![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Dessuten var det kjekt å ha fretex i nærheten da buksene begynte å bli for store! Bruk-og-kast-mentaliteten er altfor utbredt i Norge Er alltid innom second-hand butikker i utlandet, utrolig mye artige saker og klær :) |
Sitat:
Men jeg har respekt for at noen ikke holder ut tanken på å gå i brukte klær selv om jeg synes det er dumt, men så klart i 157cm sitt tilfelle så stiller det seg absolutt i et helt annet lys. Om noen synes det er ekkelt å tenke på at jeg kjøper brukte underkjoler, så får det være deres problem. Jeg vasker dem, og som mine egne opprinnelig nye klær som jeg har brukt mer enn en gang, så er de da rene. |
Hva er de beste antispywareprogrammene nå til dags?
Harddisken jobber like jevnt og trutt i dag den :cool: |
Sitat:
Den har også en fullgod gratisversjon! Last ned, last ned! :D |
Sitat:
Antispyware - der kan jeg anbefale ad-aware som jeg bruker. Hvis du fikk med brannmur/antivirus med på kjøpet når du kjøpte pc'n - så KAN den være synderen. Ofte er Norton bla (husker ikke hva den andre typiske heter i farten) kjent for å ta opp MYE prosessorkapasitet, og lage kluss. Du kan bytte Norton ut med gode gratisalternativer som zonealarm og avg antivirus (nb husk og velg FREE versjon, du vil bli forsøkt ledet i retning av betalingsversjonen). Du vil ikke være den første noenlunde datakyndige som fjerner pre-installerte sikkerhetsprogramer på pc'n sin.... Jeg jobber med datamaskiner - dog litt mer avanserte systemer enn vanlig pc - men har kolleger som er it-ansvarlig på jobb og vi har stadig vekk samtaler vedrørende privat pc :) Ingen av mine it-nerde venner bruker feks Norton... de bruker knapt windows men det er en helt annen diskusjon ;) Du kan gjerne PM meg om temaet om du vil :) |
Sitat:
|
Sitat:
Den var ikke sånn i starten. Hva er grunnen til at dette skjer? Og er det noe jeg kan gjøre for å fjerne problemet? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Som sagt så har både jeg og sambo acer, men jeg har et lite lokk akkurat over vifta - og til han ser det ut som om jeg må skru av ALT og da ble jeg mer skeptisk hehe :) |
Jeg bare åpner ventilen på støvsugermunnstykket og støvsuger på rillene på pc-en der vifta er hver gang jeg ellers støvsuger. Null problemer med at den går varm! :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Legg merke til at jeg ikke kommenterer at du har laget sugemerker på deg selv med støvsugeren.... :P |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Norton var det første jeg fjernet. Har Avast (brukte AVG tidligere, men syntes det ble mye styr med den da jeg oppdaterte til ny versjon. Er fornøyd med Avast :ja:) Sitat:
|
Sitat:
Jeg har en Volta. Ingen over, ingen ved siden! :D |
Nå er den forresten noenlunde stille :) La oss håpe den har jobbet fra seg for en stund!
Angående vifta, så er den ganske stillegående :) Ville ha det sånn ... ;) |
Sitat:
Nerthus: Du kan kjøpe HP, de har løst lokk under beregnet for å kunne ta av hele lokket bl.a for å renske. Med fortsatt gjeldende garanti! ;) |
Sitat:
Personlig mener jeg at de nyeste datamaskinene kort tid etter innkjøp henger seg vel ofte - jeg har og har hatt flere maskiner oppgjennom årene og det var lite problemer med dell'n fra 2003.... ;) mens både min og sambo sin som er ganske nye oppfører seg litt "rart". Det blir nok ikke HP neste gang - men noe helt annet, kanskje dell igjen - siden jeg var overimponert over servicen når harddisken røk etter 4 år...ny kom levert på døra dagen etterpå! Jobber med og få opp formen nok til å avinstallere ALT og installere ubuntu istedet ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Maskina har faktisk slått seg av to ganger også. Helt uten videre ... Kjøpte på nett, så tenkte å sende en mail i første omgang ... Jeg har Packard Bell for øvrig. Takk for input! :) |
Sitat:
|
Sitat:
http://housecall.trendmicro.com/ |
Sitat:
Neei ... :p Kunne like gjerne vært meg som hadde brukt Firefox'en vettu! (Men det virker som Merkur fortsatt driver med skøyerstrekene sine, gitt :cool: Må vel gi seg snart nå, vel!) |
Sitat:
|
Hvorfor har jeg fått så utrolig lav smerteterskel? Jeg pleier å tåle nesten hva som helst, både fysisk og psykisk, men nå klarer jeg ikke pushe meg selv på noen av områdene! Har det med graividteten å gjøre? Kommer det til å forsvinne? Jeg takler nesten ikke akupunktur engang for tida :rolleyes:
|
Sitat:
Etter fødselen blir du så tøff igjen. så! Også på mange områder du aldri har vært det og så blir du skikkelig sippemor på mange andre!;) |
Åh, denne Merkur, altså. :snurt:
|
Jeg lurer på hva katten egentlig vil??? Hyling, mjauing og masing i ett kjør... Hun har mat, vann og ren kasse :rolleyes:
|
ut? kos? parre? :p
Kjønn? er den kastrert eller sterilisert? Hvor gammel er den? Ute eller innekatt? |
Sitat:
Tror det er en kombo mellom "et eller annet klør i kroppen på tross av pillene", og at vi passet en annen katt hun kjenner godt i et par uker og nå har levert tilbake så hun kjeder seg. Hun gjør det bare når jeg er hjemme da, og det driver meg helt fra vettet! :eek: |
Haha, Zappa er også sånn i dag. Jeg bare mosekoser tilbake, og ignorerer han etterpå. Akkurat som han pleier å gjøre med meg! :P
|
Å, kanskje det er han hun hører? :D Tror det er mange som er sånn rundt, og det hjelper sikkert ikke på.
|
Høres ut som den leter etter den andre pusen om jeg forsto det riktig :ja: Hvis ikke så er det nok bare oppmerksomhet hun er ute etter :)
|
Oppmerksomhet og tunfisk..... :p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28. |