![]() |
Sv: Velkommen til spørsmål & svar
Hei.
Jeg ville dele en kjempegod oppskrift med dere, men er ikke noe lur på denne "internett-maskinen" Prøvde å legge den inn, men vet ikke om jeg havnet på rett plass.. Håper noen finner den.. |
Sitat:
|
Hvorfor ser det alltid ut som det er en side til i denne tråden, men om man trykker neste kommer man bare til den siden man er på?
|
Sitat:
|
Hmm ... Sånn er det ikke hos meg. Snodig!
|
Sånn er det her også:p
|
Har ikke det problemet her heller. Kan det være nettleser-relatert? (Jeg bruker firefox)
|
Sitat:
|
Samme her. FF og ei overflødig side, har vore det i vekesvis om ikkje fleire månader.
|
Firefox på meg også:)
|
Har prøvd fire forskjellige (IE, chrome, den på Ipad + en jeg ikke husker hva var) og samme på alle. Mulig det er brukerrelatert og ikke nettleser-relatert? Hos meg har det "alltid" vært sånn.
|
Og hos meg skjer det kun en sjelden gang!:p
Bruker FF. Var snakk om at om man skrev det siste innlegget på en side, ville neste side dukke opp uansett om det sto noe på den eller ikke. Men det er jo i så fall ikke konsekvent, for det var det jo ikke her, eller? |
Sitat:
|
Sitat:
Utrolig hva jeg kan brukes til, altså!;) Men jeg hadde jo ingen ekstra side!:p |
Hei. når folk bruker bakepulver her inne holder det med freia bakepulver? og er det karber i dette? eller skal man velge noe annet?
og vaniljesukker er vel heller ikke så lurt, erstatter man med vaniljepulver da? |
Sitat:
Vaniljepulver malt med sukrin/sukrinmelis er lavkarbo-vaniljesukker :D |
jeg kupper visst denne tråden med alle mine spm jeg:o .. men her kommer ett til.. har prøvd å søke litt men synes ikke denne søkefunksjonen er så mye å skryte av..
om en hvitvin har 2 g sukker pr liter. hvor mange kh blir det da pr liter?? |
Sitat:
Riktig svar er 2! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvorfor tåler man mindre alkohol på lavkarbo? |
spm ang lanlord hermetiske tomater:
Jeg var innom REMA i går og fikk da vite at de skal slutte og føre lanlord, og kun ta inn rema100 merket som sitt billigmerke. Dette er jo da litt kjedelig ettersom det eneste merket jeg har funnet med så lavt kh innhold er lanlord. 1,5 g pr 100 g .. alle andre merkene har jo minst 3 g.. noen som vet om andre butikker som fører lanlord?? middager blir litt snauere uten tomaten :( |
Hmmm, jeg trodde Landlord var Rema sitt billligmerke som nå skiftet navn til Rema, jeg! Må sjekke litt med "min" butikksjef, skjønner jeg!
|
Sitat:
Er hvertfall 3 g kh pr 100 g i rema100 merket, så om det er tilfellet så har de sluttet å lage den på lanlord måten :P og det er jo litt synd, eller kanskje lanlord sin er feilmerket? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Hei Kitt! På vårt eksisterende produkt på glass er karbohydratverdien på 12 gram pga en høyere tomatkonsentrasjon enn våre øvrige tomatpureer. Vi har byttet leverandør for 140 g nå, og vi har nylig deklarert varen på nytt. Karbohydratinnholdet på vårt nye produkt er på 20 g. Med vennlig hilsen / Best regards Jeanette Johnsen Designkoordinator EMV REMA 1000 Norge AS Gladengveien 2 0661 OSLO NORWAY |
Hei dere, og god søndag :)
Jeg har søkt og søkt, og lest og lest, men finner ikke helt det jeg leter etter :p Det er brød/muffins uten meieriprodukter, eller nærmere bestemt kremost eller cc/rømme ol. Har dog litt revet ost. Men vil likevel bake. Har også "bakepro" og det meste av "lovlig" mel og frø og mandler da :) og så må det helst ikke smake eggete :D Så, kan dere hjelpe? |
Sitat:
Her er i hvert fall en oppskirft! Bare gikk inn i oppskriftsforum og så under bakst, jeg!;) |
Sitat:
Fant den, men lignet litt på en frokostmuffin jeg laga som blei svampete.. Men det var ikke akkurat denne oppskrifta da. Har funnet et brød av div nøtter, har peanøtter (usalta) og mandler så skal se hva det blir til :) |
Hei, håper noen svarer kjapt..
denne sjokoladen, hvor mange karbo inneholder den? noen som tidligere har skrevet at denne innehilder 6,4 g pr 100 gram.. men jeg ser kun 4 kh pr 100 gram.. hvor er de resterende 2,4 grammene som noen andre har funnet? |
Ser ikke noe bedre sted enn å poste spm mitt her jeg.. ( i steden for å starte en ny nråd mener jeg.. selv om jeg spammer denne tråden veeeldig mye for tiden )
jeg har opplevd en del halsbrann eller sure oppstøt om du vil de siste to dagene.. jeg har da spist to ting som jeg tror kan være synderen men likhetstrekkene mellom disse to tingene er ikke sååå mange ting en dag en: iskrem! laget av eggeplomme, sukrin, vaniljepulver, litt revet tagtose sjokolade og fløte. dag to ting nr to: boller! lagde fotballfruen sine boller for å teste.. og spiste en liten en, men så kom disse sure oppstøtene igjen.. ganske ubehagelig.. i disse bollene er det en del fiber.. brukte : mandelmel, sukrin, fiberhusk,kardemomme,vaniljepulver,rømme,fløte,smø r,bakepulver ser jo at begge to har sukrin i seg, men har ikke reagert på dette før. kan det være to helt forksjellige ting? spist for mye is dag en, og masse fiber dag to?? hva tror folk? begge deler var ganske godt altså. men ikke en nødvendighet ( bollene kan jeg fint kutte ut, men ville bare prøve de.. isen derimot!!! nam! flott lørdagsgodt) så spm her for å oppsummere er igrunn: er det noen ingredienser i disse to oppskriftene som skaper sure oppstøt for noen andre? ( reagerer vanligvis på fet fisk som makrell og sild, men det er jo milevis unna disse oppskriftene :P ) |
Jeg vet ikke om dette er det rette stedet å poste dette så flytt det gjerne :)
Heisann :) Jeg har et spørsmål som jeg håper noen her kan svare for meg :) Jeg reiser mye til England og skal denne gangen være vekke i ca 3 måneder og pga det så lurer jeg på om det er noen som vet hvor (matvare kjeder) man kan kjøpe lavkarbo mat/ingredienser og hva de heter?? Her hjemme kjøper jeg gjerne "Mølleren's" lavkarbo brød og baker det, men har prøvet å finne (på nettet) tilsvarende i England uten hell.. jeg MÅ ha litt brød hver dag, så jeg har sendt et par poser over sånn at jeg ikke er helt hjelpeløs hehehe :) Kan man feks bruke Canderel istedenfor Sukrin? På forhånd takk for svar :) |
trenge hjelp...
hei!
lært ei lekse no ja.... begynnte å bake ei oppskrift her inne, va såsikker på at eg hadde bakro.. men da hadde eg ikkje.. ka annet kan eg bruke i stede??? på forhånd takk fra ei stresset jente.. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
neiiiiiiiiiiii......
hadde ei oppskrift her igår som eg ikkje finner tilbake til.. kan noen hjelpe meg? husker ikkje navnet på den men va ala konfekt.. var med mørk sjokolade og kokosfyll med cocosa.. noen som vett? |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48. |