![]() |
Sv: Treningsdagbok Icerus 2007
Uke 20
Mandag - ingen trening Tirsdag - håndball- utført Onsdag - studio - blir ikke noe av, skal på møte angående huset Torsdag - ingen trening Fredag - studio - skal på hyttetur, så blir ingen trening i helgen. KAnskje en tur eller noe :) Helgen - 1 dag studio |
Mandag - hviledag
Tirsdag - håndball 1 1/2 time - utført :) Onsdag - hviledag Torsdag - håndball 1 1/2 time - Utført :D Fredag - Hviledag - blir ut på by´n dag Lørdag/Søndag - 1 time studio -avhengig av fredagens strabaser :P |
Uke 23
Mandag - studio - 1 time spinning og 1 time pilates Tirsdag - håndball - 1 1/2 time Onsdag - Hviledag - utført :D Torsdag - håndball - 2 timer, siste 30 min kun skuddtrening Fredag - Spinning - har meldt meg på men ikke bestemt meg ;) Helgen - Hvile Skal på party på lørdagen :) Og i bursdagselskap på søndag :( |
:D Uke 24
ingen trening!!! |
Uke 25
Tirsdag - 20 min tredemølle (8,5 min løping) 15 min sykkel 60 min Bosu Onsdag - Golf (utslag) Torsdag - Spinning... Fredag - Helgen - |
Ser at jeg har glemt denne en stund. Begynner å registrere på nytt denne uken.
Mandag - 1 time spinning - utført Tirsdag - 1 time spinning- utført Onsdag - hviledag - utført Torsdag - Hviledag ( på jobbreise) Fredag - Spinning/ eller hviledag Helgen - 1 dag med aktivitet... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13. |