![]() |
Sv: Hvorfor er jenter så opphengt i hva vekta viser?
Sitat:
|
Eksempel:
Sambo hadde av en eller annen grunn satt frem vekta i dag. Den er normalt forvist til innerst i boden. Og jeg tenkte at, - jaha, lurer på hvor mye jeg veier jeg. Dongrien min er jo ganske slaskete og om jeg glemmer belte på må jeg dra den opp hele tida. Jeg føler meg flott og trives.... Så gikk jeg på vekta 67,5 kilo ! Så mye har jeg ikke veid på flere år. (Untatt rett etter en ferie med gedigen vannansamling - som var vekke igjen etter et par uker). MEN JEG ER IKKE STØRRE enn at jeg passer inn i klærne jeg kjøpte da jeg veide 64 ! Jeg har gått ned fra 85 til 75C i BH størrelse siden jeg veide 67,5 sist. Nå er det bare 3,5 kg mer enn jeg normalt veier, - men jeg fatter ikke hvor kiloene ER hen. Mysifistiske saker det der med vekt kontra utseende, størrelse...... Som jeg har skrevet tidligere her, så klarer jeg liksom ikke å la det tallet bety særlig annet enn undring. Jeg legger ikke om kostholdet eller begynner på streng diett igjen for at tallet skal bli 64. For da blir jo alle klærne mine i 38/40 for store igjen.....:p |
Sitat:
Kanskje det er all kunnskapen din som veier Nille?:)... |
Sitat:
Jeg suger jo til meg kunnskap hele tia, - og det sitter mye rart inni hue mitt *løper til speilet for å se om hue mitt er større* Husker godt Friends episoden, hvor Chandler hadde en date og ikke klarte lavære å tenke "big head, big head"......:eek: |
Hihi :D Den gikk i reprise for litt siden :D
Jeg hadde på meg et skjørt igår som var litt småtrangt når jeg veide en kg mindre, men igår satt det finfint :) Jeg bruker vekten som det jeg kan se som "bevis" på at jeg går ned. Og klær som referanse.. :) Evnt som trøst når vekta går opp og klærne fremdeles passer :p |
Sitat:
èn kilo kan jo være så mangt....:) |
jo, men det føles så mye når man ser den på vektdisplayet! :)
|
Sitat:
Men de 10 kiloene synes godt på meg... Så tallene er en indikasjon på at jeg er på rett vei til MITT mål;).... Du er jo nydelig Aline, èn kilo fra eller til... Men sånne ting føler man på selv...uansett hva folk sier... |
MEN jeg legger jo ikke inn ett bilde som viser den hele fulle sannhet... forfengelig, vett ;)
Vi må treffes!! :D Jeg svinger fra dag til dag om jeg føler meg stor eller fin.. uavhengig av vekt og også av hvilke klær som passer :wacko: Ikke skjønner jeg :D |
Sitat:
kjenner meg godt igjen gitt... Jeg og tar bilder i "bra" vinkler osv...;)tihi... |
morsomt igrunn, vi strever for å ta bilder i rette vinkler og se slankest ut, for så å måtte forklare at man ikke er ferdigslanket :lol:
|
Sitat:
De som har sett bilder hjemme og sånn, bare "Neimen, nå er det nok...nå er du slank...".. Neiii...er ikke det skjønner dere...;) bare en jævel på å ta bra bilder.. |
|
Sånn...da følte jeg meg veldig mye bedre....:eek:
hvem ser SÅNN ut da?.... |
enig Hyper...og det kom fra han som mente vi var opphengt i hva vekta viser... nå kan du se grunnen til at vi blir opphengt i slikt Jedi!!!
jeg veier meg, og jeg gjør det hver dag. Grunnen er at jeg ønsker å gå ned i VEKT, og da er det vekta som forteller meg om jeg har gjort det eller ikke... maten er måten, vekta er hjelpemidlet... sånn er det bare. jeg liker ikke kroppen min, og jeg har store komplekser for klesshopping., I tilegg liker jeg ikke det faktum at jeg faktisk noen ganger trekker meg unna i sosiale sammenhenger for at jeg ikke liker kroppen min. |
Hvor fant du det bildet av meg, da??? :p
Nei, må nok si meg enig i jentene over her... Hadde jeg sett ut som snuppa på bildet, hadde jeg nok ikke brydd meg så mye om vekta :rolleyes: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21. |