![]() |
Sv: Lavkarbo - finito
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvis det er slik at usaklige innlegg som går på person skal fjernes så opprettholder jeg min rapportering.
Vedkommende som jeg rapporterer krevde beviser i saken av de andre uten å stille med beviser selv, for deretter å kutte diskusjonen med begrunnelse i at nivået på diskusjonen var for lav og enkelte skrev for dumt. For det første var denne begrunnelsen på å kutte diskusjonen ikke riktig (det foreligger/forelå mengder av svært interessante innlegg i forkant av sensureringen), og for det andre så gikk den rett på person. Når man sier til noen at man ikke vil diskutere fordi noen av de andre er dumme så har man gått rett på person. Etter min mening er det ikke noe galt i dette, så lenge man tåler å bli konfrontert med at man kanskje har misforstått. |
Din innrapportering er notert tnutt.
Anbefaler at du bruker inrapporteringsknappen for å raportere spesifikke innlegg. |
Takk for tilbakemeldingen!
Hva med en sensureringsknapp istedetfor rapporteringsknapp, slik at det blir mindre jobb for administrasjonen? :D |
Sitat:
Jeg kan ikke se at noen har skrevet at andre er dumme, og alle står fritt til å delta i de diskusjonene de selv ønsker å delta i. Det er bare fair å gi beskjed om at en avslutter sin deltakelse, syns jeg. Om du føler deg angrepet (på person, og ikke argumentasjon) i noen av disse innleggene så vil jeg oppfordre deg til å rapportere (http://forum.lavkarbo.no/images/buttons/report.gif) de enkelte innleggene, så kan du få en tilbakemelding på privat melding på disse. |
HP,
Går det an å blokkere slik at enkelte brukere ikke får tilgang til de innlegg man skriver her inne?!? Har fått PM fra andre som også har begynt å etterlyse en slik funksjon. . |
Sitat:
|
blir det ikke litt feil om enkelte ikke "får se" det vi skriver da? jeg synes ikke det høres noe særlig ut...
|
Sitat:
hmmmm..... |
Man vet jo at hvemsomhelst kan registrere seg her og lese, så da må vi utifra det selv bestemme hvor mye vi vil dele i dagboken...
|
Jepp :ja: sant det...
|
Sitat:
Dersom det er brukere som er problematiske, så er vi avhengig av det dere innrapporterer ufine og problematiske innlegg så vi blir opplyst om problemet. Unten kjenneskap til hva som skjer kan vi ikke gjøre noe med det som er problematisk. |
Sitat:
En får vel heller fortsette å diskutere med de man ønsker å utveklse informasjon, kunnskap og erfaringer med her inne, og istedet overse de man ikke ønsker å ha noen diskusjon eller debatt med her inne, og la slike innelgge bare være. . |
Sitat:
|
Sitat:
. |
.
|
Å ignorere slikt er nok det mest effektive i så måte. Men vi i ledelsen setter likevel pris på at dere innrapporterer ufine innlegg selv om dere ikke ønsker kaste dere ut i en debatt. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg tror ikke noen setter særlig pris på å bli rakket ned på som person her inne, så når man opplever slikt, eller ser at enkelte tyr til slike midler ovenfor andre her inne, ja så mener jeg det er naturlig at man fort kan tenke slik. Men en får vel heller ignorere innlegg fra de man ikke lenger ønsker å diskutere med. For som HP sier det, alle står som sagt fritt til å delta i de diskusjonene de selv ønsker å delta i her inne. . |
Mitt forslag nå er at denne tråden får hvile litt. Det virker som de fleste er enig i forumoppførsel, og jeg mener at det å holde liv i denne tråden bare maner fram flere oppgulp og flere gjentagelser. Tror ikke det fører noe sted egentlig.
Vil til slutt minne om forumreglene: "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre hva man vil." Hvis hver og en av oss passer på å følge denne regelen, så tror jeg det meste løser seg selv. Vennlig hilsen Fedonisten |
Sitat:
Foreslår dere låser den jeg, så den bare kan "svinne hen"... . |
Kjempeprotest!
Dette er en tråd jeg opprettet og har faktisk IKKE bedt om at andre skulle krangle seg i mellom her. At noen mener den bør låses er derfor litt pussig uten at trådstarter spørres om vedkommende vil avslutte det vedkommende startet på - sin egen svanesang. :D Det er faktisk litt patetisk at adminere og andre seg imellom nærmest sms'er seg til "close down". Ikke så snillt og greit! Til og med dødsdømte får komme med sitt siste ønske!:D og det har jeg av moralske grunner ikke anledning til å formulere nå i arbeidstiden, mens gårdagens tabber forfølger meg her......... så.................. |
som du ser så er ikke tråden låst, og jeg tror ikke så mange har sms'et seg til noe som helst... (jeg har iallefall ikke fått noen... :wacko: :p )
Jeg foreslår at alle parter lar dette ligge, og at du ikke melder deg ut av forumet med det første :) Og heia kardemommeby-forum-loven :D |
OK for meg.
(sms'e brukt i forum er bare et bilde på korte meldinger som egentlig sier lite.......) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00. |