![]() |
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Sitat:
|
jeg elsker og paprika, men ikke den vasne de bruker :lol:
Nei jeg drikker KUN vann og spiser kun det som er i diettpakka :) Men er insulinresistent, så har litt å jobbe mot... |
Sitat:
Har du mye brødmat i menyen? |
Jeg har diettpakke med brød ja, har ligget høyere på kcal før men da stoppa det HELT i 5 uker :( Er sjelden sulten.... er sånn at jeg ser på klokka at nå MÅ jeg spise... har masse energi og så er ikke slapp eller noe.... Trener litt, men ikke noe som krever mere kcal....
|
Er 4 skiver om dagen, har prøvd uten brød og, funka ikke noe bedre det..
|
Hei!
Er det dumt å drikke lightbrus? På siden dems står det at det kan du gjøre. |
Sitat:
|
Ja, ifølge ernæringsfysiologen som har satt sammen dette så kan man ty til 1 atkins (ikke bar men den sjoko vrisp greia) 1 gang i blant, og man kan drikke light bruss og saft. Men jeg unngår det som best jeg kan, ikke at det har hjulpet :lol:
|
Jeg følger også spis deg slank konseptet og har gjort det siden 2.januar. Har ikke gått ned så mye, og begynner å bli litt lei maten, men føler meg mer vel ennn på lenge (mer energi, bedre humør, penere hud osv) så jeg biter tenna sammen.
Har prøvd å spise Lavkarbo,høyfett (lchf), men det fungerte svært dårlig for meg. Skal prøve igjen på det når jeg er ferdig med slankingen og kun skal vedlikeholde vekta. |
Skal hente min første 14 dagers pakke i morgen og er kjempespent! Har kjøpt den ekstreme da vekta har sittet bom fast i 4 med. Her skal det rikkes!!
Håper å se resultat for da bestiller jeg glatt mer! |
tenkte å bestille igjen i dag.. vil bare si jeg er veldig fornøyd med denne dietten fra spisdegslank.
jeg gikk på den for 2 år siden. tok av 27 kilo på 5 mnd. og vekten holdt seg bra etter att jeg datt ut og spiste dritt igjen :p men rast opp først nå 6 kilo etter jeg flyttet inn til kjæreten.. mye sofakos :D så nå er det pån igjen ;) |
Har også sett at de har åpnet en lavkarbobutikk i Drammen, i tillegg til de andre stedene jeg har lest her inne!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Bruker ikke sds, men var bare innom for å kjøpe pølser etter å ha lest her inne at de var gode. De hadde i hvert fall wienerpølser, grillpølser og kjøttkaker. Alt lå i frysedisk. Hadde det veldig travelt, så jeg så egentlig ikke noe særlig annet jeg *litt flau nå* |
Har og hoppa på spis deg slank..er bare på 4. dagen men er foreløpig superfornøyd med maten :)
|
Noen her som skal ned 10 kg er rundt 163 cm høy og veier rundt 74 kg?? Jeg har inntrykk av at de fleste skal ned 20-30 kg og da er det ikke så motiverende å lese hvordan det går når dere raser ned 6 kg første uka og sånn he he. Jeg er på spis deg slank dietten. Vil gjerne høre fra depresjon er lik meg:-)
|
Sitat:
Ikke se på hva andre går ned, spis riktig, lær deg nytt kosthold og la kroppen få tid til å jobbe. Jeg vet ikke om det er så mange som følger SDS akkurat nå, men det er en del som skal ned rundt 10kg som spiser ketogent( slik SDS er). |
Lurer på om noen av dere bruker/har brukt den som har tre brødmåltider og 1 middag. Hva bruker dere av pålegg?
|
Sitat:
Lykke til! |
Lerum har syltetøy av samme type som SDS - uten tilsatt sukker og 80% bær.... sjekk at det er rett type, de har også med mindre sukker, eller "sukkerfri" og den er det gjerne eplesaft mm som er brukt som søtning.
Mener Rimi ihvertfall har denne typen syltetøy :) Jeg spiste heller ikke brødmenyen, og er også glad for det - kun et brødmåltid pr dag i mitt tilfelle :) |
Har gått på det 1 uke i dag. Mannen min har gått ned 3kg. To andre vi kjenner som begynte samtidig har han gått ned 3,5 kg og hun 2 kg. Og hun skulle bare ned 3 kg, er ganske slank i utgangspunktet.Jeg har gått ned 500 gram.. Og skal ned 10 kg..Livet er litt urettferdig akkurat nå..:-)
|
Sitat:
Ta med at lavkarbo er vektregulerende, det er ikke sikkert at kroppen din mener du skal ned 10 kilo. Tilslutt - 500 gram ned ER 500 gram ned, nyt at du faktisk har vektnedgang, kos deg med maten og slutt å bekymre deg! |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26. |