![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
|
Dere som trener mange dager med denne treningsformen.. Er dere hjemme om dagen eller jobber dere fullt?
Jeg kom til dag 3 før andre ting overtok for fullt, men fikk pressa inn en skitur i helga.. Jeg har en jobb som kan være tidskrevende til tider, i tillegg så skal venner ha sin del av meg :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Må kaste inn håndkle for treninga i dag, :mad: har svimla hver gang jeg har snudd meg i senga i natt, og fortsatt nå på dagtid. Målte blodtrykket mitt, og det er lavt som jeg hadde mistanke om. :helsesjekOg i tillegg så har jeg litt "bomullshode" så håper det ikke er influensa på gang. Tar ikke noen sjanser i alle fall. Men håper det bedrer seg til i morgen. :)
|
Dag 3 på level 1 er gjennomført.... fremdeles like stiv og vondt i leggene, men håper det går seg til etterhvert. Jeg kan leve med det, enda. :)
Synes det var enda lettere å komme gjennom det i dag, enn i går. |
Da var dag 3 Level 1 gjennomført :)
Klarer fortsatt ikke fullføre all hoppingen, men litt mere i dag. "Jumping Jacks" og den sparkingen bakover mot baken er svintung :mad: Ellers gikk det greit :D |
Siste dag på level 2 gjennomført:stolt:
Klar for level 3 imorgen, tror jeg... |
Sitat:
Gikk nivå 2 greit, eller var det grusomt? :) ;) |
Dag 2 level 1 fullført. I morgen skal jeg på roller derby trening + kondisjon, så dropper nok Jillian da.. Vi får se :)
|
Gjennomførte dag 4 i går etter en dags pause. Merket uansett at jeg var i mye bedre form enn dag 3, som var helt grusom for min del. I dag er jeg bare bittelitt støl, så kanskje formen begynner å komme? *håpe håpe* Gleder meg til dag 5 i dag!!
Til dere andre som trener og har samboer: kaster dere han ut, eller gjør det ikke noe for dere om han ser dere? Jeg får helt fnatt, og takler ikke at han skal være hjemme når jeg holder på. Så jeg kaster han ut sammen med bikkjene mens jeg får trene i fred. :D |
Sitat:
|
Ble ingen trening med Jillian i går :( Dro på skolen samtidig med samboeren, og kom hjem omtrent samtidig på kvelden.
Men i dag tidlig tok jeg meg tid til å trene etter han hadde kommet seg ut av døra :p hehe... Blei en økt med level 2, etterfulgt av en økt med level 1 :) Så blei veldig god og svett!!! Jeg har ikke mulighet til å trene hjemme hvis jeg ikke er aleine hjemme. Vi har kun 35 kvm, og det er ikke aktuelt at han sitter i sofaen å ser på :p hehe... Så jeg prøver å utnytte tida jeg har leiligheten for meg selv, eller tar meg tid til å være hjemme alene 1 times tid. Forrige uke var kjæresten på tur fra søndag til torsdag, så da fikk jeg endel tid til å få satt meg inn i det :) (totalt 15 økter, 8 treningsdager) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Heldigvis føler jeg meg litt bedre i dag, og har gjennomført shredden og tok 5 min på sykkelen etterpå bare for å teste. :D Svetta godt i alle fall.
Snakket med min søster som er fysioterapeut og hun mente jeg burde være forsiktig med knærne mine, hun mente det er ligamentene som har fått det litt stritt. ;) Så har vært litt forsiktig i dag, tatt noen level 1 øvelser der jeg ikke klarer level 2 pga knærne. Men stort sett fornøyd. :) |
Da har jeg tatt en lett (:rolleyes:) blanding av level 2 og 3 i dag. Holder på å finne ut hvilke øvelser jeg vil jobbe videre med - og det er IKKE de hoppeøvelsene på slutten av level tre :p
Stå på, jenter :) |
Første dag på level 3 gjennomført. Det var som første dag på level 1, steintungt men gøy med nye øvelser.
|
Sitat:
|
Sitat:
Er spent på hvordan du synes Level 3 blir :):);) |
Dag 4 Level 1 utført:)
Synes det gikk bedre i dag :D Er heller ikke veldig støl, og det tar jeg som et godt tegn. ;) Men svett blir jeg :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Dag 4 på level 1 nettop utført. Piece of cake, egentlig. Er ikke på Anita-nivå på kardioen i alle fall. Men jeg er svak i armene, tar nok litt tid å få opp styrken i de. Men, svett og god det ble jeg. Belønning: Dusj og en god natts søvn :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |