![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Takker!
Det er artig når det går "rette" veien, ja. Bare synd at man måtte bli så godt voksen før man oppdaget dette kostholdet - og dette forumet :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Enig, man så veldig forskjell, Gracella! Motiverende!
Dag 2, level 1, med to treningsøkter:) |
Dag 2 på level 1 er gjennomført. Følte det gikk lettere i dag, men jeg pokker så stiv i leggene etterpå. Hehe.
|
Da var jeg i gang! Dag 1 unnagjort, 29 igjen :D
|
ALL ære til dere som gjennomfører JM! Eller.. i det hele tatt starter! Jeg lasta den ned i dag og ble sliten bare av å se gjennom! hehe.. men, spørs om man må slenge seg på trenden og dytte litt på grensene her i livet :))
DERE ER flinke :D |
dag 5 :) føles godt ^^
|
Har startet på dag 1 i dag jeg også. Håper virkelig jeg klarer å gjennomføre det denne gangen. :)
|
Ohf.. Vet ikke om jeg orker dag 4 i dag. Har så vondt i hodet. Får se ann formen litt utover dagen, men dagen er jo snart over så... Er kanskje lov å ta en liten hviledag på en søndag? :uskyldig:
|
Da var dag 13 gjennomført....2 dager til så er jeg halvveis. Angrer litt på at jeg ikke tok før-bilder...:D
Gratulerer Gracella med kjempeflott resultat!:heia: Stå på jenter! Dette klarer vi!:dulte: |
Sitat:
|
Sitat:
Jepp, ikke så dumt, tror jeg skal få gubben til å ta noen bilder i kveld, :cool: selv om jeg er halvveis på shredden, så kan det jo gi litt utslag, og jeg har begynt å tenke på å starte om igjen på 30 dager når jeg er ferdig, og da øke vektene litt. :D |
Gracella: Gratulerer med både overstått shred, og flotte resultater :heia:
:heia: alle andre også :D Jeg har tatt de første 20 dager av shredden. Og gir meg der. Level 3 blir for tøff. Så jeg går tilbake til Zumba, og satser på å "putte inn" noen level 1 og level 2 -shredder hver uke etterhvert. Jeg merker stor forandring på styrke i armene og jeg merker at magen er blitt bittelitt fastere... |
Dag 19 gjennomført:D
Jeg har lurt litt på hva jeg skal gjøre etter dette og jeg har funnet det ut:) Jillian kommer snart med en ny video med 4 level går over 4 uker. Skal testes:jupp: |
Sitat:
Er det nå jeg skal sparke deg hardt bak?? Du husker sparke-avtalen vår, ja!!?? Du kan jo ikke gi opp level 3 etter bare én dag!! *sparke sparke sparke* Jeg har hatt pause fra trening nå i 3 dager, men starter opp med level 3 i morgen!! Da gjør vel du og det!!??:D |
Sitat:
Så jeg kommer til å vente :ja: Og heller bruke level 1 og 2 noe fremover :) |
Sitat:
Hva er best for nakken, egentlig?? Ellers er det bare å stå på, Gerd ;). Jeg hadde ofte lyst til å bytte ut et par av øvelsene i trinn 3 med noen av de jeg hadde gjort før, så det er jo et alternativ. F.eks de to hoppeøvelsene på slutten, de skal jeg ALDRI mere ta, hehe. De kommer jeg til å bytte ut med to andre cardioøvelser |
I går gjennomførte jeg en runde på level 2, etterfulgt av en runde på level 1 :) fant ut at det var bedre å ta det i den rekkefølgen enn motsatt:p
totalt 13 økter (7 dager) |
Dag 15 ferdig med jillian:D
Jeg har skade i nakken og kan ikke gjennomføre level 2 eller 3 men holder meg til level1,fra i morgen skal jeg mixe inn zumba og kombinere litt. Det er ikke alle som kan gjennomføre dette fullt ut hvis en har skader og lignede,bare sånn at det er sagt;) |
Årker ikke lese gjennom hele tråden, men kan noen kort fortelle hva treninga hennes går ut på?
Er det noe ala aerobic? eller er det bare styrke? Er man avhengig noe til denne treninga, altså vekter etc? :) |
Har lyst til å informere om at min stive nakke ble bedre etter bare noen dager med Jillian, men at knærne mine ikke likte opplegget like godt. Så det er nok viktig å prøve å gjøre øvelsene så korrekt så mulig, for ellers kan det sikkert oppstå endel problemer. Nå har jeg ikke noe skade i nakken, annet enn at jeg er ganske stiv i nakken hvis jeg ikke trener, og shredden var virkelig effektiv for meg.
|
Sitat:
Dette gjøres tre ganger med forskjellige øvelser og tar 20 minutter. Første nivå gjøres i ti dager, deretter kommer nivå to og tre med tyngre øvelser som også gjøres i ti dager hver. Edit: Glemte å si at man trenger ikke manualer for å gjennomføre dette, men det beste er hvis man har. |
Sitat:
|
Så dette er en dvd som dere trener etter ? Fikk jaggu litt lyst til og prøve den selv :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45. |