![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Vet bare at jeg får dilla av alt hysteriet. Fra begge fløyer!:eek::p:wacko::blinke: |
Finnes det noen her som er over gjennomsnittet gode i engelsk, og som kan hjelpe meg å rette en bitteliten engelsk tekst? Det er snakk om fire setninger som skal rettes.
|
Sitat:
Snakk med Photo du! Men oppgi gjerne teksten her, så kan du se hvor mange varianter du får! :lol: |
Try me :D
|
Sitat:
Tror ikke jeg skal legge den ut her, da den er av litt personlig art, men det kunne jo vært moro ja! ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
er det letters og skaffe muskler når en har fett på kroppen itilleg? eller når en spiser gangske mye ekstra. tenker spesielt på "Bulking" :D
TusenTakk for svar. Ape out! hi hi hi hi... |
Jeg driver og ser på billetter til Cali, og søker rundt på Widerøes sider. Billettene er ganske billige, men så står det "Økonomi med restriksjoner" under billettype. Det kan jeg jo forstå, siden de er så billige. Men hvor finner jeg hva restriksjonene er?
|
Sitat:
|
Noen som har noe "peil" på å leve ketogent/lavkarbo i forhold til høyt stoffskifte?? Har en venninne som har fått konstatert at hun har denne tilstanden, og hun har alle symptomer på den, utenom vektnedgangen.. Hun er veldig overvektig, og går jo ned på lavkalori, men sliter som bare fy for hvert eneste, lille kilo. Nå er hun så fortvilet over helsen og motivert for å prøve lavkarbo (har inspirert til det.. :o) at jeg lovte jeg skulle "kaste ut fiskesnøret" her inne, hvor det gjerne er noen som har peiling.
|
Jeg lurer på hvor lenge Nille i Markveien er oppe i dag!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20025 |
Har nokon prøvd å putte lavkarbobrød (til dømes Karins beste) i brødristaren? Berre lurer på om det er problematisk sidan der er meir "rare" ting i brødet? Vurderer å rydde vekk brødristaren viss eg ikkje kan bruka han til det.
|
Sitat:
En runde til og jeg har ferskt, varmt, nyristet brød hver morgen!:sikle: |
Åh, ja! Rista lavkarbobrød er kjempegodt!
|
Sitat:
|
OK, takk! Då skal det testast! Er litt fysen på rista brød :)
|
Lurer nå mest på hvor jeg har stappa minnepenna som jeg har halve min mastergradsoppgave på.
|
Hillelille: Sjekk på det minst sannsynlige stedet, opp i en sko, i understøysskuffen, kjøleskapet eller lignende :D
Vet noen om en rimelig skomaker sentralt i Oslo? Gjerne østkanten/sentrum området. |
Jeg skal skrive kjørejournal og lurer på om dere vet hva satsene er? Både med og uten passasjer......
|
Slike satsar må vel finnast på nettet ein stad? Men eg veit dessverre ikkje kor....
Rista Karinbrød med litt smør på var berre fantastisk godt!! |
Jeg lurer på isbergsalat. Når det er litt røde prikker på bladene noen steder, men salaten ellers ser fin og sprø ut, kan jeg da spise den?
Hva er de røde prikkene, og må jeg ta de vekk? |
De røde prikkene er vel bare steder overflaten er brutt og saften inni oksydert!
Har aldri brydd meg om det! Prøv å velg andre typer salat enn isberg. Den inneholder stort sett bare vann og ellers ingen nyttige saker! |
Takk for raskt svar Kitt.:)
|
Jeg lurer på hvorfor jeg ALLTID går opp en halv til en kg dagen etter hard trening? F.eks spinning. Nei, det er ikke muskler.
|
Er det ikke noe med at musklene holder på væske etter hard trening?
|
Sitat:
Han er rimelig, og veldig flink :) |
Sitat:
|
Sitat:
De er effektive og billige. Venninna mi betalte femti kroner for å bytte ut reima på en sko der og var kjempefornøyd med jobben, og jeg fikk estimert 300-350 kr for å bytte ut vulkaniske gummisåler på et par sko jeg har (men har ikke kommet så langt som å få det gjort, da). |
OK, jeg skal bare sette nye hælflikker (heter det det, de dingsene under hælene?) på to par, og få limt hælen på en støvlett, samt spørre om det går an å blokke ut spinningssko over vrista (ganske interessant når de stopper blodomløpet, og man oppdager i det man er skikkelig i fin driv på vei opp i stående at man ikke har følelse fra ankelen og ned i foten :lol:) så det bør ikke koste all verden uansett. Men jo billigere jo bedre :D
|
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Dypp en sukkerbit i klorin og gni over :ja: Eller bruk det hvite i skallet på en sitron til å gni over (det har jeg ikke prøvd, bare hørt) Sitat:
Prøvde du dette Photobscura? Lurer på om det virket for jeg sliter litt med samme problem! :p Hvor lenge har man sukkerbiten med klorin på fingrene? Er det bare nok å gnu over, eller må det sitte litt? |
Kan noen anbefale et rimelig og greit hotell sentralt i Barcelona?
|
Hodet mitt er helt ull nå, så jeg lurer på. Når jeg skal ha en lue som skal være ca 57-58 cm i omkrets, og har et garn som har strikkefasthet: 10 x 10 = 10m x 14 p (hvilket er fullstendig gresk for meg akkurat i dag :(). Hvor mange masker trenger jeg sånn omtrent da? :o
|
57-58 masker.. Tjukt garn!
|
Sitat:
Oooog, så lurer jeg på, hvilken skostørrelse bruker sånn ca en ettogethalvtåring? Eller, hvor mange cm lang er i gjennomsnitt foten da? Gjerne et ca-tall, altså. Er snakk om sokker/tøfler :) |
Photo!!! Har et spørsmål til deg lenger oppe om du gidder å svare! :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |