![]() |
Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Jeg gikk ikke ned da jeg drakk en skvett om dagen, så jeg tenker jeg venter med å innføre fløten, da. :sukk: Men soyafløte kan jo kanskje virke, skal prøve det. Har trodd at den har hatt en besk bismak, men har aldri prøvd. Og Menkomel må jo også være bedre, siden den er basert på oljer?
|
Jeg har ramla ut. Tilbake igjen i morgen.
|
Dette går så det suser!!!!
Både gårdagen og dagen idag har gtt fint. De stekte vafler på klubben, og æ som e så glad i det, følte meg ikke engang frista!!! |
Sitat:
Menkomel kjenner jeg ikke til. Hva er det? Ellers er jo te også veldig godt, om du finner en god type så kan du jo bytte ut kaffen med det? Det er mange gode og spennende teer! |
Fire dager på rensekuren, Og vekta har rørt seg 1,9 kilo siden forrige tirsdag!!!
Dette må jeg da være fornøyd med? Og det er jeg da!!! Jeg fortsetter tre dager til! |
Så bra! Gratulerer så mye:heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
:klem: Sitat:
|
Og i går var det min veie- og måledag.... ned 2 kg og 2 cm på de aller, aller fleste målepunktene, på 1 uke, det er verd all ribba!! Jeg går på ny ukle med krum hals!
|
Så flinke dere er!
Jeg har ramla helt av lasset, og skal reise bort denne helgen så gidder ikke begynne igjen nå. Men tenkte ta en ny renseuke fra mandag igjen. Noen som er med da? |
Sitat:
|
Me too!! Jeg gadde ei helg for 14 dager siden hvor jeg bevisst spiste karbo, men mandagen etter var jeg igang igjen!!
|
Jo flere vi er sammen ... :)
|
"Vi e små, men vi e mange!!!" ;) :lol:
|
Jeg er også med. Dette går helt gale veien.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Gikk ned et halvt kilo siste uke. Avslutta rensekuren torsdag ettermiddag, og tulla MASSE i helga. Må jo være fornøyd da!! Minus 2,4 kilo på to uker med ei renseuke "inni".
Skal i bursdag i morra (pizza og kake), og ta meg inn litt i helga, så om motivasjonen er der mandag, er det ny renseuke fra tirsdag!!! Dette fordi jeg har veiedag tirsdag. Syns det e artig at det vises så bra. Dette funker for meg som har stått så lenge stille (= litt ned og opp og ned og opp i flere uker...) |
Blir med på dette jeg også Har ikke vært så mye her siden i sommer , men nå er ferien over
|
lader opp til mandag jeg nå. Håper jeg føler meg frisk nok da til å ta en rense uke igjen.
Det er så mye bedre å ta en renseuke på denne måten enn å bruke masse pengar på Bio-drain, C-24 ol.. |
Hei nomma ,,,, hyggelig å se deg igjen også , nå satser jeg på en kjempe srart til mandag
|
Sjekka ut denne fordi jeg var nysgjerrig, siden jeg har sett så mange henvisninger til renseuke. Men jeg skjønner ikke helt....? Ehh...spiser bare sånn hele tiden jeg. Mulig det er jeg som er litt rips? (dum)
|
Jeg har lest gjennom denne tråden og syntes det var en god ide med en renseuke. Jeg går så utrolig sakte ned at jeg er overbevist om at det er noe i kosten jeg ikke tåler. Derfor starter jeg med renseuke i morgen.
Jeg hadde tenkt å kutte ut alt av meieriprodukter (bortsett fra smør), kaffe og grønnsaker. Ikke det at jeg har spist så mye av disse tingene tidligere, men hvis jeg kutter ut alt jeg er i tvil om så burde det vel skje noe med vekta? Tenkte å holde på sånn minst en uke, og så introdusere en av matvarene om gangen. Maten i første uka kommer til å bestå av egg, bacon (blir aldri lei av det, heldigvis), nakkekoteletter og kjøttdeig tenkte jeg. Så får vi se. Det ble litt kort varsel kanskje, men er det noen som har lyst til å være med? |
Vil ikke anbefale å kutte ut grønnsakene HELT. Jeg ser du går på Skaldemann, men noe grønt bør du ha i deg, om ikke annet så for vitaminene og mineralenes del ;)
Men jeg ønsker deg masse lykke til!! :blomster: |
Sitat:
Grønnsaker kommer til å være det første jeg introduserer etter renseuka. Jeg tar også ketolyse-tablettene pluss Omega 3 |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26. |