![]() |
Sv: Togtråden!
Kattungen er herved ferdig i eksamensvogna, og resultatet er.....
BESTÅTT! :heia: |
Sitat:
http://www.russianworldforums.com/ph...ratulation.gif |
Sitat:
http://3.bp.blogspot.com/_lYFJCGd8v-...atulations.jpg |
Etter gårdagens legebesøk, er jeg nå gått over fra strebe-etter-vektreduksjons-modus til pause-fra-slankefokus-modus.
Blir uansett værende her på toget, for det er så mange kjekke vogner her. Og jeg skal jo ikke ha pause fra lavkarbo, bare ikke fokusere så mye på vektendring. Nå er det uansett tid for en runde i vannvogna, lunchvogna og deretter tilbake i møtevogna. God tur videre:D |
Regret: der har du meg også. Falt av vogna etter at jeg spiste sukkerfri sjokolade på fredagen. Er tilbake i dag. Denne ukens høykarbo utskeiing endte med hele 3,4 kg opp. Jeg skjønner ikke at det er mulig. Men da vet jeg hvertfall hvor mye kroppen min tåler karbo, mel og sukker = nada.
|
Godtfolk ! :klem: og :klem: til hver i sær !
Det er bare å holde seg på dette toget, - vektreduskjon, vektnedgang eller stand-by. Her er det godt å være OG det holder konsentrasjonen vår oppe slik av vi ikke detter av. Det er så hardt å treffe bakken, som Regret sier. Dessuten kan man slå seg veldig og rekonvalesensen kan ta lang tid. Det vil vi helst ikke. Ikke fall av, mine venner. Jeg gjorde det og måtte ta hele togturen på nytt nå fra 7. mars dette året. Tenker av og til på hvordan kropp og sjel hadde hatt det om jeg IKKE hadde stupt av toget for to og et halvt år siden . . . Men livet begynner hver dag. Togturen likeså. Den går videre og videre inn i fremtiden. Hold fast ! Vi er her alle sammen for hverandre ! :heia: og tuuuuut ! |
Nå har jeg vært inne og lest her hver dag,tror jammen jeg hopper på dette toget ved neste stasjon! Virker som en trivelig tur! Og mange hyggelige folk:-)
|
Sitat:
*peker på krib og er stolt over RL-venninne på toget* Søte deg ! Så hyggelig ! Ja, her er det fantastisk hyggelig ! Og morsomt, til tider. Har du skaffet deg en journal, snuppa ??? |
Og kattungen ???!!! Jeg glemte å gratulere deg med eksamen !
At det går an !!! Kjempeeksamensbestått:klem: !!! |
Samme til deg Antoinette...gleder meg veldig til å treffe deg...først i juni..så i juli:-)
Journal nei....så langt er jeg nok ikke kommet. Er vel litt klønete enda ser jeg.... |
Gratulerer med bestått eksamen kattungen. Jeg har 4 dager igjen, så er det bare å vente på resultatet. Prøver virkelig å lese nå, men som dere ser er jeg støtt med på togturen her og.
Har vært litt rundt i ulike vogner i dag, lese-til-eksamens-vogna, terapi-vogna, klattre-vogna og handle-vogna. Leita etter digital kjøkkenvekt, har en gammeldags en som jeg har klart å slenge i gulvet og er ikke helt god nå, og en mandelkvern, men hadde dårlig lykke med begge deler, så nå er det mannens tur etter jobb. Gårdsdagen ble en liten sprekk med en tur i sjokolade og brus vogna, Hvem hektet den på mon tro? Heldigvis sukkerfritt, men ikke så bra likevel. Jobber med å begrense brusinntaket, (cola zero) og øke vanninntaket. Tror sukkersuget i går skyltes for lite fett. Har egentlig funnet ut at 1-2 ss kremfløte stilner suget ganske effektivt, men ikke alltid like lett å huske på. |
Fløtevogn !!! Vi må selvfølgelig ha en fløtevogn !!! (kan vel også kalles kremvogna) :ja:
Lykke til VSB, med eksamen! Jeg kan godt låse deg inn i lese-til-eksamensvogna, om du vil ? Neeeei ! Køddaaaaa !!! :klem: til deg ! |
Sist uke gikk jeg opp 1/2kg, å nå kjenner jeg at jeg saaaaammmmlllleeerrr vann :(
Men jeg er heller ikke hjemme på lørdag så da hopper jeg over veiedagen. Skal i ny konfirmasjon :) Det gledes skal man vite, men jeg skla ikke ha kakke. |
I dag har jeg vært i frisør-vogna og i sykehusvogna.
Og fy fader så vondt jeg fikk i sykehusvogna. Ble såpass slått ut at middagen ble spagetti a la capri, sånn hermetikk-greier, vettu.... Huffameg. Sånn kan det gå. :(:rolleyes: |
I dag har eg vore i jobbvogna, spenstvogna, vannvogna (kjenne at eg stadig må tisse, trur eg har fått i meg 4 liter foreløpig + 1 glas pepsi max), slækkevogna og no skal eg snart i sovevogna (kroppen likar ikkje når eg har tidligvaktveke).
|
Akkurat kommet fra trimvogna,deilig..en stund siden sist!
En tur innom spisevogna,før det blir tv-vogna og 4.stjernes middag som er tatt opp. Dumt spm..hvordan får dere disse smileysene? |
Sitat:
Jeg har vært hyppig i vannvogna i dag. Og det er bra. Jeg var nettopp en snartur innom en line dance vogn. Har lurt litt på å prøve det. Så da måtte jeg nesten stikke innom på en trening. Det så gøy ut, og ikke alt for tøft i forhold til en utrent kropp. |
Sitat:
I kveld har jeg tatt runden i ryddetøy-vogna, legge bort vinterklær, merke nye klær og teste arvetøy. Noe jenta har altfor mye av og hun vil jo beholde alt. Må begrense seg til det hun får plass til i skapet har jeg sagt, ergo er vi ikke helt ferdige. Sofaen i kjellerstue-vogna er full av klær som må sorteres, merkes og vaskes, før det kan ryddes inn i skapet... |
Takk Hevingen:)
|
Sitat:
|
Nei, tror jeg tusler inn til sovevogna.
Ellers blir det sånn: http://3.bp.blogspot.com/--sGtvKM8Pp...scape-key4.jpg |
Takk for alle gratulasjoner - er mektig stolt over å ha bestått den eksamenen :heia: Første formen for praktisk eksamen jeg noengang har hatt, så det var nerver i høyspenn hele veien! :rolleyes:
I dag har jeg vært på lunsj med en venninne, og deretter på grillfest, men tror jeg allikevel har klart å holde meg i ketose. Uten å være helt sikker, for jeg har jo ingen stix eller noe :rolleyes: Lunsjen ble fyllet av en tacowrap, med kjøttdeig, ost, salat (kun issalat) og rømme, og sikkert en del krydderdrit på kjøttdeigen :p På grillfesten var det grillribbe, biff og salat med fetaost og litt paprika :cool: Krysser fingrene for at jeg ikke har inntatt for mye carbs, for jeg driver jo og mauler kokosfett innimellom fordi jeg er litt småfysen på noe og bare må få stilt "sult"følelsen ;) |
Hallo alle samen *mr.melk*
I dag MÅ det være fredag, for jeg har stått opp med feil fot først og det kun minutter jeg begynte på jobb! Men vet dere hva? Jeg er så irritert på meg selv at jeg har bestemt meg for at denne dagen skal bli bra! Jeg SKAL inn i ketose igjen og jeg SKAL følge dagsplanen for mat. Jeg skal være litt mer positiv enn å bare slenge med leppa fordi jeg har alt for mye å gjøre hjemme :rolleyes: Dessuten så ER det fredag i dag, så jeg kan få sove en time ekstra i natt så det må være belønning nok i seg selv :) belønning for å være positiv! Haha :D Ha en fin morgen dere! Nå skal jeg ta meg en god og søt kopp grønn te med mint mens jeg venter på at fasten skal være over! :D |
http://images.paraorkut.com/img/pics...riday-1131.jpg
Freeeeeeedag!!!!!!!! Helg, ferie - nevnte jeg ferie????!!! Anyway........ Skal ha noen timer i hjemmekontorvogna, passe på å svinge innom vannvogna og kjøkkenvogna - men så er det altså rett over i ferievogna :heia: Ønsker alle togpassasjerer en riktig herlig fredag, og en deilig togtur videre I'll be back :lol: |
Her startet dagen med en tur innom snikveievogna, og jeg kan stolt meddele at vekta viser det samme i dag som på onsdag :heia: Dermed er det virkelig lov å håpe at ikke de to siste dagene med utespising har ødelagt ketosen :D
Ellers i dag skal jeg innom tannlegevogna (blæh!) og deretter tenker jeg å innta vannvogna :p |
Hei hei... Rusler inn på toget igjen jeg.. :) Har vært noen dager av for og komme meg igjen...
Vært innom frokostvogna alt idag. Nå skal jeg rulse innom vannvogna og der har jeg tenkt til og bli en stund idag.. :) Ellers så skal jeg være litt i slappeav-holde-armen-i-ro-vogna.. Ha en fin fredag.. |
God morgen alle medpassasjerer!
Jeg har også hatt en tur innom snikveievogna og det er jeg glad for, for der viste det at jeg nå er under siste registrerte vekt :heia: Så jeg gleder meg til veiing på søndag! Jeg har vært innom frokostvogna, der serverte de oopsie rolls og kaffe. Jeg er nå en tur i kontorvogna, men stikker stadig vekk innom vannvogna også. Skal nok i Harryhandlevogna senere i dag. Greit å få tak i kjøtt og ost billigere. |
God morgen folkens. :klem:
Har vært i frokostvogna så langt. Lavkarbo pannekake. Prøver meg litt i vannvogna, er absolutt ikke flink nok der... Ellers satser jeg på en tur i treningsvogna og helst flere turer i lese-til-eksamen-vogna, håper Gerd har nøkkelen klar og låser for en stund! |
Ferdig hos tannlegen, endelig :heia: Nå skal jeg ikke tilbake før neste kontroll :D <-- shiny, bright smiles :lol:
Må en tur innom vannvogna i dag, men jeg er jo igrunnen ikke glad i vann... |
Bra at det gikk fint hos tannlegen! Håper det er lenge til neste kontroll. Kanskje du skulle tilsette vannet sitron, lime, eple eller noe annet du liker.
|
God formiddag alle sammen.
Hadde en litt laber dag i går, var på nippet til å kjøpe inn masse fy fy mat og bare trøstespise. Men så ble det til at jeg snakket med en nabo og alle tanker forsvant. Spiste godt resten av dagen og tok en stics bare for moro skyld. Hadde aldri trodd at jeg var i ketose etter den STORE utskeiingen uken som var, men det var jeg. Jippi. Også måtte jeg selvsagt snikveie meg i dag tidlig. Nedgang. Endelig slipper vannet seg. Ha en fin helg alle sammen:D |
så bra Nnem :heia:
har kasta meg på vannvogna for å bli kvitt 17.mai kakesukkeret :) |
Mårnings :)
Endelig er det fredda'n! Jeg er trøtt og slapp i dag, og har sånn ulvehunger jeg bruker å få når jeg spiser høykarbo. :rolleyes: Tydelig at den spagetti a la caprien fra i går "funker" ja... har så utrolig lyst på smash-sjokolade og iskrem og altmulig snop. :mad: Skal lage egg og bacon nå, og ta en kopp kaffe med fløte, så blir nok alt så mye bedre. :D så må jeg begynne å gjøre meg klar til selskap klokken 4. Alt tar så mye lengre tid når man har bare har lov til å stå på en fot. enda en måned med gips... men, det får jeg bare tåle. :) GOD HELG! |
Så utrolig deilig da, Nnem !
Her føler jeg er fylt opp med mye vann, men jeg går litt ned i vekt også så jeg vet ikke, kanskje jeg bare har lagt på meg. 1,1kg til minstenotering og fram til da føler jeg ingen glede for vektnedgangen :/ merkelig med det, men er nok bare klar for å gå ned og ikke tilbake til hvor jeg var. Uansett, 400g ned siden 17.mai så langt. Tante på besøk og jeg er mer hormonell enn når jeg var gravid. Fasten er over om 45 minutter og GLEDER meg til 'frokost' for en gangs skyld! Da blir det egg og bacon! :hungry: |
Sitat:
|
Nja til slutt, jeg får ikke til å kutte det helt ut så brått så jeg har redusert tiden til 15 timer nå som første steg.
Jeg veide en gang til og jeg hadde gått ned 200g til :P da er jeg i hvertfall på før-17-mai-vekt :D |
Jeg sitter her helt ensom i "feire 1 årsdag uten älskling" vogna jeg. :( :hylgrine:Kvalm og uvel etter flere dager høykarbo... Og uten medisiner i 4 dager pga dritt lege :realmad: Takk gud for at jeg ikke har mensen i hvertfall!!!!
Sorry, men måtte bare blåse ut litt her..... :o |
Sitat:
Uffameg catta:nei: |
Sitat:
Sender over noen store trøsteklemmer:klem::klem: |
:klem::klem::klem::klem:til Catwoman. Ta så mange du trenger. :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |