![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
... Funnet ut hvor mye energi en to-åring har. Og at jeg er alt for gammal til å holde følge... :rolleyes:
|
Spist sjokolade til frokost!:D
|
Klødd meg under nesa med chili på fingrene! :eek: fikk åpnet bihulene hvertfall....
|
Sitat:
|
I dag har eg kosa meg med strikketøyet og berre nytt søndagen, til tross for mindre bra vær :)
|
Vært på kveldsvakt på jobb :)
|
Eller i går... hatt det verste migreneanfallet på jord (våknet heldigvis i dag smertefri).
|
... eksamen i historie..
Jeg er ikke nervøs - neida, joda, neida.... |
Hodepine.
|
Rensa i hagedammen:) (med feber:cool:)
|
Hatt det heftigste migreneanfallet på år og dag, men likevel gjort ferdig refleksjonsnotatet mitt. Hurra!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er også ganske daff, men jeg har vært på jobb i hele dag, planta litt etter at jeg kom hjem, vasket noen maskiner med tøy, bakt verdens beste lavkarborundstykker.... og til slutt: kosa meg med 2 glass rødvin... nå er det snart natta for meg, kjenner jeg.
|
Fått 4 på Historie eksamen - å er i strålende humør, så godt humør at jeg kjøpte potetgull til samboeren så han kunne feire for meg.. Jeg spiste lavkarbo mat i stedet ;)
|
- fylt opp bilen med alt som skal med til sesongstart på hytta + ca 50 liter beis :D
|
Hatt så vondt i hodet at jeg snart ramler av stolen :(
|
Bestått midtevalueringen <3
|
Jaa. I dag har jeg bakt to kaker, meldt meg inn på nytt treningssenter, vært i 16. maifeiring i barnehagen, stått i kø, kjørt halve Sarpsborg og Fredrikstad rundt for å finne et par fine, hvite sko i størrelse 27, med en treåring på slep. Aldri en feiring uten litt stress!:)
|
Sitat:
|
Sitat:
Ååååh... Softis med sjokoladestrø. :love: Hvorfor måtte du bringe dette på bane? ;) |
Det smakte greit. Men ikke mer enn det!:) Jeg spiste opp restene etter at treåringen var ferdig.:p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19. |