Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Tusentråden 2006 (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=8984)

Hyper 10-12-06 00:11

Sv: Tusentråden 2006

Bra du tok tak her igjen..Jeg lovet Jeef å hjelpe til i helga...Ikke vært no flink så langt...Får håpe de er litt flere våkne folk..Kan jo ikke ha 2 innlegg rett etter hverandre..
Sov altfor lenge i dag jeg..Får prøve å stå opp litt tidlig i morra isteden...:)
Nå ser vi på Elf på tv...Tror det var det den het iallefall...Eller ser og ser..Den står nå på iallefall;)

Lemen 10-12-06 00:18

Har sovet altfor lite i det siste, skulle ønske jeg bare kunne sove til jeg våknet i morgen. :) Heldigvis så har jeg langhelg neste helg, så då rekker jeg vel å hente meg litt inn igjen. :)

Har også en kjempestor oppvask etter dagens matlaging som står for tur her, men tror ikke jeg orker å begynde på den nå, får se om jeg orker i morgen kveld når jeg kommer hjem. :o

jeef-micro 10-12-06 00:19

godt å se folk her inne igjen :D

Jeg har vært på jobb i kveld, og skal på dagvakt i morgen, og da må jeg opp kl halv seks.
Har akkurat "vannet" probiotikaen min nå, så jeg venter på at den skal bli klar til å spises... Den må vist ha 15 min i lunkent vann for å aktivisere seg . de ligger i dvale inne i kapslene sine :p

Hyper 10-12-06 00:23

I morra skal jeg prøve å være litt produktiv jeg tenker jeg..
Har gjort litt i dag og, men føler liksom aldri det er nok..Erlend skal hjelpe meg i morra..Støvsuge, rydde og vaske gulver tenker jeg..Og la vaskemaskinen gå noen omganger:)....Tipper jeg har 50 ord nå..Hvis ikke, får jeg vel høre det;);)

Lemen 10-12-06 00:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hyper (Innlegg 221021)
I morra skal jeg prøve å være litt produktiv jeg tenker jeg..
Har gjort litt i dag og, men føler liksom aldri det er nok..Erlend skal hjelpe meg i morra..Støvsuge, rydde og vaske gulver tenker jeg..Og la vaskemaskinen gå noen omganger:)....Tipper jeg har 50 ord nå..Hvis ikke, får jeg vel høre det;);)

Nå har jeg ikke telt orda dine, men regner med at du er oppe i 50. Jeg har lagt merke til at viss jeg har to hele linjer i innlegget mitt etter at tråden er postet, eller forhåndsvisning, så er det omtrent akkurat 50 ord. Omtrent akkurat som dette innlegget her.

jeef-micro 10-12-06 00:39

Nå har jeg fått i meg probiotikaen min, så da er jeg klar for senga... om jeg bare greier å løsrive meg fra han jeg snakker med på msn... et lite problem det der...

I morgen skal vi øve på fremmlegget av eksamen, så vi er sikker på at vi kan det godt til mandag når vi har fremføringen

nå har jeg sikkert 50 ord...

natta

Hyper 10-12-06 00:45

Sove godt du!!Jeg er våken her enda jeg..får se hvor lenge...Om jeg skal ha sjangs til å stå opp nogenlunde tidlig i morra, burde det ikke bli for seint!Begynte på et nytt skjerf i dag og..Jeg er litt utålmodig av meg, så jeg begynner ofte på ting, som ikke blir ferdige..Men dette skjerfet skal jeg fortsette på i morra!Det er bestemt:)

Titti 10-12-06 01:23

Sov godt, legger meg jeg også nå! Hvis noen lurte ;)
I morgen skal vi på Plutti Plott og jeg gleder meg som en liten unge!
Tenker gullet blir glad når han hører at han skal på nisseteater i morgen :)

Nena 10-12-06 06:56

Klarte å sette på vekkerklokken da jeg la meg i går kveld - og dermed var det gjort, ikke mer søvn en tidlig søndag morgen :( .. hadde virkelig ikke tenkt å stå opp så tidlig, men jeg får bare vondt i ryggen når jeg ligger og vrir meg og ikke får sove. Så da er det bare å stå opp, ta seg en kopp kaffe og lese litt her inne. Det verste er at det ikke er første gangen jeg setter på vekkerklokka i helga - noen lærer aldri..

jeef-micro 10-12-06 07:17

mens andre ikke har noe valg, men må stå opp før kl seks på en søndags morgen. det er dette som er værst med å være sykepleier...å ha dagvakt søndag morgen. Det er greit når man kommer seg på jobb, men fra men står opp til man kommer dit føles det som om man er den eneste i verden. Hender jeg møter noen som kommer hjem fra fest når jeg drar på jobb...

firth 10-12-06 11:25

Uansett hva man jobber med, uansett hva man skal, uansett hvor tidlig man legger seg dagen før, så er det (unnskyld språkbruken) et helvete å stå opp tidlig.

Jeg er helt overbevist om at det finnes godt skjulte paragrafer i menneskerettighetserklæringen mot det å stå opp tidlig.

Inni meg hører jeg hver morgen stemmen til Jon Blund si at "alle barn har rett til å sove så lenge de bare vil, uten fare for å måtte stå opp fra den deilige, varme dyna før de selv vil det".

...Det sies jeg er B-menneske.

jeef-micro 10-12-06 11:48

hehe hadde det bare vært så vell... *sukk* er dødstrett, og vet at jeg ikke får sove før i natt... får besøk i ettermiddag og i kveld, og da er det ikke bare så ta en halvtime på sofaen heller...

og kombinasjonen senvakt lørdag, dagvakt søndag er absolutt dritt, for jeg får aldri sove når jeg kommer hjem lørdag kveld. Hadde vært fint med en Jon Blund som bestemte at jeg slapp å opp så tili da ja...

Nena 10-12-06 14:31

I dag er det minstejenta på 11 som skal stå for middagen - oppdrag fra skolen, lag middag til familien for 200 kr - sette opp budsjett, dekke bord pent, ta bilde osv - og så får vi dessert attpåtil - lavkarbo sjokolademousse :sikle: spesielt laget for at også mamma skulle spise dessert :love:. Ellers blir det roastbiff, broccoli og potetsalat - jeg lager min egen variant med blomkål. Gjett om jeg gleder meg!

jeef-micro 10-12-06 14:55

så heldig du er nena... og maten hørtes nydelig ut :) jeg er snart ferdig på j obb, og når jeg kommer hjem, så må jeg vel også finne på noe lurt til middag... Greit med noe lettvint etter arbeid, så det blir nok julepølse og brokkoli...

og nå er det bare en time igjen så er jeg på tur hjem :D

Aline 10-12-06 20:27

Nå har jeg sett beskjeden "du har ingen uleste innlegg" x antall ganger, og kom brått på at jeg faktisk kan skrive her inne :D

Men om hva..? Dagen idag foreksempel? Nå sitter jeg iallefall hjemme og "rydder" Dvs det var planen for kvelden... Heldigvis finnes det enda tid ;)
Bare surfe liiiitt til :o

jeef-micro 10-12-06 20:55

hehe... ikke så greit... jeg har akkurat sett barne tv, og nå er det jul i valhal og jul i tøyengata... men jeg tror jeg skal gå og dusje, for jeg synes i allefall ikke de valhal-greiene er noe spesielt bra.

I morgen er det den store fremføre-eksamen-på-tegnspråkdagen. kjenner jeg gir litt blanke i hvordan det fremlegget går, så jeg har ikke øvd så innmari mye...

firth 10-12-06 21:16

Det går sikkert bra allikevel:) Du gir jo inntrykk av både å like dette, og å ha jobbet en del med det, så da er det sikkert liten fare;-) Ønsker deg i hvertfall all mulig lykke til, og skal krysse fingrene så ofte jeg kan.

Selv er jeg glad jeg er ferdig med eksamener og slikt for en stund, så kan jeg konsentrere meg litt om andre ting. Det er jo ikke dumt det heller.

Nena 10-12-06 21:53

Får litt sånn flashback med eksamenstid, selv om det er maaaange år siden jeg studerte - spesielt nå siden eldste datter er begynt å studere. Himmel hvor mange desembermåneder jeg har sittet over bøkene og nilest.... for ikke å snakke om alle påskeferiene som ble tilbragt i selskap med pensumbøker :rolleyes: .
Her står tv'en på og durer etter at noen har sett på Jul i Tøyengata - nå er det et program om en som ikke ser klok ut - han har inntatt masse steroider, og har noen sinnsyke overarmer. Klarer ikke sånt, men øynene dras mot skjermen likevel. At noen vil ødelegge seg selv slik, fatter jeg ikke. Æsj!

Huldr 10-12-06 22:09

Leser du alle innleggene, Aline?! Godt gjort, altså :ja:

Jeg er kjempetrøtt selv om jeg har sovet i hele dag nesten. Satt oppe til langt på natt i går og skravla med to andre jenter og drakk bøttevis med rødvin :o.

I dag spiller hun ene jeg satt sammen med i går på Rockefeller, sammen med Cato Salsa Experience og Madrugada. Det er jo stort, skulle gjerne vært der, men jeg orket rett og slett ikke ... :(

Nå lurer jeg på om jeg skal orke å se på serien om Elisabeth I på NRK ...

Aline 10-12-06 22:13

Jeg leser alle. Det er bare pes når det har gått flere dager siden sist.
Problemet er at jeg leser fort igjennom og glemmer å svare, så når jeg kjeder meg og vil ha noe å svare på, så er det jo ingen uleste innlegg..

Også må jeg lete rundt for å finne de innleggene jeg glemte å svare på..

Det er ikke lett, gitt!! :p

Huldr 10-12-06 22:19

He he, det er skikkelig slitsomt, ja :p Kjenner meg igjen i det. Kanskje man burde skrive en liten lapp med hvilke tråder man skal huske å svare på ... :p

Jeg leste alt før, men har blitt så lat at jeg nesten ikke gidder å skrolle nedover siden, men bare leser de øverste innleggene ... :o

Hyper 10-12-06 22:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline (Innlegg 221155)
Jeg leser alle. Det er bare pes når det har gått flere dager siden sist.
Problemet er at jeg leser fort igjennom og glemmer å svare, så når jeg kjeder meg og vil ha noe å svare på, så er det jo ingen uleste innlegg..

Også må jeg lete rundt for å finne de innleggene jeg glemte å svare på..

Det er ikke lett, gitt!! :p

Jeg gjør akkurat det samme!!!Og jeg leser ALT!!..Skal liksom forte meg for å være sikker på å ikke gå glipp av noe..Så glemmer jeg å svare, som du sier...
Og nå kom jeg faktisk på at dette er tusentråden helt av meg selv, og FØR jeg hadde trykket på "send svar";)
Ikke verst, hæh?

jeef-micro 11-12-06 00:42

Dere har jo greid å fått til noen innlegg uten meg jo :o

jeg har vært på forumet i snart to år, og har ennå til gode å finne ut hvor jeg finner "uleste innlegg" :rolleyes: Littsmåtreg av meg til tider da...

Jeg tenkte jeg skulle poste julekort snart... er kanskje lurt å få gjort denne uka? eller blir det slik at de da kommer for lenge før julaften?

er litt usikker på slike ting jeg...

og nå har jeg sikkert over 50 ord, så nå går jeg og køyer...

Mila 11-12-06 00:53

Uleste unnlegg står på den blå linja der oppe jo! *peke* der som det står først kontrollpanel, faq, osv.. :D Hvertfall her!

Herreminhatt.. Må skrive mer jo!

Hmm.. JO!! Var på julebord med jobben på lørdag :) Kjempekoselig! God mat, drikke (*kremt*) og masse koselig prating!! Så kom kjæresten å henta meg når jeg ville hjem, å i dag har vi brukt tida på å bare kose oss med noen filmer og prate :) Kjempekos! :)

HVERTFALL 50 ord her nå.. så det så!:D

Grethe 11-12-06 02:18

Lenge siden jeg har vært her inne nå, blir helt imponert over hvor mange innlegg dere har fått til i denne tråden. Er inne i en dårllig periode så jeg orker nesten ikke lese noen innlegg, men fikk med meg at Jeef Micro skal ha eksamen i dag ( mandag?) Lykke til i så fall.
Nå skal jeg hente katten min inn fra verandaen før han graver seg inn gjennom vinduet...natta.

Mila 11-12-06 03:53

Jeg får ikke sove! Kjedelig! *kjeder seg... kjeder seg masse.. kjeder seg mer enn masse*

Så... *klø seg i hodet* Prøve å sove igjen snart kanskje, skal på jobb kl 10 i mårra. Ikke så allverdens tidlig heldigvis, så er det bare til 4, så det overlever jeg nok :) Sånn ellers så eh.. Nei.. får krype til sengs.. ! Natta!

jeef-micro 11-12-06 08:43

Tusen takk for lykkeønskninger :) er litt spennende for vi har aldri hatt "muntlig" eksamen i tegnspråk før, men vi får jobbe i grupper, og de same gruppene har skrevet prosjektoppgave om et valgt tema, så det er denne prosjektoppgaven vi skal fortelle om. Kan jo derfor stoffet ganske godt, så jeg håper det går greit og at vi ikke får for mange spørsmål etterpå :p Lærerne er jo døve, så de prater så fort...

Aline 11-12-06 09:00

:lol: muntlig eksamen i tegnspråk :D *Fnis*
Håper iallefall du har oppdaget uleste innlegg knappen nå, Jeef!!

Jeg ble nettopp vekket av en telefon og overtalt til å teste brannvarslingsanlegget imorgen kl 07.30 :eek: Er jeg våken da...?

Jikes!! Må kjappe meg og advare resten av bygget ;)

Også må jeg rydde! For det skal jo folk inne her!! Så ikke så galt at de ikke er godt for noe!

Grethe 11-12-06 13:13

Muntlig eksamen i tegnspråk var morsomt :) Men forstår jo hva du mener . `Husker adventsprogrammet DEN GYLDNE HALE som gikk for noen år siden. Da var mine unger midt i barnetv-alder og jeg ble helt imponert over hvor fort de tok tegnene.
Søren , nå telte jeg ordene også var det ikke nok, skulle bare sendt meldingen avsted så hadde det sikkert gått bra, men det gjør det sikkert nå alikevel....

Nena 11-12-06 13:47

Nå har jeg fått ny sveis - ren luksus å sitte hos frisøren og bli stelt med... godt fornøyd med resultatet, ser ganske tøft ut selv om jeg er ei halvgammel kjerring :D ! Nå er det snart møte, har ikke fått noen saksliste så jeg lurer på hva som skal foregå der i dag:rolleyes: . Og så tenker jeg naturligvis på eldstedatter som sannsyligvis gruer seg noe sinnsykt til sen matteeksamen i ettermiddag :klem:!

kristih 11-12-06 18:29

Nå har endelig regndekkenet til hesten kommet:-) Jeg kan ikke forstå at de var utsolgt på slikt nå i desember?? Skjönner det ikke. Har jo nesten ikke regnet noe som helst !!! Skal bli godt for samvittigheten å vite at den stakkaren holder seg litt törrere mens jeg er på jobb:-)

Telle, telle. Nå burde det holde..:rolleyes:

Hyper 11-12-06 19:02

Få se bilde av nye sveisen da??Det er jo så moro med bilder!!...
Kanskje ikke alle som vil "vise seg fram" her?...Jeg har venta på en stoor pakke med garn jeg , i lange tider..De har prøvd å levere den på døra og greier, når vi ikke har vært hjemme...Så fikk jeg lapp i dag, og var så glad og fornøyd da jeg skulle hente den på posten..Så fikk jeg beskjed om at den ikke var der i dag!!Måtte komme tilbake i morra..DRITTpost!jeg som skulle kose meg med nytt garn i kveld:(

Mum 4 2 11-12-06 19:34

Når mainn blainne mel og vatn, bli d te lim.

MEN når mainn så tesætt ægg å sukker bli d te ei kake.

KÅRR bli da limet tå?? No ska æ fortæl dæ d. D e d som får kaka te å bli settanes på baken, håftan og magan. ;) Nyt førjulstia!

Fridolina 11-12-06 20:32

Lest hele dagen idag..Har 3 timers semester test i hotell-fag imorgen..Syns jag har vart flink,så jag ska gi mig selv lov til å se Top Models USA og city akutten i kveld..det var ju ett veldigt spennende slutt førre uka på cityakutten..spennande, spennande..:D åssa begynner jag å bli førskølet også..har ikke tid til å vare syk denne uke..:mad:

Summer 11-12-06 20:47

Wow, det ser jo ut som at vi kommer i mål med tusentråden i år. :D
Jeg skal snart spise kveldsmat. Jeg laget dobbel porsjon med middagsmat, så det står klart på stekepannen klar til å varmes, så det blir enkelt og greit. Også har jeg eple til dessert. Blir så bra så. Også er det jo natt igjen, og så en ny dag ...

Gleder meg sånn til nettene om dagene jeg. Når jeg endelig kan legge meg. Eller, jeg gruer meg også, for jeg våkner jo hundre ganger hver gang jeg skal snu meg. Ikke så lett å bare hive seg rundt når man har en sikkert 5 kilos klump på magen. :p

Mila 11-12-06 20:57

Som vanlig vært på jobb i dag.. mhm, så har jeg bestillt time hos frisøren i mårra :D skal klippes å limes.. øh.. klippes å stripes!! Jepp! Blir bra med noe nytt!

Nå har jeg nettopp sett en film, skal tusle å se om jeg finner noe godt å spise.. fikk ordentlig lyst på smoothie nå jeg.. Får se om jeg har yoghurt å det som skal til :)

Hejdå! :klem:

Summer 11-12-06 21:02

Film ja, det hørtes kjekt ut. Jeg så egentlig en elendig film hin dagen, og mistet helt lysten på å se film igjen, men jeg kjenner det hadde vært kjekt med en film likevel. Men vi har vel ingen tilgjengelig, så da får jeg vel bare glemme det. Nei, jeg får gå å legge poden (som skulle få leke i 5 minutter til, og har lekt i 15 minutter nå. :p). Og SÅ skal jeg spise kveldsmaten min. :ja: Og så sikkert surfe litt mer her i kveld, og kansje brodere litt.

Nille 11-12-06 21:11

Har bestilt tid hos frisøren til onsdag jeg. Skal også "klippes og limes" (du er nå sør også Mila-ungen :love: ), dvs. klippes og farges - fjerne gråe hår som kommer frem i tinningen. Syns det er urettferdig at menn som får gråe hår i tinningen blir kalt sexy og distingverte, mens vi kvinner bare blir "gamle".

På onsdag skal jeg kjøpe meg støvletter også... Høye svarte semskede.

:D

Mila 11-12-06 22:34

Er jeg sør?? hva er du da da? vest?:p *mila leke morsom*

OOhh... Mila liker å bli kalt mila-ungen av Nille :love:

Å når vi først er inne på støvletter! Gikk med det på juleborde på lørdag.. i str 38 :eek: trodde ikke mine egne øyner da jeg kom opp i dem!(bruker egentlig 39-40 i sko jeg.. ) (måtte låne av ei pga fant ingen finsko.. kan ikke gå med joggesko til skjørt heller... :nei: ) Så var dem sånn spisse i enden.. å det er ikke mine føtter vant til..:p Men gikk greit, faktisk gode å gå på :)

Summer 11-12-06 23:16

Støvletter ja. Jeg har faktisk fått tak i et par som passer på mine føtter. :D Og jeg har kjøpt dem. Men har liksom ikke fått helt bruk for dem. Jeg mener; det har da regnet i 40 dager og 40 netter nå snart, så ...
Min kjære påpekte hin dagen at jeg enda ikke hadde brukt støvlettene jeg bare MÅTTE ha, men det ER jo ikke min feil at været er som det er ikke sant? ;) Og dessuten, så skal jeg bruke dem på julaften for tenk! :ja: *har planene i orden. Og jeg skal sikkert bruke dem flere ganger i julen også. Garantert. Om jeg så skal føde med dem på. :lol:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.