![]() |
Sv: Vanlig å ikke gå ned?
Har igrunnen testet ut å kutte helt ut meieriprodukter i to uker uten resultat også... men nå er jeg på høyfett-lavkarbo og minimalt grønnsaker og meieriprodukter.
syns i grunnen det er litt tørt og kjedelig med bare smør og olje ved siden av maten... men det går det og.... hvis bare det hjelper på å få vekta ned :) Leser skaldemann sin bok nå... og iveren er på topp :p 7-up light har forresten ingen karber ;) Og jeg spiser ikke den baconkrispen med sukker... holder meg til de andre uten... men husker ikke navnet :rolleyes: Takk for tips asså :o) :) Sitat:
|
Hei Distrea
Da har jeg ikke så mange tips igjen..:o Eneste er vel å øke karbene med grønsaker og salater.. Lykke til uansett :klem: |
:klem: Takk for alle tips... Jeg finner nok det som passer mitt system en dag. Kampen er langt i fra over :boxing: Larvkarbo gir uansett stor gevinst når det gjelder
NULL halsbrann (ellers mange ganger om dagen) NULL hodepine (ellers flere ganger i uka) NULL luft i magen ..... eller hvertfall så skjelden at jeg skvetter hvis det kommer en lyd bakfra :flau: (mens "normalt" er... ja, dere vet sikkert :rulleøyne ) Så... tross alt har jeg jo vunnet mye. TAKK for lavkarbo! :jegvant: |
Sitat:
Halsbrann? refluksplaget? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
hehe.. så sant så sant. :D |
Sitat:
|
Har blitt annbefalt å ta gastro undersøkelse.... menn huff.... syns det er ille nok å pusse de bakerste tennene jeg :o Og med lavkarbo holder jeg det i sjakk :)
|
Sitat:
Gastroen er ellers ikke så ille. Når slangen først har passert svelget er det verste over. Du kan deg selv innvendig på farge-videoen mens de undersøker. Ganske tøft, men jeg øynene etterhvert, for man vet jo ikke selv hvordan det skal se ut. Det kan være ekkelt etterpå ettersom de pumper deg full av luft. Men om man må ta det, pust rolig ut og tenk på noe bedre! Det er absolutt utholdelig. *** |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00. |