![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Sitat:
Neida er ikke redd for smør.., men tenkte det kanskje ville være lurt å innta litt andre typer fettsyrer også... Selv om jeg spiser fet fisk og bruker raps og olivenolje + at jeg spiser nøtter og frø, så er det greitt å fordele forholdene mellom de ulike fetttypene litt tenkte jeg. Jeg kommer IKKE til å slutte å spise smør... jeg ELSKER smør:p |
Jeg kastet meg i hemmelighet med på dette prosjektet 25.08. Jeg trappet opp litt for fort, og måtte gå ned igen (man blir ikke bare litt kvalm heller :eek:), men jukseveiing i dag viste 1,3 kilo ned siden 27.08. Jeg har egentlig ikke veiing før på mandag, men dette ser jo lovende ut. Nå har jeg samtidig tatt kontroll over proteinene mine, så det kan jo også være en faktor, men uansett er jeg storfornøyd siden jeg har stått stille siden juni.
|
Det blir litt mindre oljer på meg nå, ser ut til at jeg må følge med litt på calori inntaket og da prioriterer jeg mat. Men oljene brukes i dressinger, smoothie o.l. da.
|
Håååper jeg får pakke i dag altså.
Jeg har tatt bare cocosa fra den dagen jeg kom over denne tråden her, og sånn hudmessig ser jeg allerede resultater. Som i totalt kviseutbrudd!!! Grrrr... Men jeg vet jo at det blir sånn en liten periode til og begynne med før det gir seg og blir bedre. Vekta går også radig ned. 0,9 kg ved sist veiing, og 1,2 uka før det. :D Det er jo slett ikke feil!! Bare 6 kilo igjen til matchvekt. JIPPI! |
Herlig å lese om resultatene deres! Er nå på tiende dagen etter shipping ... Åååeeeh, er så utålmodig! Har også bestilt kokosshampoo og -balsam, samt ringblomstsalve som jeg er spent på å prøve.
Har fortsatt å ta denne billige pure-kokosoljen, to ss om dagen, så jeg håper det går greit med en kjapp opptrapping når oljene endelig kommer! |
Hrmm, venter på et nytt glass Udo's jeg også - håper inderlig det kommer på mandag, for jeg tror jeg går tom i morgen tidlig. :o Pakka ble sendt den 21.aug, så... krysser fingrene, ja!
|
Følger med på dere, men er litt redd for for mye vegetabilsk fett med unntak av kokosfett. Og jeg tok udos mot betennelser MYE før, men... er litt i tenkeboksen. :)
|
Så flott at det er mange her som har fått noe igjen for å spise Cososa og Udos.
Jeg hører ikke blandt dem. Jeg har nå spist 2-3 ss av hver siden juni -og merker ikke noe annet enn at lommeboka er blitt litt tynnere.. Er jeg den eneste som syntes at dette er bortkasta penger? |
Jeg drysser litt sukkerfri gelepulver oppå cocosaen, så går det glatt ned :)
Jeg skal ta de hver dag.. Når flaskene går tomt, så skal jeg ikke kjøpe ny før jeg merker faktisk forskjell :D |
Vet jeg har en del å ta av altså...
Men livvidden har minket med to cm til. Altså blitt 95 (har hatt eggløsning) og vekten ned en kilo til:D Jeg kjøper nok en UDOs til når denne går tom, men jeg greier ikke tenke annet en "død mann på flaske" hver gang jeg skal ta mine ss etter å ha lest det her inne lol.... |
Nyskjerrige samboeren min MÅTTE teste denne i dag når jeg uffet meg med klype på nesa og skullte den ned med kaffeblandingen min...
"synes ikke den smakte så ille jeg, smaker som nøtter!" fikk jeg til kommentar...:eek: Gjett om det er forskjell på smaksløkene til folk.... han røyker da, det gjør ikke jeg, kan det være svaret på "mysteriet"? |
Jeg røyker ikke, og er veldig kresen på mat til vanlig.. Men syntes de her går det greit med.. Ikke verdens beste, men ikke sånn at jeg brekker meg :)
|
Røykere har elendige smaksløker! bare så det er sagt.. De kan sleike opp kattedrit og fortsatt synes 'det smaker som nøtter' ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
Men, har ikke merket effekt på vekta. Men er spent på om jeg får like såre og sprukne hender til vinteren. Da ser jeg kanskje effekten?? Har også brukt Kamut hvetegress 2 ukes tid. I dag fikk jeg Chlorella og spirulina. Spent på og det også kan hjelpe på?? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ellers synes jeg smakssansen min virker helt ok, og jeg har, tross at jeg røyker, luktesans som en blodhund. Å vanke gatelangs på en søndag med kebabrester rundt hvert gatehjørne er en delt glede ... :cool: Og jeg aner ikke hvordan kattedrit smaker, for jeg har aldri prøvd. |
Ikke vet jeg, det er vel bare at folk har ulik smak. Jeg syntes den smakte høgg, men ikke verre enn at jeg kunne tatt det bart (Flaska mi var gått ut på dato, og jeg visste ikke om den smakte høgg p.g.a. det eller fordi det bare gjør det så jeg turte ikke å ta det :p). Mannen min fikk smake og han kastet nesten opp. Det kan hende at jeg har sinkmangel da, det har jeg ikke fått sjekket enda. Men folk har jo ulik toleransemengde og ulik smak uansett. Det blir som med chili. Noen takler store mengder, mens andre dukker i kaldtvannet bare de kjenner lukta ;)
|
Jeg oppdaga at det var en liten klunk igjen av Udo's-flaska mi. Hadde bare glemt det av da det ble tomt for kokosolje, og bare tok en liten slurk. Urk, altså. Den hadde nok blitt harsk. Jeg er veeeeeldig vár på harsk og muggen smak. Om noe bare har en antydning av muggsmak så kaster jeg det. Men så har jeg blitt matforgifta mer enn gjennomsnittet også, tror jeg.
Klart man får dårligere smaksløker av å røyke, men det er nok forskjellig grad av hvor stor skade man tar, og så har det vel litt å si hva en har i utgangspunktet også. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Huffda, ja, da er du ihvertfall på den sikre siden. Skal du kjøpe ny? Jeg fikk min flaske til postkontoret som jeg kan hente mandag, gleder meg til den gode smaken:)
|
Sitat:
|
Jeg merker det på vekta :) Jeg gikk ned jevnt og trutt i starten, men så kom tre uker der vekta varierte på pluss minus 129. Nå er jeg nede i 127 :D *juble*
|
Merkelig fenomen her. Jeg har "problemer" med leveringstiden til iherb så jeg gikk akkurat tom for cocosaen i den udosen endelig dukket opp. Jeg gikk da altså fra cocosa til udos. Cocsaen har ikke dukket opp enda. Har vært plaget med kvalme nå, selv med mindre startmengder, men har også fått tidenes drageånde. Og det er ikke vanlig ketoseånde. Har andre opplevd dette? :eek:
(Har forøvrig lært og har allerede bestilt en udos med en gang.) |
jeg tyvstarted med udos idag. en teskje i smoothien. kunne sikkert hatt mer, smakte ikke noe i den blandingen :) så får vi se hvordan det går, forhåpentligvis har ikke tollen snappet den andre pakka
|
Offisiell veiing og måling i dag:
Ned 2,4 kg fra det evinnelige platået jeg har holdt til på sia påske omtrent. Rygg: -1 cm Midje: - 3 cm Hofter: - 3 cm :heia: Jeg ligger på 20 ml Udos hver morgen nå. Har tatt ei pause fra kokosoljen, for den byr meg direkte imot nå om dagen. Ser ingen grunn til å trappe opp med så fin nedgang, så jeg holder meg på 20 ml ei stund. |
Åååaaaargh! Fortsatt ikke noe olje i posten ...! :(
|
Liker ikke postmannen min lenger i det hele tatt jeg!! :mad:
|
Sitat:
Vi utfyller hverandre - du tar udos og jeg tar kokosolje ;) Jaja, jeg tar forsåvidt ALA i kapselform. Litt tidlig for meg å konkludere med noe ennå. |
Sitat:
|
Hvor lenge har dere venta? Lurer for føler det er greit å forberede seg psykisk på at iherb pakkene ikke kommer innen rimelig tid om dagen:p
|
Varene mine ble sendt 25. august. Det er kanskje ikke sååå lenge og vente??
|
Synes egentlig ikke det, men skjønner man blir utålmodig:) Jeg bestilte 26. og 28. så får vente i spenning.
|
Sitat:
|
Lurer på om posten er i Østfold er litt raskere enn borte hos dere jeg?:p Lapp på begge pakkene i posten i dag.
|
Pakka mi blei sendt den 27 juli og jeg har fortsatt ikke noe lapp i posten
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25. |