![]() |
Sv: Ostekarbonader, kjempegode!
Bare ett fedd? Jeg pleier å ha 5-6 fedd i. :fnis:
|
Sitat:
|
Jeg lagde disse med muggost... å himlande du :hungry:
Brukte ikke bakemix da jeg ikke har det, men knuste sprøstekt baconsvor (med kjevle... gubben ga meg skråblikk og holdt seg i bakgrunnen, hvorfor det mon tru :p) Baconsvoren blir nesten som brødsmuler og funka fint som bindemiddel. Eneste problemet med disse er at gubben, som ikke lever lavkarbo, gnafsa i seg de jeg hadde tenkt å ha til lunsj dagen etter. Han maser stadig at jeg må lage flere :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Vil JBK gjøre samme nytta som bakemixen??? Det blir jo ofte brukt som bindemiddel i andre ferdigkjøpte varer har jeg sett.
|
Sitat:
Gi tilbakemelding viss du prøver da :D |
Lagde burgerne med JBK, det gikk kjempefint! De hang godt sammen.
Jeg hadde oppi: 1 ss chilipasta, 1 ss hvirløkspasta, 1 ss ingefærpasta og 50 gr mozarella. Nyyydlig!! :sikle: Tuuusen takk for oppskrifta! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei!
Spiller det noen rolle om du bruker bittelitt potetmel/ vanlig mel da? Det blir jo mange karbonader og lite karbohydrater pr karbonade?? Spør fordi jeg fikk en nydelig oppskrift for litt siden, og ikke har lyst å ofre den :-) |
Jeg tredobler oppskriften her. Men oppdaget at jeg bare har 45 gr bakemix igjen, det skal bare fungere som bindemiddel så det går vel bra? eller hva tror dere. Har både JBKM og Himaize, bør jeg bruke noe av det eller bare gå for det lille jeg har med bakemix?
Står og skal i gang med maten nå, håper noen kloke lavkarboer ser dette og svarer meg fort;) |
Jeg ville tatt i litt JBK. Har laga de en gang uten bakemix, og da ramla de fra hverandre :)
|
Sitat:
Takk for oppskrift Gerd! |
Ypperlig oppskrift, jeg har hamstret kjøttdeig på tilbud og må klekke ut noe å bruke dem til :) Kanskje en kan ha både bacon og ost i? Eller jalapenos ost i kanskje...
|
Sitat:
Da blir det forskjellig smak :) |
Åh, disse så gode ut - må prøves i morgen!! Hva har dere som tilbehør?
|
Supergode!!!!:D
Jeg hadde ikke oppi ost, men hadde cheddarost på toppen :) Lagde hamburger med oopsie-lapper i topp og bunn! Nam-nam!!! :sikle: |
Denne skal prøves!!! Høres veldig godt ut!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36. |