![]() |
Prøvd klæ!
Nå har jeg prøvd klær :p Skal på fest i hele helgen, så det blir sommerdager. Prøvde klær jeg prøvde før en konfirmasjon i mars, det var da jeg bestemte meg for å starte seriøst og fant ketolysekuren.! De passer perfekt!!!:D Må ha belte på bukse jeg så ut som en dårlig stappa pølse i ;) Så jeg har gått inn MYE allerede:)
Happy :_punk: |
Sv: Hei! Start 20. april
Sitat:
|
Bra deilig med klea som begynn å pass. Arti å se at det skjer nå ja. Gratulerer med utvida kleskolleksjon da Mossa:D
|
Sitat:
Takk å takk :D Deilig følese, når man ser at det går rette veien;) |
Det var bare ned 300 gram denne uka. Har nok spist litt lite og drukket litt lite også. Men det er jo iallefall litt ned :).
Så flinke dere er. Artig å se at det går så bra. Gratulerer:) |
Hei
startet 19. april og nå etter 10 uker er 10,5 kilo borte. Fantastisk. Har gått ned fra 73,5 til 63 kilo. Ned 13 cm i livet og to klesstørrelser. Smetter nå lett inn i mine gamle klær i str 38. Jeg skal ned 2-3 kilo til, så skal jeg begynne å tenke på vedlikehold. Det blir nok en del prøving og feiling;) Hanne |
Da har jeg spist karbo mat siden St. Hans, drukket maaaaasse øl og spist godt. Vekta i morges var 1,5 kg opp :o Synes ikke det var mye, men de skal da av igjen. Så får vi se da om en ukes tid om jeg går ned mer enn det.....
Fått bøkerne av Skaldemann nå, spis deg ned i vekt og GI null. Interessant! Skjønner nå at jeg spiser alt for lite fett og at salt må unngås. Salt er jo skjult i nesten all krydder og i mye mat! Så nå starter en ny bolk med fettforbrenning med ny energi. Mer fett og mindre karber. :D |
Ja du er ikke alene om karboutskeilsen Mossa. Men nå er det påan igjen med gode matvaner her også. Har ikke turt å vært på vekta ennå, venter med det til jeg merker forskjell.
Jeg skulle jo melde tilbake om den cellsonix. Nå har jeg ikke målt meg sist jeg var, men med det jeg har målt på tre behandlinger var jeg gått inn 4 cm. Er jo noe det da. Har ennå ikke tatt noe på rumpe og lår, satser på at det blir neste uke. Og der er jeg veldig spent på resultatet. |
Jøss, 4 cm er ganske mye det da ;) Skal forhøre meg om noen driver med sånt her om kring. Har Googla litt, men finner ingenting. Lårene mine hade hatt godt av det, magen går liksom litt inn av seg selv den, men lårene har cellulitter :o
Greit å skeie ut ei helg i ny og ned om man klarer å hale seg inn igjen. Jeg er så fast bestemt at dette skal jeg klare. Desutten er det faktisk mat jeg kan leve med! Klarer meg fint uten karbene. Like greit å drøye veiinga så man ikke mister motet! Stå på og nyt dine tapte cm :) |
Så flinke dere er!!! Jeg står i ro, IGJEN!!! Blir sprø! Ingen utskeielser heller annet enn noen dager med litt ekstra sjokolade (sukkerfri) og baconkrisp... Men det er jo ferie... Har vært kjempeflink me aktivitet osv... Men vekta viste 1 kg mer igår kveld... Har jo alltid veid meg på morningen skal nevnes det da, og JA, skal ha mensen i tillegg. Men det er litt sånn smått "deprimerende" når alle andre går ned så mye mer enn meg... Startet 29 april, og ser jo at mange som startet rett før meg har gått ned både 10 og 12 kg! Håper på en ny god nedtur når mensen kommer, for det skjedde forrige måned! Måtte bare få ut litt steam! Er fast bestemt på å fortsette i ferien, reiser imorgen... Måtte bare kiloene raaaase av meg omsider!!!!
|
Om jeg veier meg om kvelden er jeg opp 2 kg jeg da og kanskje mer også ;) Veier meg til samme tid ca , før mat og klær.....Mer motiverende.....
Det er sunt å gå ned en kg eller mindre i uka, da følger huden etter, for hurtig vektnedgang kan gi løs hud! Sukkerfri sjokolade,drops og tyggis inneholder MYE karbo!! nesten 100 %. Det er ikke meningen man skal spise det på denne kuren, det forklarer kanskje sen vektnedgang. Funnet ut at baconsvor inneholder mye salt, som binder vannet. Har kutta det også jeg. Har hatt utskeilese sammenhengende siden ST. Hans, til og med søndag. Tok stiks test i går kveld, og den var veeeldig rosa :D Så det tar ikke så lang tid før man er i ketose igjen. Men vekta var opp 1, 5 kg, nå har jeg en kg igjen før jeg er der jeg var. Blir spennende å se om jeg går ned hurtigere etter dette!! Men gud som man eser ut i varmen ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg får prøve å trappe ned på sjokoladen, men det er jo ferie:p Da får man lyst på litt ekstra! Og sukkeralkoholene som nevnt av Carisma skal man trekke fra, så det er nesten ingen karber i den mørke sjokoladen fra Cavalier som jeg spiser:-) 0,6 g karber per 4 ruter... Hihi... Varme sier du, haha... Har ikke det problemet her gitt... Men vi reiser sørover idag, det blir bra det! |
Grattulerer ;) Alt ned hjelper!!!
|
Nå merker jeg at ketosen er godt i gang igjen i kroppen etter høykarbodager ...med kvalme, ånde og alle andre gode tegn;)
Så får jeg bare håpe at helga ikke byr på for mye utskeielser... er vanskelig det i denne sommertiden. Mye rundt og farter på besøk hos gamlemor og slikt. Er ikke så lett å måtte si nei når det plasseres et tårn med vafler og lefser framfor en:P Men men... tar en liten tugge også sniker jeg meg i et hjørne med proteinbrødskiva mi:D Nå tar jeg helg og drar på Lofotbesøk... så god helg dere! |
Jeg hadde gått ned 0,4 denne uka, men spiste grillmat (sommerkotletter) hos et vennepar av oss her for to dager siden - og pooof - vannet satt i kroppen igjen gitt. Gikk opp over 1 kg. Har gått ned igjen til der jeg var forrige uke, men ikke mer. Ja, ja. Får håpe det forsvinner fort + litt ekstra til neste uke :).
|
Hei.
Gratulerer til dere alle, motiverende å lese at det går rette vegen med dere :) Jeg har ikke vært innom på en stund, det er jo så fint vær og varmt her på østlandet så kanoturen ble utvidet litt, også har jeg egentlig bare vært hjemom og sovet de andre dagene..... Men i dag var jeg på vekta og har gått ned 700 gram på en drøy uke, ikke så mye men jeg har nådd målet om 10 kilo til 4. juli. Vi skal i bryllup og jeg hadde tenkt til å ha på meg bunaden, som var meget trang, men været tilsier sommerkjole.... Så da måtte jeg ut å handle litt og det var litt gøy når damen i stormote butikken lurte på om hun hadde liten nok størrelse..... |
Gratulerer ;) Deilig når man kan krype inn i litt mindre klær!!! 10 kg er jo kjempe bra det da!! Gleder meg til mine første 10... og deretter kneika på 80 kg. Leser Skaldemanns spis deg ned i vekt. motiverende og lærerikt. Greit med råd fra folk som har spist av seg x-antall kg selv. De vet hva de skriver om! Desutten har han vært grundig i sine opservasjoner og analyser av seg selv gjennom tiden han drev med vektreduskjon / fettforbrenning, så der kan man absolutt snappe opp meget nyttige råd og kunnskap!!
Mine 1,5 kg opp, fra sommerdager er nå borte.... Men har bestemt meg, ( tror jeg) for å ikke gå på vekten for en stund. Vet jeg spiser riktig nå og skal heller glede meg over en større overraskelse om noen uker....Får se, veeeldig fristende å gå på vekten om morgenen ;) |
Snek meg på vekta i dag -noen dager for tidlig, men ned 0,4:). Godt.
|
Sitat:
|
Mye positive resultater. GRATULERER til alle......:)
Jeg har også vurdert å gi vekta sommerferie nå, skal ikke skeie helt ut men det blir alikevel litt økning i kaber i forhold til "normalen"...:rolleyes: I helga har jeg vært bortreist i bryllup og da ble det "mye" feil mat og jeg sitter her da med mageondt og akutte do-besøk. :eek: Det blir lenge til neste gang jeg spiser høy karbo....:p |
Da ble det noen gram ned på meg også etter en uke med karbomat! ;)
Fornøyd så langt. Skulle egentlig ikke veid meg, men fristelsen ble for stor!! |
hei alle sammen!:)
er helt ny på forumet her, så prøver å finne ut av hvordan ting fungerer her. det er så gøy å sitte å lese her. dere er jo såå flinke alle sammen!;) begynnte 7 mai, og har nå gått ned 12 kg, og er veldig fornøyd med det. har til nå sprukket 3 ganger. åssen går det med dere? klarer dere å la være? |
Sitat:
Gu så mye du har tatt av!! Jeg jubler over et vekttap på 7,4 kg siden 29 april, viss vekta her jeg er på ferie er riktig... Kjempebra!!! Hva veide du da du startet? Jeg har ikke sprukket noen ganger, men har gått litt over 15 g karber per dag nå i sommerferien uten at jeg har talt. Tok meg feks en stk nugget idag... Er ikke så "nazi" som til vanlig nå. |
Sitat:
Greit å være på et forum å få mat tips og støtte..... 12 kg siden 7. mai, det var da mye også det da :eek: jeg har i alle fall ingen problemer med å la være karber.... Svært fornøy med maten og metthetsfølelsen jeg får av den jeg :cool: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |