Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Veganerforeldre dømt til livstid (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12953)

mcfrogner 13-05-07 13:23

Sv: Veganerforeldre dømt til livstid

Jeg tror at alt er mulig jeg. De mest ekstreme kostholdsfilosofiene fungerer kanskje for et lite antall mennesker med høyt bevissthetsnivå osv. Muligens :D

donjuanwannabe 15-05-07 01:59

De forsto vel ikke helt hva de gjorde nei, var vel av beste mening. Drap synes jeg er å gå for langt, men det er jammen bra det ikke er så mange slike tilfeller i verden. Livstidsdom synes jeg er helt horribelt (selv om jeg ikke kjenner saken), men jeg kan ikke tro at de gjorde dette med vilje. De burde heller fått hjelp. Men de har kanskje lært en viktig lærepenge uansett nå.

Photobscura 15-05-07 07:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe (Innlegg 276298)
De forsto vel ikke helt hva de gjorde nei, var vel av beste mening. Drap synes jeg er å gå for langt, men det er jammen bra det ikke er så mange slike tilfeller i verden. Livstidsdom synes jeg er helt horribelt (selv om jeg ikke kjenner saken), men jeg kan ikke tro at de gjorde dette med vilje. De burde heller fått hjelp. Men de har kanskje lært en viktig lærepenge uansett nå.

Sant, men det hjelper vel lite, når de må sitte i fengsel resten av livet...

Kanskje litt flåsete av meg, men jeg lurer på hvordan det blir med fengselsmaten........

sma 15-05-07 11:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 276308)
Kanskje litt flåsete av meg, men jeg lurer på hvordan det blir med fengselsmaten........

*fnis*

mcfrogner 16-05-07 14:53

De må vel bli pustarianere/breatharians da ;)

Carisma 18-05-07 15:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 275495)
veislaktianere

Å, sånn som kantineansvarlig på gamlejobben min må ha vært! :D Varmrettene kalte vi bare "roadkill of the day", varmt, ubestemmelig og litt seigt. :lol:

Forøvrig har jeg møtt en fyr som sverga til pene-øyne strategien. Han ble vegeterianer etter å ha sett en kalv med tårer i øynene da han gikk på barneskolen (fyren gikk på skolen, ikke kalven så vidt jeg veit).... Jeg mener, hvor overfladisk er det lov å være liksom??? :confused:

Photobscura 18-05-07 16:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 277824)
Å, sånn som kantineansvarlig på gamlejobben min må ha vært! :D Varmrettene kalte vi bare "roadkill of the day", varmt, ubestemmelig og litt seigt. :lol:

Forøvrig har jeg møtt en fyr som sverga til pene-øyne strategien. Han ble vegeterianer etter å ha sett en kalv med tårer i øynene da han gikk på barneskolen (fyren gikk på skolen, ikke kalven så vidt jeg veit).... Jeg mener, hvor overfladisk er det lov å være liksom??? :confused:

Herremin hatt, det blir som når folk som spiser kjøtt selv kritiserer asiatere for å spise katt og hund på grunnlag av at de er så søøøøøte og sniiiilllle...! Hallo, ingen som tenker på at man kan bli syk av å spise åtselsetere, da lissom?:D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.