side og? Og se på nettsiden seher.no. Makan....

Er så enig med deg i alt dette!

Supert at dere som sendte mail til journalisten fikk henne til å endre på artikkelen, selv om den fortsatt er teit.

:)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.