![]() |
Sv: WOOHOOOO 21 juli skjer det :D
I know!!!!...
|
:lol:
|
Nå er boka bestillt her og! Vi gleder oss stort!! :D
|
Me too!!!!ELSKER Harry Potter!
|
Dere veit at det (mest sannsynlig) (i følge ryktene) er den siste i serien? Og en viktig person skal DØ!:eek:
Alle tror det er Harry, jeg tror det er Langballe:p |
Sitat:
hehe jeg håper det går bra med langballe jeg... han er liksom så uheldig han... men når det er sagt så sies det også at det er umulig at både harry og voldemort lever, så en av de er spådd til å dø... og da er jo på en måte serien slutt, for det er jo den greia mellom den som er hele saken i bøkene :) Det stroe spørsmålet er vel om dumbledore oppstår fra de døde eller ikke :p mange mener han ikke er død på ordentlig... |
Jeg tror (håper) han ikke er død på ordentlig..
Og jeg har hørt at det er siste boka ja:(..Buhuuuu |
Sitat:
|
Tulle-ordentlig;)
|
vi får se hva som skjer i neste bok :D
her er diskusjonstråden vår da http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=harry+potter |
Så nettop på traileren til neste film igjen..Jeg blir så giiira!!!
IKKE lenge til nå!! |
så kult :D jeg har fått pappa hekta på Harry Potter, så i har alltid vært på premieren på kino og sett filmene sammen :D sånn far-datterting :p
|
Jeg har akkurat hørt ferdig alle seks bøkene som lydbøker siden jul, og nå går jeg og gleder meg til bok 7! Ikke mange månedene igjen nå. :spent:
Jeg har derimot ikke bestilt den, for den skal kjøpes om natta når den blir lagt ut for salg! Jeg satt i kø på bok 5 og var vel en av ikke så veldig mange på Karl Johan, men regner kanskje med det blir litt flere denne gangen. Vet ikke helt om jeg vil lese den da, for da er det jo endelig slutt... |
... I dag er det 21. juli, og vi har fått boka!! :D
:D |
Mener å ha lest en plass at Harry Potter bøkene er de eneste bøkene i verden som kommer med 2 forskjellige cover, tilpasset både barn og voksne :D :D Sier litt om hvor populære disse bøkene er :) :) Jeg har selv lest alle og venter spent på den siste :heia: :heia:
|
Jeg henta min på posten i dag!!
Satt ute istad, og har kommet til kapittel 7!! I looove Harry Potter!! |
min ble av alle ting sendt i dag :( vil ha den nå...
|
Jeg sitter med boken i hånda nå. Fikk den i dag. Jeg venter med å lese den til vesla er i seng, skal ikke ha NOEN forstyrrelser av NOE slag!! Herregud, dette er nesten religiøst, jeg er helt hyper ...
|
Det er så sinnsykt surt at jeg ikke har fått min :( Har ikke ord for det... men nå skal jeg på konsert da, så jeg får ta et ekstra vin og drukne sorgene mine :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Boka kom med posten kl 12 i dag, og for en time siden var datteren min ferdig. Hun hadde det skikkelig travelt! :)
Men hun vil ikke si noe om hvordan det gikk, om noen døde eller noe annet, så jeg må nok lese selv. |
Sitat:
|
Og jeg som ikke skulle begynne på boken før etter eksamen om 4 uker, klarte ikke la være å la boken ligge og har akkurat lest de tre første kapitlene... Kommer vel til å ligge våken i hele natt for å lese allikevel tenker jeg. ;)
|
Jeg er på kapittel syv nå. HERREGUD SÅ SPENNENDE!! Og trist, og grusomt, og sjokkerende og enda mer spennende! VRÆÆL! Jeg tror jeg må lese hele natten! :dåne:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22. |