![]() |
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Deilig, jeg har gått ned 700 gr denne uka:) Da begynner det endelig å rulle og gå ned hver uke håper jeg!
|
Sitat:
Jaja, da har jeg litt lengre til målet :fnis: 2,4 kg til målet |
Sitat:
|
Moogie - prøv også å krydre osten med ulike krydre. Jeg pleier å kjøpe ferdigskivet ost fra First price, den er så fin å kutte i 4 biter, så det blir nachos-lignende trekanter, og krydre med salt/pepper, paprika, urter, løk e.l.
Ellers er sånne oste-knekkiser fine å bruke ved siden av mat, til gryteretter f.eks. eller til å ha pålegg på. Roastbiff, salat, remulade og agurk er godt på, og det samme er brie og valnøtter eller stangselleri. Heaven - jeg tror ikke det er så farlig akkurat hvilket mål man setter seg før jul, 7 kg. var et tall som vel stemte med Stines vekt, så derfor ble det det. Du setter deg akkurat det målet du selv vil :) |
*65,7 kg
*64,7 kg :D *63,9 kg :) *63,3 kg ;) Blir nok ikke noe -7 på meg, men begynner faktisk å bli ganske fornøyd med nedgangen :p så alt ned er ok nå :rolleyes: |
Hei hei folkens :D Æ får sånn motivasjon av å se ka dokker skriv å oppleve osv :D at æ hiv mæ på sjøll, laaangt etter men bedre seint den aldri :) Syns dokker alle e kjempe flinke å burde være sykt stolt av dokker sjøll ;D Dokk gjør en super jobb bare det med å skrive så åpent om det slik at alle her inne kan se det, det gir stor motivasjon :D Ha en super helg :D
Starte på mandag ;D |
Flott! Betre seint enn aldri, ja, og faktisk mykje betre at du startar no på måndag enn at du venter til etter nyttår :)
|
Klarte plutselig å gå opp 2 kilo da jeg var på en oslo-tur med min mor. Men nå er de vekke igjen og mer til. Så da var julemålet mitt nådd. Kanskje jeg kan prøve meg på en 5 kilo til? :)
|
Hei!!!
Tenkte bare jeg skulle komme med en midlertidig oppdatering på hvordan det å Atkinsifisere ketolysekuren har gått for meg! Jeg starta mandag, kutta drastisk ned på forbruk av meieriprodukter, hovedsaklig ost da, max 100 g pr dag. Kutta ned litt på brus og drukket mer vann, kutta ut nøtter. Det er vel i all hovedsak dette jeg har gjort endringer på... Mandag veide jeg 86 kg. I går nådde jeg julemålet mitt og veide 85 kg beint, som betyr at NÅ har jeg gått ned 20 KG!!! :) JIPPIIIII!!! I morres viste vekta 84,5 kg! :) Det vare bare små grep som skulle til for å få litt fart i sakene denne gangen, og heldigvis betydde ikke de små grepene at jeg måtte kutte ut brus og atkinsbarene! ;) |
Sitat:
|
Gratulerer til Kira og JBKK med nådd julemål!!! Så bra :D
Gleder meg til det blir min tur :ja: |
Sitat:
|
Her står det stille, gitt. Men jeg har mensen, så jeg får være glad for at jeg ikke har gått opp.
Jeg er fremdeles forkjøla, og har slurvet med maten. Det har blitt en del pølser med noe karbohydrater. Jeg drikker ikke så mye vann heller. Jeg startet sikkert for sent til å klare 10 kilo til Jul. Velvel. 29.10.10: Oppstartsvekt 104 kg 05.11.10: - 3 kg 12.11.10: -0.5 kg 19.11.10: ingen forandring |
Sitat:
Men takk! :) Er både stolt og kry av meg selv nå, og livet som 20 kg lettere er jammen meg deilig! :) Bare 10 igjen nå da. :p |
Veiedag idag, ned 1,1 kg siden forrige mandag. Det blir totalt 1 kg på 2 uker. Er vel fornøyd med det egentlig, selv om jeg hadde håpet på litt mer nå i begynnelsen... Uansett, ned er ned! :)
|
|
Jeg har gått opp 500 gram denne uken..
|
Gratulerer til JKBB og Kiro! Supert jobbet. Godt at grepene dine funket JKBB, og -20 er knall!
Og velkommen inn Smygen! I dag gruet jeg meg litt til å gå på vekta. Har vært flink og ikke veiet meg en eneste gang denne siste uka, så følte at jeg ikke hadde noen kontroll. Og det har blitt ganske mye sukkerfritt godis denne helgen, noe sjokolade hver dag siden torsdag, og sukkerfri vingummi + sjokolade på kino på fredagen. Men - det ser ikke ut til at det er noen partystopper for meg hvertfall. -2,6 kg. siden forrige mandag!!! :eek: Julemålet mitt etter egen plan var 110, og med et litt justert mål i denne tråden, satte jeg det til -7,6 kg. (av en eller annen underlig grunn....) Nå er jeg i mål med begge to!! yihaaaaaaaaaaa. Ikke for det - det er nok å ta av, så jeg fortsetter videre :D |
Ned 700 til... :)
|
Dere e så FLINKE!!!! Dette går jo så det suser!!
Selv skal jg på vekta onsdag, blir vel torsdag fordi jeg jobber onsdag og tror ikke jeg rekker å få veid. (Om noen lurer: jeg har ikke egen vekt, må hjem til foreldrene mine, som bor i en by 3 mil unna :P Standhaftig og tresk er mine mellomnavn) Håper på minimum 300 g, da er jeg på tosifret! HAr ikke væert der siden gymnastiden for "hundre" år siden.. Så spent på veiing!!! |
Veiedag og ned 300gr:rolleyes:
Hadde nesten ventet oppgang etter siste ukers statistikk:flau: Kiro og JKBB....gratulerer med nådd julemål:) |
Sitat:
|
Nei ikke fornøyd med megselv. Skjønner ikke hvorfor det går så saaaakte nå. blir litt frustrert:mad: Men har ihvertfall gått ned akkurat 10 kg nå da....selv om ikke det føles noe greit akkurat nå. Ja jeg er ei klagemus!!:o
14.09.10: 93,2 kg Oppstartsvekt 22.09.10: 88,2 kg - 5 kg 28.09.10: 87,5 kg - 0,7 g 05.10.10: 89,1 kg + 1,5 kg 12.10.10: 87,5 kg - 1,7 kg 19.10.10: 86,9 kg - 0,6 kg 26.10.10: 85.2 kg - 1,7 kg 02.11.10: 84,5 kg - 0,7 kg 09.11.10: 83,7 kg - 0,8 16.11.10: 83,4 kg - 0,3 23.11.10: 83,2 kg - 0,2 Total vektnedgang: -10 kg |
10 kg er fantastisk da! Hurra for deg! :D
|
Sitat:
Og hurra for deg og, uforventet nedgang er den beste! ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42. |