![]() |
Sv: I DAG har jeg
Jeg har vært i hagen og plukket kvist etc. i et par timer. :) Deilig å ha begynt.
|
Sitat:
|
- vært og tatt en masse forskjellige blodprøver + EKG + fylt på med B12.. det var ikke noe rart å se, men pulsen lå på 50 i dag da. Får vente og se hva det blir ut av stoffskifteprøver osv.
- og så har jeg kjøpt en blomkål :) |
Syklet til jobben for første gang i år! :) Brukte 40 min på 9 km, men den siste halvparten er motbakke så til å være årets første sykle-til-jobben-tur er jeg fornøyd med det. :)
|
... Fått rett! :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
I dag har jeg vært så trøtt atter ØSJ!
|
Fått resept på ldn! Vidundermedisinen over alle medisiner!! :p
Det skader jo ikke å prøve? Den skal jo virke positivt på utmattelse og sammen med den andre medisinen jeg tar kan jeg snart si "Tjo bing!"!!! Superlangbein for de som ikke skjønte det... |
Idag har jeg bakt kanelsnurrer til høkarbere, spist salat og drukket kaffe. Har oversett regnværet og kjørt alt for fort!
|
- lært to nye ord :D
Musegrill = varmesete i bil for damer Brødrister = varmesete for menn :heia: :heia: |
Sitat:
|
Gjort et foredrag med en kollega, om hjerneslag :) Spennende og lærerikt.
Hørt på fuglekvitring ute, det er vår i dag :D Sagt et råd til en veileder på jobb :) Om å si alt du tenker, om hvordan du ville gjort de forskjellige tingen. Sett sola utenforbi. Igjen, det er vååår :D Håper våren kommer for å bli denne gangen :) Dette var en kjekke tråd :) |
Våknet
Drukket kaffe Gått på jobb Spist kylling Drukket kaffe Møtevirksomhet Drukket kaffe Skrevet Drukket Kaffe Gått hjem fra jobb Drukket Shake av CC,egg og fløte Drukket Kaffe Skremt den nye naboen Sunget høyt for den nye naboen Sunget "svake menneske" på tysk for den nye naboen(som er tysk) Pådratt meg et lite gunstig førsteinntrykk fra den nye naboen Drukket kaffe.. Tror jeg drikker for mye kaffe!! :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ich bin - du bist (tror jeg er den nye nabo'n til Jeiform :p)
I dag har jeg kjøpt båt på ebay :eek: |
Sitat:
Båt? På e-bay:eek::eek: Fra USA? (Spørr fordi jeg er hellig overbevist om at det er kun amerikanere som legger ut ting for salg der) |
Sitat:
Joda, båt fra USA. Men ikke så vedig STOOOOOR båt da - den er hele 76,2 cm lang :D Og så er den litt mosfostret, dvs den er flat på den ene siden så jeg kan henge den opp på hytteveggen og fylle den med blomster :eek: Små gule menn (altså kinesere) legger ut ting for salg på ebay, for der har jeg kjøpt garn, og så har jeg kjøpt masse rare dupeditter og noen stilige skilt fra Monkey Island (England), så det er noen andre enn amerikanere innom der en gang i blandt ;) Forøvrig må ingen sladre til gubben om at jeg kalte England for Monkey Island, for da blir han gæærn, halvt engelsk som han er :) |
-gjort: besøkt ei vennine og fått strikka lit
-hørt: at mannen bemerka energien min var tilbake :) -sagt: at eg skal være med vesla mi ut i morgo så ho fer sykla litt -sett: tegn til sol bakom alt det grå :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|