![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sv: Hvorfor
Sitat:
Er manuellterapeut foresten noe man kan få dekt? |
Sitat:
|
Denne tråden har 300 sider :D
|
Sitat:
|
Sv: Hvorfor
Sitat:
Putten min sa også at det er stress som har forankret seg i musklene mine... Han skulle bare ha visst....:( |
Sitat:
Takk for svar :) |
slapp og sliten
Hei dere :) Nå har jeg levd lavkarbo i fire dager, og har følt meg sååå fresh - men i dag gikk jeg på en smell - og sovnet på sofaen med en gang jeg kom hjem fra jobb. Sov i tre timer! Jeg som ikke pleier å sove middag til vanlig.. Kan det ha noe med kostomleggingen å gjøre?
Fikk også et skikkelig svimmel-anfall under en liten fjelltur i går. Kan det også være en begynner-tabbe fra meg? |
Sv: slapp og sliten
Sitat:
|
Nå har jeg lett etter usalta smør på alle butikkene i byen og når jeg først fant står det på pakken at det er laget av syrnet fløte... Noen som har prøvd dette smøret? Er det stor forskjell i smak i forhold til vanlig smør?
Tenkte å bruke det til eggemelk... |
Sv: slapp og sliten
Takk for raskt svar :)
Det skal bli spennende å se hvordan dette går. Jeg prøver hovedsaklig for å se om det kan hjelpe på psoriasisen jeg sliter med - men hadde ikke hatt vondt av å gå ned 10 kilo heller. Nå gleder jeg meg bare til å få på plass ny-kjøkkenet slik at jeg kan lage skikkelig mat. Går mest i salater og ostepletter, hehe. |
Syns det er akkurat det samme, med litt mindre smak, bare! :)
Rema her har alltid hatt usaltet smør, så jeg har ikke tenkt på at det kan være vanskelig å få tak i! |
Sitat:
|
Hvor får jeg med stor sikkerhet kjøpt underskjørt (har ikke funnet på lindex/kappahl eller undertøysjappa på byporten) og avocadoolje (ikke funnet på meny/centra)?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det sannhet eller myte at man blir lettere full når man har mensen?
|
Sitat:
|
Underskjørt/kjoler kjøper jeg på Fretex/UFF eller andre bruktbutikker.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Bare Meny på Oslo City og Ringnes Park som har udugelige olje-avdelinger, da! :p Takk for svar - skal se om jeg får sendt en speider til sparkjøp etter underskjørt, også...
|
Mange såkalte innvandrerbutikker som har avokado-olje....og mye rimeligere enn på Meny:cool:
|
Noen som vet hvor de selger billige uteblomster? Er f.eks Plantasjen billige? Slike små lokale gartnerier tar vel en del for plantene.
Og noen som vet om noen sommerplanter/stauder som ikke krever så masse vann? har et bedd inntil husvegg hvor taket stikker ut, så det kommer ikke så masse regn til. På tide å pynte til 17 mai og sommer :) men har ikke så mye å rutte med. Har faktisk vurdert plastplanter *lol*, ikke trenger de vannes, og de holder mer enn en sesong. |
masse billige stauder på plantasjen for tiden i såfall :ja:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kanutten: Too much information. :cool:
Jeg bryr meg fela. Altså, jeg kjøper jo ikka brukte truser, haha. Men seriøst, underkjole? Underskjørt? Nei takke meg til å tenke litt økologisk og ikke bare kjøpt nytt hele tida. Dessuten ble de lekreste underkjolene laget for minst tredve år siden. |
Handle brukt er ikke så veldig aktuelt for meg heller, men det dreier seg mest om at jeg ikke har energi til å først gå til bruktbutikk i håp om å finne det jeg skal ha, deretter lete gjennom den i ofte påtrengende dufter, og om de har riktig plagg, i tillegg krysse fingrene for at det er en egnet størrelse. Virkelig, det er strevsomt nok å komme seg gjennom en ordinær klessjappe. :o
|
Hva er det egentlig som skjer når PC'en står og jobber hele tiden uten at den har noen oppgaver (som jeg vet om)? :cool: Den har vært treg i hele dag ...
|
Sitat:
Det vil gå sakte jo mer du har opp av programmer og om du da i tillegg har lite ram så vil det gå skittregt, og da jobber den som fy også. |
Sitat:
Har fått råd om å google for å finne ut hva som kan være virus evt. Har restartet, men skal gjøre det helt også som du foreslår :ja: |
Sitat:
Min henger seg også av og til opp - uten at jeg helt skjønner hva den driver med... det kan hjelpe og oppdatere den - veiledning her http://update.microsoft.com/windowsu...&&thankspage=5. |
Sitat:
|
Sitat:
Har oppdatert med en sikkerhetspakke nå :ja:. Takk for påminnelsen. Microsoft har prøvd å prakke på meg IE en stund nå, men jeg gidder ikke installere den, men det kan vel ikke by på problemer? :cool: Har scannet systemet, installert TuneUp som Photo anbefalte for en stund siden og ryddet opp, men det var ikke så mye å rydde opp i ... Fjernet noen programmer (prøveversjoner av spill). Men maskina jobber likevel høres det ut som - det er godt å høre at det henger seg opp hos flere enn meg innimellom da :) Har forsåvidt opplevd det før på forrige maskin, men det gikk vel over av seg selv tror jeg ... Men nettet er ikke like tregt - det kan hende det var tregt fra leverandørens side tidligere i dag også da. Har ikke all verdens hastighet (gidder ikke betale for det nemlig), men det holder til surfing :) Jeg pleier fikse det meste selv, og googler og skaffer meg de kunnskapene jeg trenger der og da, men i dag var jeg sliten, og jeg husker ikke dataterminologien fra gang til gang og dermed virker jeg sikkert litt mer n00b enn jeg er :p Takk ikke desto mindre :) |
157, skjønner det altså! :)
Ja, nå har jeg et dataproblem. I dag morgest da jeg skulle slå på pc-en så konfigurerte den seg. Og da jeg åpnet nettleseren min så oppdaget jeg at jeg ikke kan bruke scroll-effekten på touch-paden! Altså den stripa (for mitt vedkommende) som er til høyre hvor man drar fingeren nedover. Er det mulig at det er noen knapp jeg har kommet bort i? Innmari irriterende, for det er jo den knappen jeg stort sett bruker når jeg skal nedover ei nettside ... :( |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28. |