![]() |
Sv: Togtråden!
Takk, kattungen !
Og takk for tipset om pølsene på Rimi. Skal prøves ! Jeg er så glad i pølser, skjønner du. :klem: |
Hevingen !
Jeg er så redd for at jeg har gått opp igjen på fredag ! Æææææ ! Skal spise snickerskake (lavkarbo) 17. mai . . . Ææææææ ! |
Sitat:
(svipper kjapt over i Gerds journal for oppskrift :D) |
Syyyyykt god krem !!!!
|
Åh! Jeg glemte å fortelle det beste som skjedde i dag! Jeg fikk min ALLER første kommentar på kroppen min om hvor mye smalere jeg så ut :D selv med denne vannvekta og hvor oppblåst jeg er! Det gjorde dagen min bra, selv om det kom fra svigermor som dere vet hvordan er :P har noe å si på alt. Samboer mener også at jeg er mindre i ansiktet, men jeg ser det ikke selv, ikke på bilder heller. Men! Før vannet kom så fikk jeg øye på en 'innhuling' frampå hoftene mine, et område som var så tynt at jeg kjente beinet og ikke mykt fett :D dette forsvant litt med vannet, men venter spent på at det kommer tilbake!
|
Åh !
Sånt er deilig, Regret !!! |
Starter som alltid uka med veiedag, men det var ikke særlig oppløftende å gå på vekta i dag; +900g:hylgrine:
Var vel egentlig ikke helt uventet, har kjent meg hoven i kroppen spesielt de siste dagene - dessuten var jeg vel ikke veldig flink med maten forrige uke :o Men jeg har ingen planer om å gi opp - her skal det kjempes :boxing: Sitter nå i frokostvogna og nyter Oopsirull med skinke til frokost, og har grillet laks med salat i lunchboksen. Skal innom kontorvogna umiddelbart, og så blir det hjem for å teste den snickerskonfektkaka - høres herlig ut, alle de riktige ingrediensene :sikle: |
oi :w00t:
sto opp i dag og gikk på vekta og jeg har nådd målet mitt :stortsmil venter litt med å oppdatere tikkeren, får se om det holder seg der. dette har gått fort. hva skal jeg gjøree nå, da? planen min var å øke litt på karbo da målet var nådd, men jeg gruer meg til det. spiste frukt i vinterferien og fikk så vondt overalt. tror jeg bare blir i ketosekupeen litt til, jeg:rolleyes: |
Sitat:
Jeg skal i alle fall ikke spise karbo i morgen, har fortsatt masse vann i kroppen etter torsdagens utskeiing :( Gått opp 600 gram siden forrige mandag. |
Jeg skal kjøpe dem i dag, jeg, kattungen. :ja:
Og vet dere? Jeg snikveide meg i dag. Det er litt dumt, men jeg greide ikke å la være. Trodde jeg hadde gått opp, - og så hadde jeg gått ned 600 gram. Men det er vel bare tull. Får se til fredda'n . . . Ellers går det i knekkebrød, rekesalat, smør, majones, salat og kjøtt + fisk stort sett dag etter dag. Jeg er veldig tilfreds med alt fettet. Jeg blir så mett og så lite fokusert på maten. I morgen skal jeg dog spise Gerds snickerskonfektkake og lavkarbois av krem og eggeplommer. Dessuten avspaserer jeg i dag og livet er godt !!! God tur til alle i dag ! :klem: |
Snikveiing forrige uke har bare ført til skuffelser :p
I dag er jeg i forberedelser til 17.mai-vogna hele dagen, men skal prøve å komme meg innom vannvogna et par ganger :D |
Jeg har ikke klart første mål på togturen. Det ble bare -1,3 ned til 17.mai, men jeg blir med videre...skal bare av en liten tur og kommer på igjen etter ferien:p
|
Her er jeg hjemme igjen. Veiing i adg tidlig var ingen stor glede, kun 0,3 kg ned... Håper det går litt fortere etter hvert. Nå skal cola zeroen til pers, kanskje det hjelper. Får prøve vannvogna, men sliteer med å få i meg nok vann.
|
Jeg har sluttet å drikke såååå mye vann, jeg. Ligger vel på halvannen til to liter, Kanskje. . .
Jeg ble litt monoman en stund . . . Anne, - så lenge du kommer på igjen er det greit at du hopper av :klem: |
tut tuut :)
jeg har vært i bakevogna og nå gleder jeg meg villt til i morgen. fikk et plutselig innfall og bakte sjokoladekake. to browniesbunner med masse sjokolademousse i mellom og krem og jordbær på toppen. selvfølgelig lavkarbo :D hadde egentlig tenkt å spise en soft ice i morgen, men dette blir bedre:spisesnak nå skal jeg tilbake til ryddekupeen. og etterhvert skal jeg prøve å stryke en 50 talls kjole som plutselig er passe som jeg skal ha på meg i morgen:) |
Har i dag vært i ved vogna i dag, saga, båret og lagt på plass ved til neste vinter ;)
Nå skal jeg se/høre på tv'n som står på - Rosenborgkamp vet du :love: så skal jeg bake en rullekake Gerd har her inne :) Må jo kose oss litt i morra :) |
sånn. da klarte jeg ikke å vite om den kaka i kjøleskapet lenger, så nå er den prøvesmakt. den var veldig god, men det jeg hadde glemt er at jeg får helv.... vondt i hodet av mørk sjokolade :eek: så hvis jeg spiser av den i morgen, så kaster jeg brownisen og spiser bare moussen... da ble stryking av kjole utsatt til i morgen og jeg inntar sovekupeen og et par ibux nå:(
|
Da er ostekaka i kjøleskapet, klar for nyting i morgen (håper jeg. tror den ble god)
Hadde ikke tenkt å veie meg før gipsen var av (om 4 uker), men veide meg i morges likevel, med gips og greier. Har gått ned 0,6 kg på halvannen uke. :) sikkert litt mer da, må jo trekke fra gipsen, men vet ikke hva den veier. Fornøyd med det, siden jeg bare har spist lavkarbo/ketogent litt over halve tiden i den perioden. Ønsker alle en strålende 17. mai, i flaggpyntet lavkarbotog (men ikke bjørk, for da blir jeg så dårlig. :p) |
Ønsker alle en fin 17 mai. Gratulere med dagen :)
|
Gratulere med dagen til alle togpassasjerer
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...lkKGj7RKXs4Jgg |
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ♥
ønsker alle sammen en flott 17 mai feiring. ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ♥ |
Nå toger vi, dere !
Hurraaaaaa ! GRATULERER MED DAGEN !!! :blomster: |
14.30 i dag stanser togen på Fosen ;) Gratulere med dagen :) :) :) :)
|
Kort innom veievogna før jeg fyker fort videre 400 gram lettere :heia:
Kos dere på 17.mai toget :D http://g.api.no/obscura/pub/60x60rc/...46860x60rc.jpg |
For en flott dag for deg, Karissma ! GRATTIS !!!
:klem: |
DA var 17. mai vel overstått og to slitne barn i seng,:sove: mormor og niese på vei hjem og jeg kan ta det med ro. Huset ser litt lettere bombet ut, men det får så være...
Utskeielsene i dag har blitt en del frukt og en halv liten ring med kransekake,:hungry: hadde tatt en hel, men ga resten til dattera, smakte faktisk ikke så godt likevel. Det har jeg egentlig erfart i påsken og, tok et lite marsipan egg og ga bort resten for det ble plutselig altfor søtt... Ellers hadde vi bringebærpai i lavkarboutgave med krem, det spiste jeg med god samvittighet. Får prøve å ta en tur i vannvogna før jeg legger meg, men i går ble det altfor mye, så da fløy jeg på do godt utover natta... Håper alle store, små og firbente venner har hatt en god 17. mai.:klem: |
Da var 17. mai overstått her også, blitt litt mye karber i dag, men pyttsann, det er bare for en dag. :)
Frokost: egg og bacon Middag: 1 porsjon sodd, 1/2 liten potet, 5-6 små biter gulrot Dessert: 2 stykker av lavkarbo ostekake og 2 kopper kaffe Kvelds: altfor mye pepsi max og enda et stykke ostekake, ett glass rødvin (juhu!) og et halv glass ufyselig søt mosell-hvitvin.... :full: Håper alle har hatt en kjempeflott 17.mai. :) |
God morgen alle sammen :)
Håper dere hadde en fin feiring i går! Her hopper konduktøren glatt over vekta, og setter seg og styrer toget, uten flere sidespor :p |
Jeg klarte å holde meg helt lavkarbo på 17. mai! :heia: Planen var egentlig å spise det jeg hadde lyst på, uansett om det var høy- eller lavkarbo, men det gikk ganske så greit å holde seg til lavkarbo!
Frokost ble en boks tunfisk og litt seterrømme kl. 05.00, deretter var det et par kopper kaffe i sekstia før lunsj klokka 10.45. Det var koldtbord, og det ble servert mye fint lavkarbovennlig, blant annet laks, eggerøre, spekemat og skinke. Masse brødmat og frukt også såklart, men jeg hadde ingen problemer med å holde meg unna :D Senere ble det to nyasparges på besøk ( :lol: ), og så vandret vi rundt en stund og prøvde å finne en restaurant som ikke var fullbooket. Det gav vi opp, så dermed ble det reprise av NRK-sendingen med en halv flaske Jacobs Creek Shiraz Rose på hver og to lavkarbo-pølser :D Pluss masse av lavkarbo-kaka jeg lagde 16. mai da :lol: Og sannelig har det ikke hjulpet på vekta - snikveiing i dag viste 83.3, bare 200 gram igjen til jeg er tilbake der jeg var før forrige ukes høykarbo-utskeiing :D Dagen i dag skal tilbringes på lavkarbotoget så godt det lar seg gjøre, men med øving til praktisk prøve, venninnebesøk, restaurant og kino blir det spennende å se hvordan jeg får det til :p |
Ble en veeeeeldig rolig 17.mai på meg i går, noe som nok skyldes at jeg ble utsatt for for mye røyk den 16.
Tåler bare dårligere og dårligere at flere sitter å røyker i nærheten, og selv om vi satt ute så ble det for mye da det var helt vindstille. Hadde imidlertid en helt grei lavkarbodag, men orket ikke kake :eek: Skal nok få tatt knekken på den, da jeg har lagd snickerskonfektkaken til Gerd etter anbefalinger fra Antoinette6 - og ja, kremen var herlig!!!! Den smakte jeg på underveis ;) Nå har jeg allerede vært innom vannvogna og frokostvogna, og er fortiden i møtevogna hvor jeg nok kommer til å bli værende ut dagen. Så blir det kontroll-hos-legen-vogna som innkluderer veievogna :_oy:, og da håper jeg at vektoppgagen viser seg å bestå av muskler og vann. Uansett så toges det videre :cool: God tur til alle og enhver http://www.feebleminds-gifs.com/anim...-divider-3.gif |
Her ble det høykarbo i går, forsettelsen fra helgen. Nå har jeg begynt på "nytt" og håper jeg går ned det jeg har gått opp i løpet av mai mnd.
|
Her er det en travel dag. Startet i legevogna, fortsetter med kombinert lese-tileksamen-vogna/vannvogna (Har klart nesten 1 liter hittil) og deretter terapivogna, blir nok litt lunsj imellom. Har salat, spekemat og eggerøre fra i går. Det skulle være bra vil jeg tro. Spiser nok definitivt IKKE Fedon lenger, men vet ikke helt hvor jeg skal plassere meg. Er innenfor de 72KH til Bedre uten brød, også Hexeberg ligger vel et sted rundt 40-50 KH, ihvertfall under 70, så jeg må nok forandre filosofi snart.
Nå får jeg snart selvskap på lavkarbo toget, mamma har meldt sin interesse og jeg brukte litt av gårdsdagen på overtalelse. Hun blir nok Fedonsk, men det er jo ikke så langt unna. Lånte henne boken til Hexeberg, for der stod det mye om hennes plager, så får vi se om hun klarer å bestemme seg. Godt å ha en alliert "in real life" også liksom. |
Ønsk din mor hjertelig velkommen fra oss, VSB ! :klem:
Og hurraaa for Gerd som styrer toget, - konduktør eller ikke. Hun er rimelig multitasking, så hun kontrollerer vel billetter innimelom :lol: Ellers var det en fin 17. mai for meg, men med en del maltitolmat, - som jeg tålte godt. Det gjenstår å se hvordan veiingen blir på fredag, for jeg spiste myyyyyye ! :w00t: Tut, tut, - toget går ! Og for et FLOTT tog, grotingeling ! TAKK ! Og jeg må fryse ned den kaken, jeg. Neste gang skal jeg lage halvparten så tynn bunn, for kremen er absolutt best :sikle: |
Ta toget, ta toget, ta toget....... dette går jo bra, vel overstått alle sammen.
|
falt av toget i 3 dager pga min eldste datters konfirmasjon og en impulsiv 2 dagers Sverigetur etterpå. Men, men , på fornuftstoget igjen nå:)
|
"God morgen, alle passasjerer ! Vi nærmer oss stadig målet, og jeg ber alle passasjerer ha dette i mente. Etterhvert vil vi også hekte på et par stabiliseringsvogner. De befinner seg bakerst i toget. Der vil konduktøren oppholde seg for det meste etter ferien.
Jeg vil også be alle passasjerer om å trykke på stoppknappen når de har nådd fram til destinasjonen sin, slik at vi andre får tatt et skikkelig farvel og ønsket lykke til. Muligheten for å kople til en veievogn til er også til stede. Her kan man notere sin nedgang fra uke til uke, - om man vil. Ellers ønsker vi hverandre en god togtur i dag og vennligst ikke trekk i nødbremsen. God tur!" |
Jeg henger fortsatt med, selv etter restaurantbesøk med en venninne i går :D Ble sikkert litt mye carbs, jeg både spist et glasert kirsebær, smakte på Jack Daniels-glazesausen hennes og en bittebitteliten smak is. Ingen av delene smakte noe særlig, alt var for søtt :p Etter det var det kino, og der koste jeg meg med baconsvor og melkesjokolade fra Sukkerfritt :D Og dagens vekt er det samme som gårsdagens, så jeg er fornøyd ;)
I dag skal jeg en tur innom eksamensvogna nå i morgentimene, og i kveld skal jeg på en sommeravslutning, så jeg håper været holder seg:D |
Æsj altså, jeg har ikke funnet fnugg motivasjon de siste dagene så det har blitt litt høykarbo hver dag siden helgen, bortsett fra på mandag. Tror det kommer av å ha spist høykarbo en dag, så fikk jeg teften på det og greide ikke å slutte. Skal si at sukker og hvete er farlige greier! Nesten på linje ned narkotika dette når man ikke greier å stille om kostholdet igjen. Don't do sugar, kids!
I dag er det veiedag og har så lyst å ringe inn til veievogna å si: sorry, jeg er så syk at jeg kan ikke komme i dag, etterfulgt av et par anstrengte og falske host og hark. Men jeg må vel innom så jeg får målt også, grur meg. Jeg ser selv at den grusomme dobbelhaka har blåst seg opp og jeg føler meg skikkelig feit og elendig. I tillegg kom tante på besøk i går, som om ikke den vannvekta jeg allerede har var nok :( æsj. Er skikkelig hormonell også så dagen i dag går ikke så bra.. Huff gi neg motivasjon så jeg ikke faller av toget! I denne farta så blir det vondt å treffe bakken :( |
jaja- da var jeg 500 g opp igjen. kommer sikkert av all kakespisinga mi 17. mai selv om det var snakk om lavkarbo kaker. ja- også ble det en soft ice etter russetoget :rolleyes:
skal ta med dattera mi som har bursdag i dag til svømmekupeen. også får jeg styre unna høykarbokakene hennes som best jeg klarer i selskapsvogna i kveld :) |
Jeg er atter tilbake på toget! Har hatt noen dager hvor jeg har stått med den ene foten på perongen, men nå er jeg inne. Har hatt full skjerping siden 17. mai. For av alle dager i året bestemte jeg meg for full skjerping den dagen. Ble noen bokser Pepsi Max, noe jeg egentlig vil slutte med. Men ingen karber.
Jeg har slitt med migrene igjen, og dermed også lysten på feil mat. Men har klart meg i tre dager nå, så håper dette fortsetter like bra. Har vært ganske full av vann og følt meg oppblåst. Så jeg har ikke gått på vekta på noen dager. Regner med at det blir et ok resultat på søndag. Vil jo gjerne nå første holdeplass før 4. juni. Og den datoen nærmer seg med stormskritt. Regret, hold deg fast i hånda mi! Vi får støtte hverandre og passe på at ingen faller av toget. :klem: Kattungen, kos deg i svømmekupeen og vær standhaftig :D Antoinette6, du er veldig god til å inspirerer og lage koselig stemning her :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |