![]() |
Sv: X antall kilo til påske
Det går veldig sakte med kiloene, men heldigvis måler jeg, og det er litt mer oppmuntrende. Gått inn 3 cm i midjen og 2,5 på låret siden nyttår.
Hvorfor,er det ofte sånn at når det står stille på vekta, krymper man i cm og omvendt. Noen som vet? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ned 500 g i dag, så 1.1 kg på to dager heldigvis :)
|
Kondolerer Descision .
Det er ikke lett å holde ketogent kosthold når en er i sorg. Det er så mange tanker i hodet og man blir litt ør. Ivertfall blir jeg litt slik. Håper det går bra med deg :klem: |
Sitat:
|
Så trist å høre, Descision! :(
Har vært på hyttetur i helga. Skulle ikke bli for stor skade, enn om det gikk et par flasker prosecco. Får se i morgen! |
Så trist, Descision. :_oppgitt:
SunLight: Så kjedelig da! Det er skikkelig kjipt når alt står stille. Håper du ikke gir opp for det, men kjemper videre. :) |
Her var det altså absolutt stillstand.
|
Opp 500g, men gjett hvilken uke det er...:rolleyes:
|
Her er der fortsatt 1 cm til påske... Nå begynner det å haste litt..
|
Ned 300 g til :)
|
Sitat:
Sitat:
Første sjokket har gitt seg, jeg skjelver ikke så fælt lengre og i går kjente jeg følelsen av sult. Sorgprosessen er på vei inn i en ny fase. Fælt er det, uansett. |
Sitat:
"Påske" er det Palmesøndag? |
Sitat:
|
Sier påskeaften da.:)
|
Stillstand i dag, så da ble det ned 600 g fra forrige tirsdag. Veldig fornøyd med det ettersom jeg skeia ut første halvdelen av uka, og var oppe i 74 på fredag. Men var mye vann tydeligvis.
Start: 05.01: 77.2 12.01: 74.5 (-2700 g) 19.01: 74.7 (+200 g) 26.01: 74.2 (-500 g) 02.02: 72.4 (-1800 g) 09.02: 72.4 (0) 16.02: 73.0 (+600 g) 23:02: 73.1 (+100 g) 01.03: 73.2 (+100 g) 08.03: 72.6 (-600 g) Mål til påske: 68.0 kg |
Ned 800 gram :)
4,4 kg siden oppstart 18.01.16 |
Sitat:
|
Sitat:
|
:heia:
|
Sitat:
Sitat:
Siden 10. februar som var siste måling før snopuka mi har jeg gått ned 1.4 kg til, og tilsammen har det blitt 8.6 kg ned siden nyttår. :D |
Gratulerer Alaska :heia: Godt jobba!!
|
Her går det o' så sakte nedover.. 300 gram siden forrige uke. Tok en dag med ekstra karber i går, det pleier å hjelpe for meg for en liten kickstart igjen. Satser på bedre resultat neste uke ! :)
|
Ingen endring her, og blir nok ikke noe lavere vekt til påske.. Reiser hjem til Norge i noen dager nå, så da kan jeg bare se langt etter ketosen. :rolleyes: Syns uansett kroppen min tviholder på spekket nå, tipper det blir å eliminere noen mulige partystoppere neste uke, og se hva som skjer da.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34. |