![]() |
Sv: Togtråden!
Ble sommervogna på meg i hele går, og ikke helt flink med maten - greier ikke spise når det blir varmt :o
Resultatet av dette i kombinasjon med tante-rød-besøk, er opp 800g - noe som forøvrig er mindre enn forventet :) Nå har jeg aliert meg med vann, tapas, samt åpent vindu - klar for en ny dag i kontorvogna :D |
Juhuuuuuu !!!!
Så mye flott å lese ! Og så mye folk går ned ! GRATULERER til alle !!! :heia: Og jeg, da ? Jo, nå skal dere jaggu høre: Jeg har sittet på toget hele helgen, - i konfirmasjonsvogna i Stavanger. Og der spiste jeg er teskje med oreokrem fra oreokake. Guuuud, så deilig ! Og så var det tapas, - og det fungerer jo utmerket. Og i dag morges greide jeg ikke å la være å gå på vekta. Og, mine venner: 99,8 kilo !!! Er jeg glad, tror dere ? :ja: Aldri, aldri over hundre igjen ! Never ! Ever !!! Dagen blir fin-fin og livet leker, ja ! Men det blir en laaaaang togtur . . . :klem: til alle flotte passasjerer ! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har jo egentlig vært innom veievogna hver morgen den siste uka, men i dag er det offisiell veiedag: jeg har gått ned 4.2 kg :heia: Det er første uka mi på lavkarbo, så det er nok mest vann, men allikevel :D
|
Sitat:
Husker godt hvordan det var å tippe under 100, det er en herlig følelse! :klem: |
Jeg må ta en tur innom skammesegvogna for har ikke vært noe flink i helgen :eek:
I morgen er det veiedag http://www.pvv.ntnu.no/~arntj/cliparts/toondyr-036.gif |
Sitat:
|
I dag sliter jeg med vannvekt. Mens kom for snart en uke siden, men i dag smalt det og jeg gikk opp nesten 700g.. Kjempekjedelig og håper bare dette faller av før veiedag på torsdag. å jeg som var under 70kg :( Sitter i vannvogna nå og prøver å drive vannet ut, men spørs om det er til noen nytte. Ticker orker jeg ikke å oppdatere for denne vekta skal av igjen snart!
|
Har vært en liten tur innom skammevogna.... Feira bursdagen til miniälskling i går, og jeg tryna i gulrotkaka :o
Og nå er jeg egentlig i jobbvogna, så lister meg stille og rolig ut igjen :liste::flau: |
Hei og hå, stikker innom en tur, jeg befinner meg i lusjvogna for øyeblikket. Har hoppet rundt på en fot langs kjøkkenbenken og laget biffsalat. Den er gooood! :D
Har kommet meg såpass etter operasjonen nå, at jeg skal prøve å holde meg i ketose til gipsen skal av om 5,5 uker. Er veldig tungvint å lage mat når jeg ikke har lov å belaste den ene foten i det hele tatt, men det går da, på et vis. Skal straks ut i soleseg-vogna igjen. Herlig! Skal ikke veie meg før gipsen er tatt av, tenker jeg. Blir spennende å se hva resultatet blir. :) Grattis til alle, dere er så flinke altså! |
Har vært i veievogna og ryddevogna i dag. Pga mensen sist uke + kakespising under helgens festligheter var det -100 g på vekta i dag. Ble egentlig litt skuffet, men håper på større tap neste uke.
Ellers ble kroppen målt for første gang på ca 1 mnd. Gått ned noen cm og økt rundt brystene(skjønte ikke den helt), men hvertfall veldig fornøyd med resten. Er i middagsvogna i skrivende øyeblikk og skal straks begynne på min egen. Her blir det kylling og bacon med sopp og brokkoli. |
Sitat:
|
Nå har jeg tilbrakt mye tid i diverse utevogner de siste dagene, og dermed ikke fått fulgt med i svingene på alt som foregår over dette toget. Men sannelig var det morsomt å gå inn og lese alle notatene.
Antoinett6, Gratulerer! Under 100 er virkelig en milepæl! Og til alle dere andre som har tatt av, fra 100g til over 4 kg, Dere er kjempeflinke! Stå på! Jeg var innom veievogna selv i går, og da hadde jeg tatt av 700 g. Og det er jo ganske bra. Hadde hatt noen snikveiinger som antydet mindre vekttap. Så da er jeg glad. Og under 2,5 kg igjen til mitt første tog-mål. Min jobbvogn har nok tatt seg en skikkelig omtur, for nå står den i Alta. Her er det jo en helt annen årstid, føles det som. Men veldig fasinerende natur! |
Jeg har vært i "oppgjør med eksen"vogna i helga.
Plutselig er kroppen helt forknytt slik den var før jeg begynte med puttbehandling; vondter overalt, pustebesvær, føtter som ikke vil bære meg og armer som bare dovner. :( Jeg har jo ikke neste puttbehandlig før 18 mai! (Putten skal reise bort) :(. Men hvordan i all verden kan trassige muskler lage slike elendige kroppslige tilstander bare av et par telefoner?? :mad: Kjenner jeg blir sint fordi at jeg har det slik og moverer over til dritidetogståpåvogna! :heia: |
Sitat:
|
Jeg har vært i terapivogna i dag. Så ble det grillvogna på kvelden, men føler at jeg er flink matmessig. Hadde veiedag i dag og det var en stoooor skuffelse, ned 100g. Viste mer på snikmåling lørdag:( Leste en annen tråd og det kan stemme både med uke 4 og eggløsning, så kan jo håpe at det går bedre etter hvert...
|
Jeg har hektet av 'oppgjør-med-ex'er-vogna'.
Eks'ene plasseres i godsvognen ! Vi ser til dem av og til, - når det er påkrevd. Ellers ikke, hvis vi ikke har lyst, dah ! Oppfører de seg ikke ordentlig i godsvognen sin, hektes de av for alvor !!! |
*går stille å setter seg i skammevogna med senket hode og en svart samvittighet* Først vannvekt, så høykarbosug som jeg ikke greide å motstå og i morgen er det veiedag for 17.mai utfordringen :( tja.. dette gikk da rett vest. Smekk på lanken, i morgen blir det krig mot meg selv.
|
Den krigen vinner DU, kjære Regret !
You go, girl !!! :heia: |
Sitat:
Det kan du banne på! til torsdag, på ordinær veiedag, skal jeg være under 70kg igjen, ikke 70,7kg som jeg veide i dag tidlig! Jeg veide jo 70,0kg i går så det må nesten være vannvekt. Kanskje noen har noen gode tips til meg for å kvitte seg med vannet? Jeg drikker 3L vann hver dag nå i håp om å drive vannet ut,men kanskje det finnes fler nyttige tips? |
Sitat:
|
Sitat:
Jo, jøss ! Muligens også en sortering av diverse eks'er. Gjenbruk, for eksempel . . . for de som er interessert :lol: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29. |