Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Vekten er nådd (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11795)

Snøhvit 26-02-07 19:24

Sv: vekten er nådd

:blomster: Gratulerer!helt fantastisk!!!

ninahe 26-02-07 21:12

Wow! Det er kjempebra!! Og at du gjør det for din egen del,og ikke alle andres er enda bedre :blomster:
De man mister kontakten med i en sånn periode,er ikke ordentlige gode venner uansett. De er der om man kan eller ikke kan spise alt de tilbyr,og om man trenger mer tid for å pleie seg selv.
De er nok bare misunnelige.
Gratulerer så mye!

Hilsen en nykommer som håper å klare sine mål også :heia:

Sprudle 26-02-07 22:35

Dette er så flott!!! :D Jeg blir så ufattelig stolt av deg! Dette har krevd en enorm innsats, og det krever sin kvinne! HURRA for deg, ninni! Nyt dette i fulle drag, og ta deg for all del ikke nær av de som prøver å stjele din nye energi og selvtillit! Dette har du gjort for din egen skyld, og du skal absolutt være fornøyd og stolt over deg selv. Dette er en kjempebragd! Ønsker deg alt godt og lykke til videre i verden :)

ninni 26-02-07 22:52

tusen takk igjen alle sammen her inne har jeg hentet min energi om dagen og kommer til å leve lenge på at det finnes mennesker som unner andre litt fremgang tusen tusen takk

og lykke til til oss alle vi klarer det sammen

god kveld alle sammen;)

Pipp 07-03-07 15:04

Gratulerer du er kjempeflink :heia:
Ikke hør på hva alle andre sier, du er en motivasjon for alle som sliter med vekten ved å vise at det virkelig går med å spise sunt og trene

Iset 07-03-07 15:16

Fantastisk bra!! Jeg skal ned omtrent like mye som du har gått ned og har bare klart 18 kg til nå men jeg klarer jo resten også siden jeg er vektoperert hehe. Men du har ALL grunn til å være kjempestolt over deg selv!! Drit i hva negative mennesker sier, det er bare misunnelse.

:klem:

Hyper 07-03-07 16:35

18 kilo Iset??Wow!!!!!

Jeg tenker stadig på deg:)
Godt å høre fra deg innimellom!!

sirimor 07-03-07 17:07

Jeg er imponert!! For en bragd:ja:

bluVelvet 07-03-07 19:10

En flott og inspirerende bragd! De som sier du er for tynn er kanskje redd for at du ikke skal greie å stoppe nå som målet er nådd. Det er ikke nødvendigvis noe negativt misunnelse som misunnelse, kanskje de sier det av bekymring. Uansett er det hva du og dine nermeste syns som teller mest :-)

Kjempeflott av deg å dele dette med oss, det var virkelig inspirerende å lese at du har greid dette på egen hånd!

ninni 08-03-07 13:33

Sv: Vekten er nådd

om bare værden hadde vært slik som dette da dere. da hadde det vært ett bedre sted å leve i

vi må stå sammen alle sammen og dette skal vi klare

vi er flinke alle sammen :-)

Gerd 08-03-07 13:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ninni (Innlegg 241968)
om bare værden hadde vært slik som dette da dere. da hadde det vært ett bedre sted å leve i

vi må stå sammen alle sammen og dette skal vi klare

vi er flinke alle sammen :-)

:ja:

nomma 08-03-07 13:54

utrolig imponerende.... du er ett stort forbilde.. jeg drømmer om å greie det du har gjort..

Ikke bry deg om hva andre sier.. de er enten bare bekymret for deg eller er rett og slett misunnelig..

(min søster er "bekymret" for at jeg skal bli tynnere enn henne.. ) :p og gjett om det motiverer meg.. hi-hi... hun har alltid vært den "slanke" :rolleyes:

ninni 08-03-07 14:01

hei nomma

dette klarer du stå på og gjør det for deg selv

vi er her for og hjelpe alle sammen når det røyner på . rart at selv ens egen familie er kritiske det er jo de som skal støtte uansett..

men der komme jo den bekymringen inn da.

you go

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.