![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Ja, Ella, man blir litt syk til slutt. Litt skummelt, men forløpig har jeg bare godt av det:p
Superteddy, det kommer an på så mye. Kjæresten min er bare 176 og han ble klasifisert som ekstrem fedme på nettsider om sånt fordi han har så mye muskler og veier da mye. Han har nesten ikke fett på kroppen. Så det er veldig individuelt hva man skal veie, selv om man er like høye. Tror vi må se an selv hva som blir fint, vekta er tross alt bare et tall :) |
Inbody er jo litt mer konkret da, så sløyf det jeg sa. Trodde først du bare hadde lagt inn vekt og høyde på nett :)
|
Du er bra nært målet ditt da, Superteddy. :) Jeg er 168 cm og har tenkt meg ned på 65 kg (vi får se om jeg er fornøyd før det), for da regner jeg med at jeg går opp 2-3 kg vann når kuren er over og kommer forhåpentligvis på en passelig vekt. Hvem vet, kanskje holder jeg på til jeg "får tilbake kroppen min" også og går enda et par kilo lenger ned med tiden, men inntil videre virker 65 kg også uoppnåelig nok.;) Men dette skal være siste gangen jeg slanker meg. Denne gangen skal jeg for det første NÅ målet mitt og for det andre korrigere vekten mens det bare er snakk om et par kilo, ikke mange kilo og en skikkelig tidkrevende jobb! Jeg er så drittlei av å være evig på slankern.
|
Inbody, hva og hvordan?
|
Sitat:
Ella: Inbody er et apparat de har på noen treningsstudioer som måler sammensetningen av fett, muskler, beinbygning, vann osv i kroppen din. Du får en veldig nøyaktig beskrivelse av hva du har for mye og lite av, og hva vekta bør ligge på. :) Tror jeg kommer til å se rimelig skrapa ut på 60 kg altså, men ca 65 tror jeg blir bra! :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Vil "advare" litt da... Lett å bli veldig opphengt i den vekta som inbody mener man bør veie... :p Er ikke helt sikker på at jeg kommer til å bli 100% fornøyd før jeg greier den vekta gitt...:rolleyes:
|
Sitat:
Jeg tror jeg skal høre på mitt treningssenter om de har det der=) Hadde vært kjekt å ha et reelt mål å gå etter=) Heter det inbody? Eller noe annet navn for det? (vil ikke komme der og virke teit fordi jeg ikke vet bedre:P) |
Heter Inbody Analyse. :) Vet ikke helt hvor mye sprading i bikini det blir i år gitt... :rolleyes: Har to små turbotroll som jeg må løpe etter, så denne sommeren blir hektisk! :eek: Men skal være deilig å slippe å ha så mye ekstra å drasse på! ;)
|
Æsj, jeg ble litt "skuffa" i dag gitt. Etter en kjempeflink dag i går, og masse trening har jeg gått opp 100 gram. Men jeg kjenner føttene er litt "sure" etter treninga i går - så det er mulig musklene faktisk kniper igjen litt vann. I morra er det måledag. Har ikke målt meg på noen uker nå så skal bli gøy å se :D
|
Men dere: hvor vises det best at dere har gått ned?
For min del i ansiktet (dobbelthaka) og rundt midjen. Tror ikke låra er blitt særlig mye mindre desverre. |
gratulerer med at du nærmer deg målet Superteddy :):)
Ser at dere andre stort sett ikke har lenge igjen , misunner dere det Men det går vel ikke fortere enn kroppen vil så det er bare å holde ut... Ryggen min protesterer etter alt jeg gjorde igår ;), så det blir nok en halv spasertur istedenfor idag. Litt kvalm og uvel idag - så jeg må nok hvile meg litt før jeg kommer så langt og. ... Har ikkemålt noen ting enda : bør kanskje gjøre det snart |
Sitat:
Sitat:
|
Hei hei=)
I dag har jeg veie dag, og jeg har gått ned 500 gram denne uka=) Kjempe fornøyd:D forje søndag veide jeg 79,5kg og mandagen var jeg 80kg igjen, så no er jeg veldig fornøyd med å være 79kg blank :heia: Har tatt mål av meg også og det er ca 5 cm mindre rundt magen de siste 3 ukene. Men syns det var litt vanskelig å vite om det er samme plass, men denne gangen målte jeg med navelen sånn at neste gang blir det sikkert mer riktige mål:rolleyes: |
Sitat:
Det er kjekt med måledag=) Hadde i dag jeg=) |
Hos meg vises det best rundt livet, men jeg tror ikke jeg ser det så godt selv så mulig det vises andre plasser også.
68,7 i dag, 69,9 i går. :D Går nedover og nedover. |
Sitat:
Flott vektap, det er så deilig å se vekta går nedover:D |
Såå flink, Ella! Jeg ligger på det samme enda, merkelig at jeg gikk opp 300 gram for to dager siden og ikke gått ned enda! Får se i morgen. Nå er jeg ganske irritert, har jo gjort det samme som alltid!
På meg vises det best på magen. Blitt smalere, gått inn i bredden og litt nederst på magen. Merker lite forskjell på bein og armer. |
Sitat:
Sitat:
|
Drømmer med deg, Namba.
Se på denne siden. Damer som er stolte/fortvilet over kroppene sine etter å ha fått barn. Litt deilig å se at man ikke er alene om strekkmerker etc. http://theshapeofamother.com/ |
Åååå jeg har grilla i dag....det var supergodt, og jeg gruer meg ikke til sommer på lavkarbo for å si det sånn :D
|
Ååå, jeg vil også. Vi har kjøpt ny leilighet nå, og vi har stoor veranda, så her skal det grilles masse. Vi kan jo spise all mulig grillmat. Gleder meg. Men hvordan ble det med grilling i dette kjipe været da?
|
Kjipe været? Nei her var det 19 grader i solveggen og ikke en sky på himmelen :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |