![]() |
Sv: Bunad til 17.mai?
Sitat:
Men når det er sagt - jeg er definitivt ingen bunadsdame: Fikk bunaden da jeg var 14 og brukte den 3-5 ganger frem til jeg var 18. Siden har den bare hengt i skapet, helt til i forfjor, da jeg bestemte meg for å selge den. Ringte seff hjem til mine kjære foreldre for å spørre om "lov" :D De syns det var like greit, ettersom jeg aldri brukte den uansett. Og gjett om det ble bra! Fikk mp3-spiller, digitalkamera samt 10 dagers Berlintur til både meg og samboer for pengene, og det har jeg hatt MYE mer glede av enn bunaden ;) :D |
Sitat:
|
Sitat:
Min søster har den i blått, og det har også svigermor og svigerinnen min. Jeg kler bedre grønt, jeg. Og så er det greit å skille seg ut fra mengden :D. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg kler også best grønn og ville ha det til min konfirmasjon, men min mor syntes det ble rart når min eldre søster hadde fått blå og så skulle jeg ha grønn. Anger litt på at jeg ikke var mer påståelig. :rolleyes: men uansett så hadde vel den også vært for liten i dag :o |
Nille, du så fantastisk bra ut! Jeg er 35 og har dobbelt så mange rynker som deg. :snurt:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25. |