![]() |
Sv: Mitt aller beste brød
Takk fra meg også!! Etter litt uttesting her og der har jeg landet på dette brødet og baker det ca 1 gang i uken. Deilig brød:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kan man bytte ut splenda med sukrinmelis?
Jeg har ikke Splenda og vet ikke om jeg vil kjøpe en hel pakke kun for brødets del :P |
Sitat:
|
Jada, bare bruk det søtstoffet som passer deg. Og mengden søtt/salt må man bare finne ut av selv - jeg liker det sånn som jeg har skrevet i originaloppskriften, da syns jeg det smaker mest som "ekte" brød. Men smaken er forskjellig.
|
Ok:)
Tusen takk for svar! Skal se om jeg får bakt brød i helgen da ^^ |
Tusen takk for oppskriften! Brødet ble supergodt, og smakte som vanlig brød.
|
Da er brødet bakt og smakt. Har ikke fått tak i glutenmel enda, men brukte bakepro i stedet.
Nyyydelig:):D:p |
Nå står dette brødet i ovnen, dog med glutenfritt mel... Leste nemlig feil og klarte å kjøpe to kartonger glutenfritt mel til nesten 70 kr til sammen. Jadda...
|
Veldig godt! Spiste skalken med fyldig norvegia og agurk. Mmmmm...
|
Dette må jeg prøve.. :D
|
Sitat:
|
Takk Karin for et supergodt brød med SKORPE! :D Har lenge tenkt på å bake dette og heiv meg til i ettermiddag. Dette brødet skal bakes flere ganger, har savnet grovbrød! :o
|
Nå står brødet til avkjøling.
Er utrolig spent på hvordan det smaker! :) Har bare smakt 2 lavkarb. brød, og de var ikke veldig gode. Kjøpte et ferdigbrød på en lavkarbo butikk. det smakte PY! Kjøpte en brødblanding på helsekosten i går. det smakte ikke SÅ mye py men ikke veldig godt. kommer nok ikke til å spise det opp. Så nå er jeg spent! :) Hilde |
Et virkelig godt brød ja! :) *hurra*
Jeg kommer nok til å kutte en del av saltet siden jeg ikke er så glad i det, men brødet i seg selv var en sukses! Kommer til å bli bakt mer :) All ære til deg Karin som har klekt ut denne gode oppskriften :) Tusen takk for at du deler med oss!! |
Nå har jeg etter hvert prøvd mange lavkarbo brød, å ingen har til nå smakt noe godt. Var veldig optimistisk til Møllerens nye brød, men det smakte helt pyton.
Hadde egenlig gitt opp all brød, men prøvde denne oppskriften som et siste forsøk. Og e bare helt hekta nå, dette var super godt :ja: Tilogmed en kjempe skeptisk mann spiser dette hver morgen nå |
Nok engang et av Karins underverk i ovnen. Jeg har blitt avhengig av brød igjen. Har beggynt å fryse ned skiver i par slik at ikke jeg overspiser dette :)
|
Dette brødet er fantastisk godt, og smaker virkelig omtrent som grovbrød. Jeg varierer på å ha i nøtter/frø hele og å male de helt fint. Det gjør at brødet smaler litt forskjellig fra gang til gang også, noe jeg liker.
|
Dette brødet bakes nå fast her hjemme! Barna foretrekker "vanlig" brød, men jeg og mannen spiser KUN dette:D
Er så fornøyd med at jeg nå faktisk kan ha med meg noen enkle skiver på jobb, og at jeg kan ta en kjapp brødskive sammen med ungene! Hipp hipp hurra, tusen takk Karin! |
For pokker, dette smaker jo brød, jo! Bedre enn brødet fra Lavkarbopikene også, og mye drøyere. Må bare huske å ta ut noen skiver kvelden før, klarer ikke kaldt brød.
Det eneste var at jeg bare fikk 29 skiver ut av det, da... :-) |
Sitat:
Brødet er genialt godt med makrell i tomat og majones på... |
Hva i alle dager er blitzet?????? Forklar please Regner med at det er miksing av ingrediensene det menes, eller?
|
Sitat:
Poenget er vel og kjøre ingrediensene som skal blitzet på full guffe før man tilsetter det tørre :) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |