![]() |
Sv: Velkommen til spørsmål & svar
Sitat:
|
Hei. Jeg er på min første dag på ketolysekuren... Når jeg målte urinen i kveld fikk jeg rosa utslag på 10..altså ikke den lyse rosa,men den etter den. Jeg har drukket litt i overkant av 3 liter vann i dag og lagt på 15 karbo.... Bør jeg redusere på karboene for å få stiksen mere rosa eller vil den komme til å bli mere rosa etter noen dager siden dette er min første dag? Jeg tar alle tablettene som følger med kuren....
|
Sitat:
|
Sitat:
Ikke gå under 15 karber. Du trenger dem for å få i deg nok grønnsaker! Det er som regel ingen gevinst av å ligge veldig lavt på karbene, snarere tvert i mot! Lykke til!:) |
Sitat:
|
skal kostfiber også trekkes fra?
|
Sitat:
|
Sitat:
sukk.. bytte ut alt |
Jeg hadde egentlig tenkt å begynne på Atkins dietten, men kjenner jeg meg selv rett så vil det bare ende dårlig. Det jeg lurer på er om jeg kan ha en diett med samme inntak prinsipp, bare ikke de samme stegene?
Slik at jeg spiser veldig lite karbohydrater, men mye fett, uten å faktisk telle det? Jeg er ganske god på å begrense meg sånn sett, så jeg har ganske god tro på meg selv hvis jeg følger min diett på den måten! |
Sitat:
Ketolyse er kanskje det enkleste? Se her, boka og vitaminene selges bl.a. på Meny i tillegg til denne nettsiden. |
trodde go green merker var greit men er jo ganske mye karber i alt. blir frustrert:mad: så nå aner jeg ikke hvilke merke jeg skal satse på og i hvilke butikk jeg kan finne det. *river av meg håret snart*
|
Sitat:
Møllerens (???? tror jeg dt heter) er vel det merket som er merka med minst kh per 100g frø og det får jeg tak i på Rema. Er ikke sikker på merket men de har det ihvertfall på rema. |
Sitat:
|
Hei!
Jeg har et lite spørsmål ang. fiberhusk. Hvilke merke er det som sender det ut i dagligvarebutikkene ? De på Rema 1000 sa til meg at de kan finne dem, men de har desverre ingen informasjon om det eller noen leverandør. Noen som kan hjelpe meg?:P |
Sitat:
lindroos.net Det var det jeg fant av info på posen! Meny, ICA og Ultra har det i hvert fall i sortimentet! |
Tusen takk!
Da skal jeg snakke med en fyr på Rema om det i morgen, så får jeg håpe de kan bestille det inn! Så jeg kan begynne å lage litt lavkarbobakverk. |
Sitat:
|
Hei. Jeg har så lyst på te og lurer derfor på hvilket søtstoff jeg kan bruke i den.. Før brukte jeg suketter (den hvite beholderen med blå tropp) men hva skal jeg bruke nå? noe merke som er "sunnere" enn andre? Jeg startet opp på Ketolysekuren på mandag 31.1 og har ikke hittil brukt søtstoff av noe slag. Har noen tips??
|
Sitat:
|
Jeg bruker suketter.Men jeg drikker ikke te hver dag,et par ganger i uka.
|
hei!
eg er ny her inne, men lurte på kor man kan lage sånn vekttabell, om vekta no og målvekta? lurte på om det er noen som har lyst på ein treningskamerat også? har lyst til å begynne å trene, men trur det er mye kjekkere å trene ilag med noen.. :) |
Sitat:
Lykke til!:) |
Sitat:
|
tusen takk.. fekk da te til slutt...
skummelt å sjå, men no ska da bare gå ein vei, ned over... hehe |
Jeg begynte med lavkarbo den 3.feb og jeg har slitt en del med irritabelt tarmsystem etter det.. Forrige gangen jeg fikk ut avføring var den 4, så stoppet det helt opp. Til i dag da(7.feb), ettersom jeg bestemte meg for å ta noen tabletter som skulle løse dette innen ett par timer, som de gjorde da! Men jeg vil ikke slite med dette resten av diett planen.
Også lurer jeg på om dette med pepsi max, jeg synes å ha lest at det var så bra når man var på denne lavkarbo dietten, men så ser jeg mange andre på denne dietten som slåss for å komme ut av denne avhengigheten. Jeg digger hvertfall pepsi max, og bruker dette som en slags erstatning på mine søtsug. - Takk :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24. |