![]() |
Sv: I DAG har jeg
...både gått tur og svømt noen par tre fire hundre meter i basseng
|
Hentet vår nye bil :D
|
... laget ekstrajobb for meg selv.. Skal på Spa med sambo etter jobb og har dratt fra badetøyet hjemme. Som er en times kjøring i feil retning. Shopping i lunsjen anyone? :rolleyes:
|
Jogget mellom bygningene på jobben (neida, ikke langt, men et skikkelig "jeg er i godt humør i våren"-tegn).
|
I dag har vi kommet hjem med danskeferga ca kl 01 og pakket ut av bilen hjemme ca 1 time senere.Det er kjempekos med en tur til dk, men ganske slitsomt også. Denne gang hadde jeg med noen MOU-supper, (fantastiske supper, kokt kraft i 8 timer, finnes som gresskar, tomat, kjøttsuppe mm... enkel og deilig 100% lavkarbomat)
ja, og litt alkohol og sånt... grei tur :-) |
Trimtur i formiddag i fantastisk vårvær - 10,8 km / 89 min. :)
Geocaching med ungene i kveldinga, begge cachene vi hadde sett oss ble funnet. Kos! :) |
Kjørt 1t40min for å rekke jobben (kjørte fra kjæresten i morges i stedet for i går). Og rakk jobben med grei margin. ;)
|
- klødd meg i øyet etter å ha kuttet chili! :_ohmy: Og bestilt nye ED-måltider.
|
lært at man ikke skal riste varmt vann i tett ristebeger (igjen!), og så har jeg fått vasket kontorpulten....
|
.. .spist fiskepakke fra i går til lunch
Med - sei - laks - brokkoli - purre - stangselleri - gulrot - purreløk - løk - paprika Smør og urtesalt & pepper og en liten svett soyasaus inni Servert med en dressing av - rømme - majones - sennep - sylteagurk - pepper - hakket løk |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Gjærede soyabønner er heller ikke så storveis... om man begynner å tenke for mye på det. |
fått nytt etternavn!! :love:
|
Sitat:
|
Blitt ferdig med overlevering av leilighet, og alt er godkjent!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
I dag har jeg klart å motstå kaker, potetgull og pizza! Er kjempe stolt av meg selv!
|
Cachet før jobb. :D
|
Skrevet ut bacheloroppgaven min, klar for innlevering! Hvor mye skal vi vedde på at jeg kommer til å gjøre noen endringer i siste liten og skrive ut hele rælet om igjen? :p
|
tatt buss og kjent på følelsen når jeg kan gå rett frem i midtgangen uten å bumpe inni alle armelenene. Mao ... jeg har blitt smalere :D.
|
Besteget Løvstakken for første gang i mitt liv :visemuskl:
|
Klatret et 3m høyt skilt midt i skogen...
|
Tilbragt dagen i senga i undertøyet med et lass forskningsartikler og datamaskinen over meg. :p
Jobber meg mot siste deadline for dette studiet... |
Sitat:
|
Bestilt USAtur! :heia:
|
Ikke så eksotisk, men har bestilt tannlegetime på nett....
|
- brøytet meg mellom en hel haug med turister i fullt skiutstyr inne i butikken for og få handle kattemat og tørrfisk til bikkjene. Alt jeg gjør for dyrene....:rolleyes:
|
Sitat:
|
Banket Lille Gubben på sykkel - han var utkjørt etter 18,4 km / 70 min, jeg var bare litt svett! :D Sånn blir det når jeg har trent jevnlig (3-6 ganger i uka) siden jul og han har sittet på ræva. Nemlig. ;)
|
Innsett noe jeg har visst lenge egentlig.. Jeg HATER hagearbeid! Jeg kan virkelig ikke forstå poenget med å skaffe seg en masse ekstraarbeid, bruke penger på noe som uansett dauer om en uke eller to eller hva man i det hele tatt skal med den stygge flekken!
Hvis man har så stort behov for å grave i møkk kan man vel hjelpe til på nærmeste gård da, med noe som faktisk er nyttig! :realmad: |
Sitat:
|
Kommet hjem fra fin hyttepåske og startet på klesvasken :)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54. |