![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
|
I dag har jeg fått bekreftet at den leiligheten jeg skal flytte inn i, er klar for innflytting neste helg! Hurra :)
|
Sitat:
|
-og arvingen vært på tur med trehjulsykkel og lekt i sandkassa. Ikke helt vanlig aktivitet 6. Januar. :rolleyes:
|
allerede pakket kofferten til vi skal Australia, om to måneder. :rolleyes:
|
Endelig fått tatt i bruk den nye laptopen!
|
Klippet håret kort, veeeldig kort.... Og farget det mahogni. :love: Jeg har dessuten kjøpt nytt undertøy; halvpris av halvpris. Sambo vil få hakeslepp når han ser meg.... Av begeistring seff! :lol: Nå skal jeg ha en fotpleieseanse. :love: Fotpleieseanser innebærer 1-2 episoder av en serie jeg følger med på, et glass hvitvin og en sånn liten 86% (?) sjokkis. :D Gottegott. :ja:
|
Sitat:
|
I dag har jeg irritert meg over folk.
|
funnet min 85. geocache. :) Lette i et kvarter uten å finne den, så sikkert lynende smart ut der jeg krabbet rundt ved en sånn strømboks i veikanten med lykta på mobilen og lyste i vei for se om jeg fant noe! :D Etter å ha lest loggen til cachen tok det meg 2 sekunder å finne den og jeg hadde faktisk hatt hendene på den to ganger mens jeg lette! Og den lå selvfølgelig ikke på bakkenivå... :rolleyes:
|
I dag har jeg lett etter nøkkelen til loftsboden, der krykkene står. Har bare en kvart fot igjen å gå på av de to, så jeg er litt uelegant på mine tåballer.
Og jeg har vært på røykeavslutning, det var positivt og ok. |
I dag har jeg blitt PLAN-fadder!
|
Gjort: Gjort fjøs for en ny bonde. Blir faste helger der. Men lei meg da jeg ser hvor syke kalvene er pga dårlig klima i fjøset.
Sett: Negativ graviditetstest. Men det er enda noen dager til evnt mensen kommer, så håpet er enda ikke ute. Sagt: Gitt rapport til bonden etter helga og bedt han om å slå ihjel to kalver som er for syke til å reddes. Hørt: På katta mi som er veldig til å snakke til meg og Gubben for å når motivet er å få oppmerksomhet. |
-gjort : Vært i møte på jobben og levert sykemelding. Fått feber. Saumfart dette forumet, da jeg skal starte med lavkarbo igjen:)
|
Sitat:
Den er jo så lur! *strikkeentusiasme* |
(eller i går egentlig) blitt foreldreutvalgsrepresentant i barnehagen :eek:
|
I dag har jeg kasta bort 90 minutter av livet mitt på å se ... "90 minutter".
|
I dag har jeg funnet ut hvorfor kalkun aldri slo an som julemiddagen i Norge... Størrelsen! Junior observerte en spurv som lå død på bakken og konstaterte: se på kalkunen har krasja a mamma!
|
Sitat:
|
I dag har jeg ryddet masse i kjelleren:)
|
I dag har jeg hjulpet våren! Dvs ryddet den siste snøen av verandaen.
|
Vært på tur med ungene og funnet tre geocacher! :) Så nå er det ikke flere i rimelig nærhet til her vi bor dessverre. Altså vanlige cacher. En del av disse mystery-cachene skjønner jeg ikke filla av.
|
... prikla ut masse planter i drivhuset :-) herlig vårsyssel :-)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
:eek:... oppdaget at passet mitt har gått ut, og det er nesten ubrukt!! .:eek::eek:
Fælt hvor fort de ti åra har gått - og jeg har visst ikke gått (reist til) så mange steder på denne tida |
- gjort:Gått fjelltur med min eldste datter på 11.
- hørt:På pøsregnet som trommer på taket - sagt: At jeg skal bake boller i kveld....ikke mye flink der, nei. Men kanskje jeg klarer å stoppe med 1 bolle i stedet for 3? :rolleyes: - sett:En Hegre når vi var på tur, stilig fugl! |
- sett en svart svane! :love: Vi bor nå på et hotell i Perth med utsikt til Swan river og mange av dens svarte svaner.
|
Sitat:
|
...omgangssyke...
|
...bestemt meg.
|
Gått tur i fjæra i strålende solskinn med mann og hund :D
|
- fyrt i ovnen og hørt på stormen som river og sliter i huset
-fått på middagen veldig tidlig. Bibringe blir bedre til lenger det koker -kost meg med hobbier og lydbok -tatt et langt bad i badekaret :D |
har jeg tydeligvis klødd meg i/under nesa etter hakking av jalapeños :o
|
Jobbet i bakgården med beskjæring av trær og klipping av hekk, fint vær, men en kald vind her i Oslo
|
Plantet ut årets første blomster (påskeliljer) i krukker i bakgården, de tåler noen minusgrader
Og så er det et tegn på formen min, for når jeg ikke er i form eller på humør, så blir det ingen blomster i sameiet her |
...fått høreapparater :-) fantastisk :-)
Visste ikke hvor deilig det faktisk kom til å bli, men det ble det :-) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |