Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   1000 tråden!!! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1059)

MHM 12-10-04 23:28

Er du våken nå Guro? Og finner ikke på noe å skrive? Ikke jeg heller... Men jeg kan jo skrive at jobben jeg har utsatt og utsatt de siste ukene, helt til fristen i morgen, tok meg nøyaktig 15 effektive minutter akkurat nå. Så mye var det å grue seg til liksom....:rolleyes:

Musti 12-10-04 23:34

Jeg er kjempevåken ........

og her kommer en litt "stygg" en :

Frekk sykepleierstudent

En sykepleierstudent deltar i kurs om menneskelig anatomi. Etter hvert begynner hun å irritere læreren med sitt "folkelige" språk.
En dag han forteller om fenomenet ufrivillig muskelsammentrekninger, kan han ikke dy seg for å spørre henne, i en heller spydig tone: -Du som prater så usjenert om ting, kan du kanskje fortelle oss hva rasshølet ditt gjør når du har en orgasme?
-Kan jeg vel, svarer hun freidig. -Han er hjemme å passer ungene!

:p :p :p :p :p

nalana 13-10-04 00:12

Kommer heller ikke på noe å skrive, men fikk nettopp en frekk sms:

"Kyss meg doktor, kyss meg!"
"Nei vet De hva fru Andersen, det kan jeg virkelig ikke! Strengt tatt, så burde jeg ikke ligget her og p**t Dem heller"

Ikke femti ord enda, men der tenker jeg nok vi har det.

Musti 13-10-04 00:19

Da var ikke min så ille heller Nalana. :o
Lurer på om jeg får litt kjeft i morra av noen :p
Håper alle de som logger seg på i morgen tidlig ikke setter noe i halsen:eek:

Ja, hvilket emne skal vi ta opp nå da, det er jo full fart i smoothie tråden og vi er bare 3 medlemmer pålogga og 30 gjester .. og de gjestene er jo ikke noe tess i den sammenhengen. Kansje vi skal flytte "partayet" hit til 1000 tråden som vi skal greie å få til et julebord? Ble detta sånn ca. 50 ord eller :confused:

Får ikke sove jeg skjønner dere :rolleyes:

nalana 13-10-04 00:23

1 Vedlegg
Jeg får ikke sove enda jeg heller, men hadde liksom tenkt å se på farmen på web-tv snart. Ja, ja, det er jo hyggelig å være her da, i hvert fall når det er litt sånn live, nesten som chatting. Gidder ikke telle, men denne siste setningen burde sørge for at det er minst 50 ord her.

Forresten, skal vi være litt uskikkelige musti, og fylle opp tråden med flere groviser?

Begynner litt forsiktig jeg, med en skrivefeil fra en by i Norge.

MHM 13-10-04 00:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nalana
Forresten, skal vi være litt uskikkelige musti, og fulle opp tråden med flere groviser?

Jaaaa...
Jeg kan ingen selv da, men jeg står gjerne her som heia-gjeng og gapskratter av alt dere måtte finne på. Særlig på denne tiden av døgnet er ikke kravene store til at jeg skal le. Lo godt av de første dere skrev i hvertfall!

nalana 13-10-04 00:31

1 Vedlegg
Bilder sier jo mer enn tusen ord, men kan vel ikke regne med at noen er så snille her inne, derfor får jeg tørrprate litt ved siden av den søte vitsetegningen jeg legger ved.
Må forresten bytte PC hvis vi skal fortsette her en stund, har nesten alt det morsomme på kose.PCen, og nå sitter jeg på jobbe-PCen.

Musti 13-10-04 00:37

Kan ikke flere groviser jeg nå :p eller husker dem ikke i alle fall.
Men dere, helt ærlig banan,- er det noe hold i det julebordet det er snakk om ... tia går veldig fort da. Og skal vi samles et sted så bør vi få ut alle fingrene på en gang å gjøre noe med det.
Noe som alle som vil/har råd til kan være med på. Jeg kan skaffe noen Lavoer :D
Vi får ligge tett sammen for å ikke fryse, eller så får vi drikke noe som varmer godt i magen. http://www.feebleminds-gifs.com/smiley-faces21.gif

MHM 13-10-04 00:41

Jeg tror alle venter på at noen skal ta initiativ og arrangere et julebord... Vi er store i kjeften, men blir det noe julebord med oss tro? Jeg er enig i at det bør være billig i hvertfall, slik at ikke det blir noe hinder for å samle flest mulig. Oj, så seriøs jeg plutselig ble nå a'! Har noen byttet ut sovepillene mine med suketter?

nalana 13-10-04 00:44

1 Vedlegg
det er kanskje mer realistisk å vente til sommeren med grillfest

når jeg skriver slik som dette, så er det fordi den terapeutiske katten har tatt plass på barmen min. har trening med å holde og kose med samme hånd, og så blir det langsom skriving uten store bokstaver med den andre:p

Musti 13-10-04 00:54

Tar opp den seriøse tråden til MHM jeg. Som Nalana sier så er det kansje best å vente med en samling til sommeren. Alle har utgifter som fy på denne tiden av året og det kan bli vanskelig for mange å skrape sammen nok til en ekstra utgift. Forresten så vet jeg ikke hvordan medlemmene her inne er fordelt utover landet. Det har jo også en viss betydning for hvor i dette langstrakte landet vi skal samles. Det er bare det at jeg har såå lyst til å treffe mange av dere. I dag på jobben f.eks. så satt jeg å gleda meg til å komme hjem for å få logga på her for å se hva som hadde skjedd i løpet av dagen. Raring jeg... men jeg har vel aldri opplevd en gjeng som er så ulike og like på en gang. Og alle er så villige til å gi av seg selv og støtte opp om hverandre. Jammen er vi heldige som har HP som starta Lavkarbo.

MHM 13-10-04 00:55

Må legge inn årene, kaste inn håndkleet, nå går de gamle hjem osv....
Kan ikke sitte her hele natten, og prøve å finne på femti ord gang på gang... Særlig ikke når jeg akkurat har postet i en annen tråd at det tapper meg for energi å tilbringe for mye tid ved pc-en. Men så var det ekstra koselig med Musti og Nalana nå i kveld da... Nattaklem til dere fra meg! Takk for mange smil! :)

Musti 13-10-04 01:01

Tror jeg egentlig bør krype i køya jeg også. Har store planer om å få gjort skikkelig reint her i morgen til gubben kommer hjem på torsdag. Skal prøve å ikke bruke så mye tid her inne,- trur eg.... Blir ikke lett men.. mulig jeg tillater meg selv noen sprekker :o

Sove godt alle sammen, så sees vi imorgen

nalana 13-10-04 01:06

1 Vedlegg
God natt til deg også musti. Jeg kan ikke legge meg enda, må bytte ut bildet med noe som bare er sånn passe grovt, og så skal jeg finne et passende et til dette innlegget også. Har jeg sagt A, så sier jeg B også, men det får jo være måte på bakoversveis på alle i morgen da;) . Det kan ta litt tid, for jeg velger groviser nesten i blinde, da de er så dårlig merkede:confused:

Anne 13-10-04 10:35

Her har det jammen vært party i natt:) Så hyggelig at noen tar ansvar...

Tror de har hatt det ganske livlig rundt seg. Og det er jo flott når de først skal være oppe hele natta:D Fin start på dagen for oss morgen fugler det. Deilig at dagen kan starte med litt godt humør, får litt ekstra å gå på utover dagen .

Takk takk natteravner:klem:

Summer 13-10-04 10:56

Skjønner jeg ikke skulle gått og lagt meg i går..:snill:

Dette går jo unna som det suser... hvis det fortsetter slik, så blir det gjerne grilling mens det er kaldt..:p Men atte.. Dette kan jo være både grillogjulebordtråd da.. For jeg vil ha både i pose og sekk, og gjerne bag og koffert også....:cool:

Fedonisten 13-10-04 12:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne
Fin start på dagen for oss morgen fugler det.

*ler*

Morsomt å kalle seg selv morgenfugl når innlegget er skrevet klokken fem-over-halv-elleve. Jeg som da sto opp før sju er jo nesten som natte-ravn å regne jeg da!! :stortsmil

Men uansett - morsomt å lese alt som skjedde her i går kveld/natt. Mange morsomme vitser og mye "natte-humor". Har hatt en fin morgen i dag jeg - med å prøve å oppdatere meg.

Stå på!

Nille 16-10-04 17:16

Ja, siden dette er mitt innlegg nr 2000 - fant jeg ut at det var en god ide å poste det i 1000- tråden !! Må jo få tråden igang så det blir "etter jul og nyttårs men før sommeren selskap" kanskje i uke 3 ... :p

Da har jeg gjort min misjon hittil i dag. Postet oppskrifter og alt mulig rart. (De er oversatt nå Ryli dear !!:D )

Så kom igjen folkens, vi vil vel fremdeles ha grillparty til sommeren igjen !! :snill:

Nå er det veø femti ord vel, - jada det er det !

Hurra for meg :D

nalana 16-10-04 19:29

1 Vedlegg
Jeg var jo så godt i gang med å poste vitser, og siden det er lørdagskveld, og det hadde vært greit med litt partystemning, så fortsetter jeg med det.

.................................................. .........................
Fant ikke flere vitser eller vitsetegninger som lot seg poste, så dere får klare dere med denne søtnosen så lenge. Jeg får surfe litt rundt etter noe morsomt, så hvis noen følger på her i kveld, så er jeg nok klar med flere innlegg snart:p :D

Summer 16-10-04 21:45

Jeg er jo klar for vitser, så da er det vel bare for meg å skrive da... :)

som innlegg nr. 81 i denne tråden skrev Guro:

En elefant gikk oppoverbakke.
En elefant gikk nedoverbakke.
Hvor mange pannekaker går det på ei trillebår?

Svar: Begge hadde rødt slips!:eek:

Og... okei, jeg tilstår jeg bare har sånn humor....:D Jeg synes den var kjempemorsom...:ja:
Nesten like morsom som:

Det syklet to mennesker i luften, plutselig datt den ene ned....

Men det gjorde ingen ting, for de hadde en tante i Amerika....
http://www.nybaktmamma.com/plassen/i...es/skratte.gif

nalana 16-10-04 23:16

1 Vedlegg
Det er vanskelig å finne noe morsomt i kveld, det meste blir alt for stort til at jeg klarer å bruke det til vedlegg. Har sett film i kveld da, så har ikke prøvd veldig mye enda, men fant et bilde av en katt som sikkert kunne trenge litt lav-karbo for:(

Summer 16-10-04 23:24

Oki, flere fra meg:

har dere hørt om de to eplene som skulle på nattklubb, men ikke kom inn fordi det sto en eplenektar i døra ...:D

eller humoristen som kallte Zebraen sin for flekken...:D

eller denne:
Det var en mann som kjørte ut i elven, men det gjorde ikke noe for han hadde en grønn vaskekluthttp://www.nybaktmamma.com/plassen/i...es/skratte.gif

(og det var en enorrrrm katt nalana!:eek: )

ryli 16-10-04 23:27

Dette blir faktisk mitt første innlegg i 1000-tråden. Har en stund gått og lurt på å ikke bidra noe, bare komme inn og prøve å kuppe innlegg nr. 1000. Men selv ikke jeg klarer å være så sleip. :D Så når jeg nå står med 199 innlegg, akkurat har proppet i meg Lises deilige eggepizza, og ikke har noe spesielt annet å gjøre, kan jeg jo like godt feire innlegg nr. 200 her som noe annet sted. Jeg fant i hvert fall ut at det ikke er noe problem å skrive 50 ord i et innlegg. Nå var kanskje ikke dette det morsomste innlegget dere har lest, men kvelden er jo ennå ung. Og det sier jeg, som ikke har vært oppe så lenge siden Ålesund brant (og det skulle være sånn ca. 90 år siden, er det ikke det?):D

nalana 16-10-04 23:34

1 Vedlegg
Eplenektaren var strålende Lise, og vi håper på flere morsomheter fra deg også ryli, før vi tar kvelden. Troe det blir mest nusseligheter fra meg i kveld, men det kan kanskje være like greit, siden jeg var så grov her for noen kvelder siden.

Tenkte dere skulle få se hvor søt "jeg" er med ører. Ikke plass til alt i avatarvinduet skjønner dere.......

Musti 17-10-04 00:24

Hei alle natteravner

Er det her vi skal holde på i kveld? Finne på noe gøy?
Eller ikke? Ramla rett inn her i 1000 tråden jeg etter først å ha lest Ryli sin journal.
Stakkars Ryli-junior som må spise gøttegæller :eek:
Det er det vondeste jule-godteriet som finnes. Fysja mei a!!

Ja, kommer dere eller....... venter og venter ..... fort dere litt da ;)

nalana 17-10-04 00:33

Det var da veldig til mas på deg jente, men hvis ikke dette er fort nok, så vet ikke jeg. Godt du kom, for jeg hadde også planer om å ha litt morro i 1000-tråden i kveld. Så en stund ut som jeg bare kunne glemme det, så nå hadde jeg egentlig begynt med litt jobb. Legger det til side litt jeg, for det er jo tross alt søndag.

ryli 17-10-04 00:41

Du skal ikke mase sånn Musti. Du skjønner vel at vi bare har tatt en liten pause så vi skal være sikre på at de gamle sover, slik at vi ungdommen virkelig kan ha det moro her. :D Forresten vet jeg ikke om jeg har så lyst til å leke med deg akkurat nå. Du kommer her og forteller at du har vært på besøk hos meg, og så har du ikke lagt igjen en eneste bitte liten hilsen engang!:mad: Dessuten har jeg et stort problem. Er ikke så veldig datakyndig av meg, så jeg får ikke til å legge inn bilder. Hadde gått greit hvis de lå på nettet, men hva gjør jeg når jeg har de på harddisken???

Musti 17-10-04 00:42

Du er nok en liten kjappis du Nalana ;)

Hvor i all verden er det blitt av alle folka som pleide å være her inne?
Er de gått lei alle sammen eller?
Har jo sett noen som skulle trappe ned på forumet, men det får jammen være måte på kjapp nedtrapping da :p Ting skal tas over tid ellers så får en abstinenser som kan gi uante negative følger .... ikke sant. Hmmm
Måtte bare se "Hanibal" før jeg logga meg på her, men det er vel jeg tilgitt eller. Elsker nemelig "Nattsvermeren" som "Hanibal" er oppfølgeren til... noe dere kansje vet allerede.

Ja, så, hva driver dere andre med midt i natten da?
Ryli venter på kona,- men du da Nalana, driver du med?

Pokker, detta ble jo masse mer enn 50 ord, kunne jo blitt to innlegg i stedet for et?
Surrehue som jeg er

Musti 17-10-04 00:45

Kan noen forte seg å skrive noe, jeg får jo ikke svart. 2 innlegg etter hverandre er ikke lov vet dere :cool:

ryli 17-10-04 00:48

Nå sitter jeg ikke akkurat og venter på kona mi, da. Da blir det i så fall en lang natt, siden jeg ikke er gift engang. :D Hadde bare lyst på litt koselig selskap, jeg. Mens vi venter på nalana så kan jo du fortelle hvorfor du er her da. ;) Eller tør du ikke det kanskje?:p

nalana 17-10-04 00:50

Ja da Musti, jeg skal skrive fort, men da får jeg ikke lagt til noen morsomheter altså. Tenkte bare jeg måtte forklare ryli at det går an å ta fra harddisken også. Ikke så god til å forklare, men trykk på C: eller hva nå din harddisk heter, så skal det gå an å hente ting derfra. Det er litt avhengig av størrelse på vedleggene, men det kan jo krympes. Det er det ikke godt å rekke med det tempoet vi skal holde her ; )

ryli 17-10-04 00:56

Ja, men da blir jeg borte noen minutter mens jeg prøver å finne ut av det med bildene, da. Kan ikke dere bare sitte helt stille en fem, ti minutter og tvinne tommeltotter så lenge? Jeg vil helst ikke gå glipp av noe mens jeg er borte. Lover å være så kjapp jeg kan (og det er kjapt, det!:D )

Musti 17-10-04 01:00

Sitat:

Du skal ikke mase sånn Musti.
Ok, da, men litt kan jeg vel ... please

Sitat:

Du skjønner vel at vi bare har tatt en liten pause så vi skal være sikre på at de gamle sover, slik at vi ungdommen virkelig kan ha det moro her. :D
Da får vel jeg gå å legge meg da, siden jeg er en av de gamle :hylgrine:
Sitat:

Forresten vet jeg ikke om jeg har så lyst til å leke med deg akkurat nå.

Mannen min er heller ikke så glad for at jeg leker med deg :lol:
Sitat:

Du kommer her og forteller at du har vært på besøk hos meg, og så har du ikke lagt igjen en eneste bitte liten hilsen engang!:mad:

Joda, la igjen bittelitegrann jeg, kakesmuler :eek:
Sitat:

Dessuten har jeg et stort problem. Er ikke så veldig datakyndig av meg, så jeg får ikke til å legge inn bilder. Hadde gått greit hvis de lå på nettet, men hva gjør jeg når jeg har de på harddisken???

Du gjør bare sånn: Gå litt lengere ned på siden "Flere valg", trykk på behandle vedlegg, trykk på last opp, når du har funnet bildet du vil ha så åpner du det vedlegget og så last opp, er bildet innen for normene HP har satt så legger bildet seg inn i svaret ditt.... skjønner

Og hvorfor jeg er her ... jo fordi min beste halvdel ligger oppe i senga og sager masse ved og jeg er lys våken.- blir litt sånn rar av Atkins mat se :D

Og Ryli er du så kjapp at du er en sånn'en: Klar, ferdig, ferdig :confused: :D

Bruker ventepausene her til å tisse jeg :eek:

nalana 17-10-04 01:03

Vi sitter ikke stille nei Ryli, nå som vi er så godt i gang. Men du tar oss sikkert igjen. Regner med at du kan lese fortere enn vi skriver. Nå skal jeg se hva jeg kan finne for noe gøy denne gangen. Nå er det sikkert 50 ord, eller nå i hvert fall!....................................

æsj, alt er for stort, prøver å krympe noe, snart tilbake................

Fedonisten 17-10-04 01:06

Jaja. Selv om Fedonisten til tider er svært gammel - nesten hundre år, så sniker hun seg inn i tråden i kveld. Natt mener jeg. Skal øyeblikkelig krype til køys, men måtte bare en liten tur innom forumet og hoppe litt rundt. I morgen skal jeg på kurs. Kort-kurs. Klipp og lim og søl og dill.

Carbokiller sin "skyld". Hun som har inspirert meg. :klem:

Musti 17-10-04 01:10

Putter inn et seriøst innlegg her mens dere driver og suller med deres.:rolleyes:
Lurer på om dere har hatt noen dager sånn som jeg har hatt i dag?
Sulten hele tia, og da mener jeg absolutt hele tiden,- og tørst og flyr å tisser som en gud.
Har flydd skytteltrafikk fra kjøleskapet og opp trappa til do i hele dag så trim har jeg i alle fall fått :confused:
Sikker på at vekta på mandag viser opp det jeg hadde gått ned på onsdag... skitt

Nei, det var koselig vi skulle ha det eller :p

ryli 17-10-04 01:13

1 Vedlegg
Da prøver datageniet seg igjen, da. Nå har jeg gjort som du sier, Musti, så da får vi se.
Forresten skal du ikke fortelle mannen din hvem du leker med. Så lenge han sover får det være hans problem. :p
Og siden Fedonisten også har våknet så gir jeg opp. Når selv de som nærmer seg hundre er oppe blir det nok ikke noe gøy for oss ungdommen i dag. Så det seriøse innlegget ditt er ok det, Musti.:rolleyes:

Filen ligger nå der nede det står behandle vedlegg, men hvorfor i *#@#&#*### vises det ikke i forhåndsvisningsruten? Er det for stort? Får ingen feilmelding, hva er maks størrelse?

Oi, plutselig var det der likevel jo. Skulle bare følge opp nalanas kattebilder. Dette er da jeg kjøpte katta i sekken. :p

nalana 17-10-04 01:14

1 Vedlegg
Den kan jo ikke vise opp, når du har kvittet deg med så mye Musti. Sult er et godt tegn. Tegn på at du fungerer.

Hyggelig med enda en 1000-tråd partyer i natt. Nå har jeg prøvd å krympe en av morsomhetene mine, håper den er blitt liten nok, for det er litt styr da.

Musti 17-10-04 01:20

1 Vedlegg
Prøvde å finne begrensningene her nå, mener jeg har sett dem når jeg har prøvd å laste opp bilder som er for store. Kansje Nalana kan finne det ut. Gjør meg best i Word og Excel jeg da. Bilder er liksom ikke min greie, trur nok ungene her i huset kan mye mer om dette her enn meg, men de sover (gudsjelov) :D

nalana 17-10-04 01:25

1 Vedlegg
Jeg før øye på begrensningene bare når jeg prøver å sende noe for stort. Husker ikke hetl, men tror det var noen og 40 kb de kunne være på. 46 tror jeg nesten, men fortsatt ikke helt sikker. Er det egenkomponert kake du har lagt ved. skal du få oss sultne og sjeskne nå liksom. Jeg skal forresten bake lavkarbo-suksessterte i morgen og å med i bursdag. Det skal liksom stoppe meg fra å smake pånoe annet.

Du fikk det jo bra til du Ryli, med bildene, har du mer på lager eller?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.