![]() |
Sv: X antall kilo til påske
Sitat:
Påskeaften. :) |
Jeg tenkte også på påskeaften da jeg startet denne tråden. Men det er vel litt individuelt når man anser påsken som startet. På jobb var det flere som tok påskeferie i går, liksom.
Jeg for min del gir opp målet mitt. Det er ikke mulig. Kroppen samarbeider ikke i det hele tatt, og er i konstant fysisk stressmodus, tross for at jeg ellers er på en bra plass i livet. Men det skjer veldig mye på en gang, mange nye ting å forholde seg til med ny jobb, og det er tydeligvis det som skal til for at kroppen nekter å prioritere vekttap, og/eller samle vann som om det står om livet. :o Jeg var nede i 68,7 i løpet av denne utfordringa, men nå ligger vekta og vaker rett over søttitallet. Helt begredelig for min del, om jeg i det minste kommer ned på sekstitallet i løpet av de få dagene som gjenstår før jeg reiser nordover på ferie, skal jeg vel si meg fornøyd. Tenkte også å melde meg på den 17. mai-tråden, enn om tiden er en smule knapp, og da blir vel målet deretter. Er tydeligvis ikke denne våren jeg skal ned til 65 kilo igjen. :rolleyes: |
God påske til alle sammen :klem:
Har veid meg i dag, da jeg reiser bort i morgen. Målet var 5 kg til påske, og jeg klarte det. Ned 5,6 kg siden 18.01.16 :_plystre: Lykke til dere og.. |
God påske til alle ! :D
Iom at jeg ikke klarte utfordringen til påske så flytter jeg meg til 17 mai tråden :) Nye muligheter ! |
Sitat:
Sitat:
|
Da har jeg vært på vekta, og den viste hele 100 gram mindre enn sist hehe. Så jeg har gått ned nøyaktig 5,5 kg siden jeg startet, og nådde påskemålet på 2 kg.
At vekten ikke har beveget seg særlig de to siste ukene var jeg fullt beredt på. For det første, da jeg veide meg sist hadde jeg knapt klart å spise på flere dager, og magen hadde tømt seg totalt. Etter det har jeg spist karbohydrater (brød, rundstykker, nudler og til og med smågodt), og var tilbake i ketose sent tirsdag kveld eller i løpet av onsdag denne uka som gikk (husker ikke helt når sticksen slo ut). I tillegg til masse stress. Har målt meg også, og målebåndet viser mindre tall enn siden sist. Alt i alt, godt fornøyd, og jeg har nådd målet mitt. Da er det å se videre mot 17. mai! |
Jeg tror jeg avslutter min personlige utfordring her, blir bare stressa av det nå rett før ferien. Om ikke annet har jeg fått til 2,2 kilo som det ser ut i dag. Er jo noe det også!
|
Mandag er veiedag og jeg veier 85,7 som er 7,3kg på 11 uker. Jeg trodde jeg skulle klare målet innen idag, men det er altså fremdeles 700g til påske..
|
Sitat:
|
Godt jobba, HP😘
God påske😊 |
Egentlig veiedag i dag, men siden påske for meg starter på torsdag venter jeg de to dagene :) Ikke at jeg tror det blir så mye å rope hurra for etter en helg med junk!
|
Jeg holder ut til påskaften! Går ikke ned noe, da men. :o
|
Sitat:
|
-500 gr og det ble totalt -4 kg😜
Skulle vært -5, men fornøyd. Litt mindre å gå ned til 17. mai😎 God påske. |
Sitat:
0.4 til ned. 8.6 tilsammen og 7 igjen.:D |
Er det virkelig mulig å ødelegge så mye for seg selv?? Opp 1 kg denne uken, så opp 2.3 kg på to uker. Håper ganske mye av det er vann og slagg da etter mye dårlig mat og billig godis :( Gleder meg til påsken er overstått nå.
Litt usikker på om jeg skal være med i 17.mai tråden. Virker ikke som disse veietrådene gjør det noe bedre egentlig. Men jeg kan jo ikke la være heller. Da ble det kun 2.3 kg ned i denne tråden da :( Start: 05.01: 77.2 12.01: 74.5 (-2700 g) 19.01: 74.7 (+200 g) 26.01: 74.2 (-500 g) 02.02: 72.4 (-1800 g) 09.02: 72.4 (0) 16.02: 73.0 (+600 g) 23:02: 73.1 (+100 g) 01.03: 73.2 (+100 g) 08.03: 72.6 (-600 g) 15.03: 73.9 (+1300 g) 24.03: 74.9 (+1000 g ) Mål til påske: 68.0 kg |
Sitat:
|
I morges var jeg 900g fra påskemålet. Føler jeg har en del vann i kroppen, så kanskje 1. påskedag? :eek:
|
Jeg trekker meg herved fra tråden 700g fra målet. Kudos til alle som har vært aktive her på tråden. Mange har vært skikkelige flinke her inne.
Jeg regner med å bli med på 17.mai-tråden fra tirsdag etter en helg med lam, cognac og marsipan. Vi sees muligens der? God Påske! |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Kommer til å spise mest riktig resten av påsken og i vinterferien, men stresser ikke med å måle. |
Jeg kom hjem fra påskeferie i går og gikk på vekten igjen i dag morges. Den viste jammen 59,8 kilo. Og siden påskemålet mitt var 60 kilo og siden det er andre påskedag idag og teknisk sett fremdeles påske, tror jeg jammen jeg skal gi meg selv en klapp på skulderen og si at jeg klarte påskemålet mitt :D
|
Sitat:
|
Bumper en gammel tråd, men det er ikke så mye liv her nå som det en gang var ser jeg.
Målet mitt fra nyttår til påske er -15 kilo. 2.januar veide jeg 104,6 kilo , så mye har jeg aldri veid :mad: Vet at dette funker, så da var det bare å begynne å planlegge. I dag veier jeg 96,2 kilo. Minus 8,4 kilo. Det er jeg fornøyd med. :) |
Kunne du ikke heller laget en ny påsketråd eventuelt slengt deg på denne:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=56901 Hvis du starter en ny lager jeg et nytt delmål og blir med :-) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55. |