![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Mørketid av Chelsea Cain. Grei nok foreløpig, men jeg savner Beauty killer. :snill:
|
Ble ferdig med beauty killer serien før jeg reiste til Kreta. Så jeg leste Frelseren av Jo Nesbø igjen mens jeg var på ferie. Ferdig med den og, og nå leser jeg Dean Koontz med Fryktens Ansikt 2 (leste nr 1 for et års tid siden).
|
Jeg er nå kommet til tredje boka om Ayla og Jondalar:p Herlig å finne leselysten når sommerværet er en skam og stor skuffelse. Da leser jeg istede:D
|
Feelgood. :D Carol Snow, Etter den første forelskelsen. Underholdende. :ja:
|
Karin Slaughter - A faint cold fear
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ut og lån resten! Jeg har veldig lyst til å lese den siste, men gubben var på biblioteket for meg og de hadde den ikke. :eek: Så jeg må innom og be dem bestille. (Han visste ikke at det gikk an. :p ) |
Sitat:
|
Nå har jeh begynt på Satelittmenneskene av Hans Olav Lahlum. Jeg har samme inntrykk av denne som Menneskefluene; helt grei. Jeg detter av litt innimellom, så må lese hele sider på nytt. :o
|
Belinda Beuer- Blacklands
|
Sitat:
|
Så godt å høre at det ikke bare er meg! Alle sier jo at det er umulig å legge fra seg boka, men det problemet har ikke jeg. :p
Nå har jeg lest i tre kvelder og kommet til side 76... |
Det syke mennesket, bok 2. Gjeeeeesp.
|
Siste bok av The Night Angel Trilogy av Brent Weeks
|
Akkurat ferdig med Sankta Psyko av Johan Theorin. Veldig veldig bra! Og så holder jeg på å lese ungdomsbøker synkront med min 10 åring (liker å holde meg oppdatert på det han leser, han elsker skumle og spennende bøker, og da vil jeg ha muligheten til å snakke med han om det han leser underveis.) Så akkurat ferdig med Percy Jackson og Monsterhavet også.
Neste nå er What The Night Knows av Dean Koontz, og andre bok i serien Gone av Michael Grant siden jeg ser sønnen min såvidt har startet på den. |
nå leser jeg "la meg synge deg stille sanger" av linda olsson :)
|
Har begynt på lydboka "Fri som fuglen" av Fredrik Skagen. Er ikke helt fornøyd, men jeg tror det mest er oppleseren jeg misliker.
|
Lønn som fortjent av Jonathan Coe. Tidvis ganske morsom og engasjerende, samt en artig blandingssjanger han har begitt seg ut på (sosialrealisme/oppvekst/konspirasjon/politikk/krim- av Cluedo-typen :p), bortsett fra at det er en smule rotete satt sammen. Men jeg er nesten satt ut over at dette er andre boka jeg har lest av Coe på norsk, og begge er så fulle av slurvefeil og overflødige ord at det nesten er litt pinlig ... Nå er jeg kanskje litt over snittet oppmerksom på sånne ting, men synes det er godt gjort å la så mye slurv gå gjennom korrekturen ...
|
Camilla Lackbergs Englemakersken. Veldig bra. :D (Satelittmenneskene har fått en pause, men jeg skal lese den ut, altså. :p)
|
Flaskepost fra P av Jussi Adler-Olsen.
Og er veldig fasinert av at den busstoppen som er viktig i boka har jeg tatt bussen til og fra hver dag i tre mnd :D (og tenkt at det er det ensomste sted i verden en februardag i skumringa... Tydeligvis det han har sett også). |
Leser akkurat nå boken "Atkins for livet"! Har ikke lest om Atkins før, men så lenge det er lavkarbo må jeg jo bare se hvordan de har lagt det opp! Har så langt lest Hexeberg, Skaldeman, Dahlgren, Fedon m.m. Så mitt kosthold blir nok mer og mer "generell lavkarbo"....
|
Andrea D av Margaret Skjelbred, fantastisk bok!:D
|
Etter ferie og mangel på ny lektyre, var det på tide å finne frem en bok og forfatter jeg ikke har lest på lenge, men som er en stor, stor favoritt. Holder nå på med Ham on rye av Bukowski. Hadde glemt for utrolig bra denne boka er.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |