![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Noen som har peiling på kropp og kan si meg om det er naturlig at ribbeina på venstre side stikker mer ut enn de på høyre? Det er de nederste ribbeina da. Kjennes nesten ut som jeg har ett ekstra ribbein :P
|
Jeg har sånn, og omvendt på ryggen.
Asymetrisk brystkasse kalte de det på klinikken, jeg ble utredet for skoliose når jeg var ca 13. Helt alminnelig, det er utslag av at alle er mindre symmetriske enn man tror. Noen har ett øye sm er større/mindre/høyere, skjev nese, en større pupp, ballene på skjeve... De fleste må justere brillestengene fordi ørene er ulikt plassert osv. Haha alle er skeive, de bare vet det ikke!:D:D |
Jeg har også skjeive ribbein, de på høyre side står mer ut. Men jeg tror for min del at det ble sånn etter at jeg brakk en tro tre ribbein på den ene sida da jeg var yngre.
|
Aha, så det er greit ja! Det er bra da :) jeg er asymmetrisk i kjeven eller hva jeg skal si, men biter skakt da. har aldri hatt reggis :P skoletannlegen mente det var nødvendig, men ble aldri noe av. tannlegen jeg har nå mente det var samme. det så greit ut :P
|
Sitat:
|
Sitat:
Om du går på Utvidet søk og søker Wawel og Innlegg, kommer du til siden jeg prøvde å vise deg!:p |
Sitat:
Den med solbær er min favoritt :) |
Sitat:
Men jeg finner ikke ut hvor sunn den egentlig er alikvel...noe jeg har oversett kanskje:confused:? |
Sitat:
|
Hei! Noen som kan svre på om det er normalt å ha ulik tykkelse på lårene? Jeg har ca 1,7cm foskjell! Er jeg helt unormal??:eek:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Dette er ingrediensene: sweeteners (latinol E966, acesulfame potassium E950), whole milk powder, cocoa butter, cocoa mass, emulsifiers (soya lecihthin and E 476), flavours, cocoa solids min 36%. Pr. 100 g 52, 5 g karbohydrater lactose 9,5 g lactitol 38,9 g starch 0,8 |
Sitat:
Det finnes ikke perfekte kropper. Det er for at det skal bli plass til sjarm, vet du:) |
Jeg fikk en sms fra ei venninne i går kveld litt over klokken 22 hvor hun lurte på hvordan det gikk med meg etc. Koselig sms. :love: Sambo skulle opp igjen klokken 03 i natt da han måtte på jobb klokken 04 så vi la oss tidlig; litt over klokken 21. Det vil si at jeg IKKE fikk lest denne sms´en i går kveld. Vel, etter et par timer, rett før klokken 24 fikk jeg en ny sms fra venninna mi hvor ho er omtrent sur og fornærmet for at jeg ikke svarte på sms´en hennes. "Hvorfor svarer du ikke når jeg sender deg sms og spør hvordan det går med deg?? Dette gidder jeg ikke!" :confused: :confused:
Dette har skjedd mange ganger at hun sender sms om kveldene når jeg har lagt meg og så blir hun fornærmet når jeg ikke svarer med en gang. Det føles nesten som om jeg har øyeblikkelig svarplikt overfor henne og jeg får et forklaringsbehov... Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil jo gjerne ha sms fra henne, og jeg sender mange til henne også, men jeg krever ikke svar umiddelbart! Jeg føler jeg blir stresset..... :( |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Leser i smart clubs kundeavis at de har egenprodusert tynnribbe. Har de virkelig alet opp grisene på bakrommet?? :confused::rolleyes:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg kjenner også igjen dette med sovemønster;)...Mann legger seg også ofte tidlig...og da hender det jeg og gjør det. Jeg har tatt det opp med venninna mi og hun skjønner det delvis. Hun skjønner ikke problemet med å sende sms sent...for hun har jo sin mobil liggende i stua iom de har fast tlf også. Noe ikke alle har. Vi snakket om det i et selskap forøvrig...og alle så nær som hun skjønte at det ikke skal ringes eller smses sent. Hun skjønner det også nå. Hun ble ikke fornærmet, bare forundret....:p Så ta det opp med henne du.:klem: |
Så vidt jeg vet, og har erfart, så funker alarmen på mange mobiler selv om den er slått av, ellers går det an å slå av både lyd og vibrasjon. Det løser dog ikke problemet med litt dårlige antenner hos folk, da ... :o.
|
Sitat:
|
Jeg har også venner som sender melding til alle døgnets tider.. slitsomt. Søsteren min også.. kan sende melding midt på natten om noe som virkelig er helt uviktig.. Håpløst!
Spesielt siden jeg våkner av vibreringen på tlf, selv om lyden er av.. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49. |