Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Desember/januarstarter-tråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38996)

hope10 04-02-11 10:26

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Et annet lunsjtips som jeg har brukt er, pastasalat uten pasta ;) bruk dine egen oppskrifter å erstatt evt med noe som du kan ha, jeg bruker min mors oppskrift, uten vanlig sennep, mais og pasta.

lager salaten av:
-bogskinke
-purre
-dijonsennep
-rømme
-majones
-salt og pepper
-snackpaprika

den er god, min mann elsker den, og en annen venninne av meg, vruker den hele tiden,men jeg syns er ikke så glad i den, men den er i det minste lettvint, så er enkelt å få det med seg på jobb, sidne man kan lage det dagen før, å bare putte det i en boks, å ta med seg :)

Jeg merker at mine kollegaer, kurer på hva godt jeg har med meg hver dag ;)

nisse 05-02-11 00:07

Hei, har ikke skrevet noe på en stund men har utrulig mye å gjøre. Eksamer, innleveringer, praksis og barna... Men holder meg til ketolysen. Synes det er vanskelig å få i meg nok mat. Da prøver jeg i hvert fall å få i meg nok fett. Er glad i smør og jeg fant ut at det går faktisk an å spise den som den er. :eek::eek::eek: Ja ja. Skal på vekta i morgen da er jeg spent. Lykke til alle sammen og ikke gi opp. Når det går sakte, tenker jeg at jeg har ikke lagt på meg halv kilo per uke heller. Vi må være tolmodige. Det er mange uker til sommeren og mange uker etter det... Jeg har lyst til å gå i bikini om sommeren men om det bli denne eller neste er egentlig ikke så viktig. Det viktigste er å ha mål og ikke gi opp.:)
Ha en god helg alle sammen :D

utolmodig 05-02-11 00:33

Enig med deg nisse! God helg til deg og:)

nisse 05-02-11 00:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av utolmodig (Innlegg 1021019)
Enig med deg nisse! God helg til deg og:)

takk. :)
skal kose meg med pizza i morgen. av ost. vil ikke ha noen mel erstatninger :D bli godt det.

MaritR 05-02-11 12:24

Har gått på keolyse nå siden 3/1, men de siste par dagene har jeg vært så utrolig svimmel - føler meg nesten som full:o Flere som har det slik eller hatt det sånn??? Tar i mot gode råd :)

utolmodig 05-02-11 13:31

jeg har ikke så mange råd Marit R, men startet samtidig som deg og har opplevd det samme innimellom. Da har jeg tenkt etter hva jeg har spist den dagen, og kommet til at jeg er sulten... At det har vært for lite fett og vann den dagen. Ikke sikkert det er grunnen da...

God lørdag alle i hopa:p

hope10 06-02-11 12:29

Nå har nå jeg klaget min kvote her inne på disse ukene, siden 3 januar, men jeg tror nok jeg kommer til å gi meg :(

Jeg går opp og ned rundt nøyaktig det samme kiloet, så jeg mister rett å seltt hele motivasjonen, jeg skal inn i en kjole til et bryllup jeg skal i, når sommeren nærmer seg, å jeg må få til noe til dess, ikke stå fast rundt samme kiloet, så denne ekuren er ikke noe for meg tror jeg :(
Jeg har vært helt safe på maten hele tiden til tross for mange helger i selskaper, spist ute osv da har jeg bestilt den maten jeg kan spise, å har ært i ketose hele tiden, jeg spiser ikke søtninger, brus eller noe, har trent kun 2 ganger, å jeg spiser ikke mye, kun når jeg er mett osv, drikker MYE, har sjekket menyen mine flere steder her inne, å fått tilbake at det er bra, likevel så står jeg på nøyaktig samme sted enda...

lurte litt på å ta pulver noen uker, for å få en kickstart på motivasjonen, men får ikke noe svar på den tråden,s å vi får bare se....:(

Mye av maten fortsetter jeg med, siden vi la om til noenlunde dette kostholdet hele familien ifjor høst, rene produkter osv, men resten av familien, har litt friere tøyler enn hva jeg har nå i ketose da...

men skal se til mandagsmorgen, men regner ikke med noen nedgang denne uken heller:(
men kjekt forum i det minste, å mye god støtte og tips og råd,mne frustrasjonen har overtaket her nå, sidne jeg leser om mange andre som skeier ut med det ene og andre, å likevel går ned:( så sitter jeg her da, så følger det slavisk, å kommer ingen sted......

men men nok om det :(LYKKE TIL; TIL DERE ANDRE, dere er jammen flinke :heia:

MaritR 06-02-11 13:59

Neiiiiiiii du må ikke gi deg nå Hope10.....:hylgrine::hylgrine::hylgrine:

4 kg på 1 måned er faktisk knall bra....dette går veien...er nok bare kroppen din som tuller med deg - plutselig så raser du nedover:)

Benedictee 06-02-11 14:03

Har spist sjokolade til frokost, lunsj og middag i tre uker nå..argh! Imorra er det på'n igjen, for nå er tur til Rhodos bestilt og ikke faen om jeg skal gjøre annet enn å douche meg på stranda. Så nå er målet satt og jeg er pent nødt til å finne kreftene fra et eller anna sted. 6 mnd!

hope10 06-02-11 14:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MaritR (Innlegg 1022021)
Neiiiiiiii du må ikke gi deg nå Hope10.....:hylgrine::hylgrine::hylgrine:

4 kg på 1 måned er faktisk knall bra....dette går veien...er nok bare kroppen din som tuller med deg - plutselig så raser du nedover:)

:klem: Så snilt av deg,men jeg er så frustrert nå at nå tyr jeg snart til hva som helst :p
men holder meg kanskje her inne imens jeg venter på å hive meg på igjen om det er ok?, vil over på lavkaloripulver noen uker, å så over på ketolyse igjen, vet ikke om jeg kan fortsette å slenge her inne da siden jeg er i en annen form for ketose:confused: kan jeg det?

Viss ikke så får jeg heller komme inn igjen om 1 mnd tid, har egentlig bestemt meg nå, så går å handler imorgen, å har puttet litt løk i middagen nå, til å "skeie" ut med, min første utskeielse, men skal spise som jeg har gjort elles..

fikk vite datoen for bryllupet idag, å jeg har nøyaktig 4 mnd på meg til å komme meg inn i kjolen...

utolmodig 06-02-11 14:27

Hope10: være her du!!! Må få høre hvordan det går med deg vettu. Raser ikke ned jeg heller. Kroppen er rimelig utspekulert, tviholder på det den kan..... Lest flere steder her at fettforbrenningen kan ta 6-8 uker før den er ordentlig igang?

Uansett, lykke til videre og så 'sees' vi her inne OK??;)

Beurre 06-02-11 14:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1022043)
men holder meg kanskje her inne imens jeg venter på å hive meg på igjen om det er ok?, vil over på lavkaloripulver noen uker, å så oer på ketolyse igjen, et ikke om jeg kan fortsette å slenge her inne da siden jeg er i en annen form for ketose:confused: kan jeg det?

Klart du må bli her:klem: Jeg vil gjerne følge med på hvordan det går med deg:smile:

hope10 06-02-11 15:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av utolmodig (Innlegg 1022060)
Hope10: være her du!!! Må få høre hvordan det går med deg vettu. Raser ikke ned jeg heller. Kroppen er rimelig utspekulert, tviholder på det den kan..... Lest flere steder her at fettforbrenningen kan ta 6-8 uker før den er ordentlig igang?

Uansett, lykke til videre og så 'sees' vi her inne OK??;)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Beurre (Innlegg 1022069)
Klart du må bli her:klem: Jeg vil gjerne følge med på hvordan det går med deg:smile:

Å så snille dere er :snill: Tusen takk da holder jeg meg her de 3 ukene, så er det over igjen på ketolyse etterpå :klem:

utolmodig 06-02-11 15:13

besøk gjerne journalen min innimellom, så vi kan oppdateres.. Er så mange tråder her-at jeg går i surr:o

Carisma 06-02-11 17:09

Men hva spiser du i løpet av en dag da? Hvis litt løk er en utskeielse kan det være at du allerede har satt kropen i sparemodus! Noen må opp på 25-30g karbp pr dag får at kroppen skal slippe det den har. Og hvis du er på sparebluss vil du garantert ikke gå ned på pulver, men derimot legge på deg når du går over til mat igjen. :o

Bollemor 06-02-11 18:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1022043)
:klem: Så snilt av deg,men jeg er så frustrert nå at nå tyr jeg snart til hva som helst :p
men holder meg kanskje her inne imens jeg venter på å hive meg på igjen om det er ok?, vil over på lavkaloripulver noen uker, å så over på ketolyse igjen, vet ikke om jeg kan fortsette å slenge her inne da siden jeg er i en annen form for ketose:confused: kan jeg det?

Viss ikke så får jeg heller komme inn igjen om 1 mnd tid, har egentlig bestemt meg nå, så går å handler imorgen, å har puttet litt løk i middagen nå, til å "skeie" ut med, min første utskeielse, men skal spise som jeg har gjort elles..

fikk vite datoen for bryllupet idag, å jeg har nøyaktig 4 mnd på meg til å komme meg inn i kjolen...

Neeei ikke slutt nei! jeg har også stått still i flere uker nå:( og ja det lite motiverende.. Men SAMMEN så er vi sterke. På fredag så er det akkurat 4 mnd til jeg også skal i bryllup. Skal være forlover!! wæææh.. SKAL ned noen kg til det!!!!!! SKAL SKAL SKAL!!!!! vi greier dette..

Cassiopeia 06-02-11 19:25

Ikke gå noen steder Hope!
Sant å si var det godt at du kom, for du viste meg at jeg ikke er unormal, jeg som har duppa opp og ned omtrent på samme plassen sia oktober. Fire kilo forsvant med vinden. De siste tre gikk saaakte av, og så på igjen, og litt av, og litt på...

Husk at du har en menssyklus (sjøl om du evt går på hormonell prevensjon, så er den der) som flytter på vekta di etter eget forgodtbefinnende.
Og det tar tid for kroppen å venne seg til et nytt kosthold og legge om forbrenninga.
Jeg vet ikke hva som satte i gang vektnedgangen min nå, men her raser det av i forhold til det det har gjort de siste månedene.

Jeg tror det var mer fett som gjorde susen for min del. Kanskje spiser jeg mer karber også, jeg er ikke helt sikker.

-Men samme hva du velger, så bli her da? Vær så snill?

hope10 06-02-11 21:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1022208)
Men hva spiser du i løpet av en dag da? Hvis litt løk er en utskeielse kan det være at du allerede har satt kropen i sparemodus! Noen må opp på 25-30g karbp pr dag får at kroppen skal slippe det den har. Og hvis du er på sparebluss vil du garantert ikke gå ned på pulver, men derimot legge på deg når du går over til mat igjen.

Har lagt ut menyen flere steder her, å fått vite at de er helt iorden. Her er ene tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40025
Løk tok flere karber så brukte ikke de,tok de med minst,,
Jeg er nok en av de så må igang med sånt da,men de som har svart her inne, har sagt at nybegynnere ikke skal tenke på det..
Jeg trodde ikke jeg var på sparebluss, siden jeg spiser til jeg er mett, å spiser når jeg er sulten osv, men jeg har ikke sånn greie på det, så kan jo hende..aner virkelig ikke hva det er som ikke stemmer her..

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bollemor (Innlegg 1022258)
Neeei ikke slutt nei! jeg har også stått still i flere uker nå.og ja det lite motiverende.. Men SAMMEN så er vi sterke. På fredag så er det akkurat 4 mnd til jeg også skal i bryllup. Skal være forlover!! wæææh.. SKAL ned noen kg til det!!!!!! SKAL SKAL SKAL!!!!! vi greier dette..

:klem: så gode dere er:snill Setter storpris på det :snill:
Samme målet som meg du da. Ja vi SKAL greie det, men jeg forsøker en 3 ukers periode for å se om jeg klarer det ihvertfall, så har jeg i det minste forsøkt, så slipper jeg i det minste å tenke på det etterpå....
Men siden det var ok at jeg er her inne, så holder jeg meg her, og på veietråden i de 3 ukene før jeg er "tilbake" på denne ketosen :snill:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia (Innlegg 1022291)
Ikke gå noen steder Hope!
Sant å si var det godt at du kom, for du viste meg at jeg ikke er unormal, jeg som har duppa opp og ned omtrent på samme plassen sia oktober. Fire kilo forsvant med vinden. De siste tre gikk saaakte av, og så på igjen, og litt av, og litt på...

Husk at du har en menssyklus (sjøl om du evt går på hormonell prevensjon, så er den der) som flytter på vekta di etter eget forgodtbefinnende.
Og det tar tid for kroppen å venne seg til et nytt kosthold og legge om forbrenninga.
Jeg vet ikke hva som satte i gang vektnedgangen min nå, men her raser det av i forhold til det det har gjort de siste månedene.

Jeg tror det var mer fett som gjorde susen for min del. Kanskje spiser jeg mer karber også, jeg er ikke helt sikker.

-Men samme hva du velger, så bli her da? Vær så snill?

Åååå så go` du er da, blir helt rørt her jeg:klem:

Går ikke på noe jeg, vi har gjort kort prosess etter 5 mann her, å sterilisert ;)4 som bor hos oss, min mann har en fra før.
Å jeg tenker jo på det, men sysn det er rart at det ikke skal lirkes av noen gram en gang, men skal se på kcal når jeg begynner på igjen om 3 uker :)
Ingenting har gjort susen her, forsøkte med mer fett også, så det bokstavelig talt fløt i fett, men da ble jeg dårlig i magen..

Jeg holder meg her siden det var lov:snill: å veier meg inn hver uke, frem til jeg kommer på igjen om 3 uker :snill:

Cassiopeia 06-02-11 21:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1022412)
Jeg holder meg her siden det var lov:snill: å veier meg inn hver uke, frem til jeg kommer på igjen om 3 uker :snill:

Klart det er lov :)
Dette er et forum for folk som er interessert i lavkarbokosthold, ikke sant?
Det betyr da ikke at alle og enhver må være på slanker'n og leve etter et strikt regime i den ene aller andre retningen som er representert her, og at alle andre skal holde seg unna.

Nemlig!

Jeg vil forresten gjerne høre hvordan det går med deg disse ukene. Hva gjør en slik pulverboost med deg, hvordan oppleves det, osv?

Runegutt 07-02-11 00:23

Hope, hva med å prøve en runde med Fedon?
Pulverkurer virker, men du taper mye muskelmasse, så du havner lett i jo-jo slankernes helvete.
Fedon er rimelig lettfattelig:
3 hovedmåltid, 2 mellommåltid. Maks tre timer mellom måltidene.
Til hvert hovedmåltid skal du spise protein tilsvarende håndflatens omkrets og tykkelse, og dobbelt så mye lavglykemisk grønnfor.
Mellommåltider kan være litt nøtter+1 lavglykemisk frukt, ev bær ev. en 0,1 Youplait.
Det er vesentlig mindre fett i Feson enn i Ketolyse. Du går ned i vekt, fordi du spiser færre kalorier enn du bruker, og fordi du beholder et stabilt lavt blodsukker. Proteinmengden gjør også at forbrenninga skrues opp.

Lykke til, men tenk deg nøye om før du bruker pulver. (Torokuren?)

hope10 07-02-11 08:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia (Innlegg 1022455)
Klart det er lov :)
Dette er et forum for folk som er interessert i lavkarbokosthold, ikke sant?
Det betyr da ikke at alle og enhver må være på slanker'n og leve etter et strikt regime i den ene aller andre retningen som er representert her, og at alle andre skal holde seg unna.

Nemlig!

Jeg vil forresten gjerne høre hvordan det går med deg disse ukene. Hva gjør en slik pulverboost med deg, hvordan oppleves det, osv?

:snill: jammen glad for at jeg gikk inn på et forum, setter pris på tips, råd og støtte rundt meg, mens jeg holder på med dette :snill:

hope10 07-02-11 08:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Runegutt (Innlegg 1022628)
Hope, hva med å prøve en runde med Fedon?
Pulverkurer virker, men du taper mye muskelmasse, så du havner lett i jo-jo slankernes helvete.
Fedon er rimelig lettfattelig:
3 hovedmåltid, 2 mellommåltid. Maks tre timer mellom måltidene.
Til hvert hovedmåltid skal du spise protein tilsvarende håndflatens omkrets og tykkelse, og dobbelt så mye lavglykemisk grønnfor.
Mellommåltider kan være litt nøtter+1 lavglykemisk frukt, ev bær ev. en 0,1 Youplait.
Det er vesentlig mindre fett i Feson enn i Ketolyse. Du går ned i vekt, fordi du spiser færre kalorier enn du bruker, og fordi du beholder et stabilt lavt blodsukker. Proteinmengden gjør også at forbrenninga skrues opp.

Lykke til, men tenk deg nøye om før du bruker pulver. (Torokuren?)

Kanskje ikke dumt, men da må jeg sette meg inn i det før jeg begynner, å jeg syns egentlig Ketolyse var helt super, nøt maten, var ikke sulten, kom inn i hvordan jeg skulle gjøre osv, så kunne godt tenkt meg å holdet meg på den, må bare finne ut hvordan jeg best kan gjøre det når jeg kommer på igjen.

har fått endel advarsler på at jeg ikke må gjøre det nå, men jeg brøt ketosen igår, sådessverre, så må jeg bare forsøke nå, så slipper jeg å tenke på dette neste gang jeg går igang, da har jeg forsøkt å funnet ut om det hadde hensikt eller ikke, så jeg vil gjøre et forsøk noen uker, å fortsette med dette evt fedon etterpå..
MÅ ha et kickstart på motivasjonen min her, så jeg ser at jeg kanskje kommer meg inn i en kjole til slutt..Håper det...:o

Men tusen takk for gode råd, skal tenke over det :klem: Setter pris på alle råd jeg får :snill:

Torokuren aner jeg ikke hva er :o

hope10 07-02-11 08:26

03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )
31.01 - 87,0 kg ( + 0,1 kg, 4 uke )
07.02 - 88,2 kg ( + 1,2 kg, 5 uke)

Jepp, ikke overraskende oppgang idag, en snikveiing igår viste jo nettopp dette, at jeg igjen var rundt 88...Men har bestemt meg nå, til tross for gode råd, så går jeg på pulver noen uker, så får vi se hva som skjer etterpå, kommer på Ketolyse igjen var planen ihvertfall, men jeg skal tenke over rådene ovenfor også :snill:

Runegutt 07-02-11 08:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1022724)
03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )
31.01 - 87,0 kg ( + 0,1 kg, 4 uke )
07.02 - 88,2 kg ( + 1,2 kg, 5 uke)

Jepp, ikke overraskende oppgang idag, en snikveiing igår viste jo nettopp dette, at jeg igjen var rundt 88...Men har bestemt meg nå, til tross for gode råd, så går jeg på pulver noen uker, så får vi se hva som skjer etterpå, kommer på Ketolyse igjen var planen ihvertfall, men jeg skal tenke over rådene ovenfor også :snill:

Hvor høy er du?

Toro="mat" i pulverform som f.eks tomatsuppe.

hope10 07-02-11 09:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Runegutt (Innlegg 1022734)
Hvor høy er du?

Toro="mat" i pulverform som f.eks tomatsuppe.

174 cm. jo jeg vet at toro mat er supper å sånn men jeg visste ikke at man kunne gå på det :snill:

hope10 07-02-11 16:45

Kan jo si litt hvordan oppstarten på pulver har vært....Jeg har spist det 2 ganger nå, å det smaker aldeles...FORFERDELIGT :rolleyes:, å ikke bare det at det smaker forferdelig, så er konsistensen forferdelig også....2 gangen jeg "spiste" det så brekkte jeg meg mens jeg forsøkte å få det ned..:o
men nå har jeg betalt over 600 kr for det, så nå SKAL jeg uansett spise det opp....

Er kjempespent på hvordan overgangen fra dette, tilbake til ketose på Ketolyse blir :)

Runegutt 07-02-11 17:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1023178)
Kan jo si litt hvordan oppstarten på pulver har vært....Jeg har spist det 2 ganger nå, å det smaker aldeles...FORFERDELIGT :rolleyes:, å ikke bare det at det smaker forferdelig, så er konsistensen forferdelig også....2 gangen jeg "spiste" det så brekkte jeg meg mens jeg forsøkte å få det ned..:o
men nå har jeg betalt over 600 kr for det, så nå SKAL jeg uansett spise det opp....

Er kjempespent på hvordan overgangen fra dette, tilbake til ketose på Ketolyse blir :)

Tja, du er vel i Ketose selv på pulver (Grøss)

mumfie 07-02-11 17:05

Det er på en måte godt å lese at det ikke bare er jeg som lever i "ikkeflyttdegdudummevekta" syklys her! Men i mårra er nok en dag, og veiing er intet unntak! Spent altså, for denna uka har jeg vært flink :D (myyyye bedre enn tidligere hvertfall! =) ) Så får vi se da!
Vi skrives!
Hurra for ALLES gode råd og TANKER!! Det er gull verdt :)

Runegutt 07-02-11 18:25

Det er irriterende at min kone går ned fortere enn meg.

jente-23 07-02-11 19:51

dere går ned, sakte men sikkert:) jeg trodde dette var for godt til å være sant! Men neida.. Etterhvert går ting litt tråere, men går fortsatt nedover.. Ikke opp! Stå på folkens, litt etter litt når vi vårt mål!!!:) Jeg er en oktoberstarter foressten, ville bare se ann om dere som starta to mnd etter meg var sånn ca der jeg var, og det er dere! Lykke til. Og jeg vet dere klarer det :)

nisse 08-02-11 09:39

jeg har ikke veiedag før på lørdag, men var en tur på vekta i dag -6kg :heia::heia::heia: jeg gleder meg så masse å se det 7 tallet...
lykke til folkens :) og ha en fin dag ;)

utolmodig 08-02-11 12:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nisse (Innlegg 1023925)
jeg har ikke veiedag før på lørdag, men var en tur på vekta i dag -6kg :heia::heia::heia: jeg gleder meg så masse å se det 7 tallet...
lykke til folkens :) og ha en fin dag ;)

Artig når det går rette veien!! Grattis!! :D

nisse 08-02-11 17:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av utolmodig (Innlegg 1024158)
Artig når det går rette veien!! Grattis!! :D

takk :D

hope10 08-02-11 17:23

Wow, så flinke dere er :heia:

Runegutt 08-02-11 18:54

Jeg er syyyk.
Har hosta, nyst og syntes synd på meg selv siden søndag.
Mannevirus er noe dritt.

Bollemor 08-02-11 19:09

wææææh..kom over ei NORSK sie med de peanuttbutter cups!!!!! ååååå.. elsker bare de da.. skal, skal ikke????

Cassiopeia 08-02-11 19:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Runegutt (Innlegg 1024559)
Jeg er syyyk.
Mannevirus er noe dritt.

Uffdaaah...
Alle virus er noe dritt, men mannevirus er hakket verre, ja...
:trøster:

hallgeirg 08-02-11 19:14

begynte 4.1.11 - 133,4 kg
uke 1 11.01.11 - 128 kg - 5,4kg - 4,06%
uke 2 17.01.11 - 126 kg - 2kg - 1,56%
uke 3 24.01.11 - 125,5kg - 0,5kg - 0,3%
uke 4 31.01.11 - 125,5kg - 0,6kg - 0,3%
Uke 5 07.02.11 - 122 kg - 2,5 kg - 2%

Samlet nedgang: 11 kg på 5 uker!

Jeg er så glad! har nettopp fullført min første uke i pappaperm (skal ha perm frem til 15.8.11!!) og første uka har jeg jo gått tur hver dag, så da går vekta ned..

Har ikke trent forrige uke, men tror det er fordi jeg har brukt en del energi på å komme inn i rutiner..

Cassiopeia 08-02-11 19:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bollemor (Innlegg 1024575)
wææææh..kom over ei NORSK sie med de peanuttbutter cups!!!!! ååååå.. elsker bare de da.. skal, skal ikke????

Led meg ikke inn i fristelse, Bollemor...

Ikke for det... det kan hende det blir en Black sunday muffin på meg i løpet av kvelden ;)
Hvis jeg ikke blir fornøyd etter å ha spist Nannahbrød til kvelds da.

Jeg har forresten hatt offisiell måling i dag.
Resultat: Opp en kg fra min egen veiedag sist fredag, men det bekymrer meg minimalt.
Måla mine derimot... Weee!!
Jeg har minka 5 cm i midjen, 4 over hoftene og 3 over baken på tre uker :D Minus 22 cm i livvidde totalt.
Så det stemmer det jeg har merka de siste ukene. Endelig har det begynt å skje noe i kroppen min :)

hope10 08-02-11 19:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Runegutt (Innlegg 1024559)
Jeg er syyyk.
Mannevirus er noe dritt.

God bedring :klem:Håper du kommer deg fort!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hallgeirg (Innlegg 1024582)
begynte 4.1.11 - 133,4 kg
uke 1 11.01.11 - 128 kg - 5,4kg - 4,06%
uke 2 17.01.11 - 126 kg - 2kg - 1,56%
uke 3 24.01.11 - 125,5kg - 0,5kg - 0,3%
uke 4 31.01.11 - 125,5kg - 0,6kg - 0,3%
Uke 5 07.02.11 - 122 kg - 2,5 kg - 2%

Samlet nedgang: 11 kg på 5 uker!

Jeg er så glad! har nettopp fullført min første uke i pappaperm (skal ha perm frem til 15.8.11!!) og første uka har jeg jo gått tur hver dag, så da går vekta ned..

Har ikke trent forrige uke, men tror det er fordi jeg har brukt en del energi på å komme inn i rutiner..

Gratulerer med flott nedgang :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.